- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Grand kai is de ekte baas
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad!Gasten, open dan een "het grote pokomon topic". Nu denk ik elke keer dat er wat interessants gepost is.
Jij bent wel van de series en films waar ik niks van weet. Draganball Z, Pokemon, the Wizard of OZ.Doen!
Thema: the wizard of oz.
Elke dag vermoord de boze heks iemand door er vliegende aapjes op af te sturen. De burgers beslissen elke dag op wie ze een huis laten vallen!

Jij bent wel van de series en films waar ik niks van weet. Draganball Z, Pokemon, the Wizard of OZ.
Maar een thema had ik wel al: Muiterij op pakjesboot 12.![]()

Gasten, open dan een "het grote pokomon topic". Nu denk ik elke keer dat er wat interessants gepost is.

Inderdaad!
Anyway, als er interesse is kan ik deze week of volgende week wel een game hosten. Nog niet heel erg over nagedacht maar tijd heb ik genoeg.

Jij bent wel van de series en films waar ik niks van weet. Draganball Z, Pokemon, the Wizard of OZ.

Btw, was al in het derde opeenvolgende spel van Woopy dat ik een vrouwenrol had. Ik eis een onpartijdigjurylid bij de verdeling van de rollen![]()
Btw, was al in het derde opeenvolgende spel van Woopy dat ik een vrouwenrol had. Ik eis een onpartijdigjurylid bij de verdeling van de rollen![]()

Kaioshin ja!
En ja, met die wensen... Zitten wel meer onlogische dingen in.
Zo kan Shenlon de Saiyans (Vegeta en Nappa) niet doden omdat ze te sterk zijn. Maar mensen teleporteren kan hij wel. Waarom vragen ze hem dan niet gewoon om de Saiyans, zonder ruimteschip, naar een of andere verlaten planeet lichtjaren ver te teleporteren? Zijn ze ook van het probleem verlost.
Echter: later in het verhaal, nadat blijkt dat Goku niet gestorven is in de explosie van Namek, willen ze hem naar aarde teleporteren, maar dat gaat niet omdat Goku zelf het niet wil. Enkele afleveringen eerder, wanneer Vegeta terug tot leven komt en hij Goku met Frieza ziet vechten, wordt Vegeta echter wel naar de aarde geteleporteerd terwijl die dat duidelijk niet wou.
Ook: wanneer Goku de eerste keer tot leven gewekt wordt, is hij verbaasd dat hij nog steeds op de planeet van Kaio is en zelf nog terug moet vliegen, net op tijd om tegen Vegeta te vechten. Wanneer na de dood van Frieza ze vragen om Krillin terug tot leven te wekken, wordt er gezegd dat men tot leven komt op de plaats waar men gestorven is, dus Krillin zou midden in de ruimte terug tot leven komen en meteen weer sterven. Dat komt al niet overeen met toen Goku terug tot leven kwam.
Iets later worden dan Tenshinhan, Chaozu en Yamcha terug tot leven gewekt. Zij verschijnen gewoon bij de dragonballs, waar iedereen hen kan verwelkomen. Dus ze blijven niet levend op de planeet van Kaio, EN ze komen niet tot leven op de plaats waar ze gestorven zijn, ergens in een of andere woestijn op aarde waar ze gedood werden door Nappa.
Wat moet je daar dan van maken...![]()