- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zitten meerdere fouten in je berekening. Ten eerste reken je nu de kans op twee maal cult uit en dan nog eens foutief ook en ten tweede is het maal en niet plus. De correcte berekening is:
15/20 x 4/19= 0,15
Woopy, het spel mag wat mij betreft wel stilaan gaan beginnen want ik zit nu gewoon iemand te "verdedigen" terwijl er niet eens rollen verdeeld zijn![]()

Nee, je moet lezen en je moet opnieuw het vak kansberekening volgen
Kans op 1 maal cult zijn = 2* 5/20, kans van 2 maal cult zijn is 5/20*4/19 zoals jij zegt idd. Reden van de berekening is omdat hij 2 maar kans heeft op cult te zijn, dus de kans dat hij minstens 1 maal cult is, is +
Maar cults proberen wel vaker andere cults te beschermen door andere goede theorieën foutief te ontkrachten!

At Woopy: ik denk dat we het best morgenochtend starten? Of je nu start of morgenochtend maakt niet veel qua verdere speldagen want de eerste stemming loopt dan toch tot dinsdagavond maar tegen morgenochtend hebben nog meer mensen de kans om zich aan te melden.

Ik heb hem geen pm gestuurd gezien zijn exit tijdens het vorige spel.

Als tremendes beloofd dat hij zich niet laten uitschrijven is het wel oké denk ik voor de rest?

Als tremendes beloofd dat hij zich niet laten uitschrijven is het wel oké denk ik voor de rest?
Nou vooruit dan, hij heeft het al zo zwaar
snap je? Zwaar ?hahahaha

Gaan jullie nu serieus overleggen of ik mee mag doen? De laatste keer dat ik dat had was op de basisschool, toen had ik de bal op het dak geschopt nadat we verloren hadden. Potje daarop werd dat ook een dingetje..![]()
Spelen jullie die spel stiekem ?
Alsin wat doe je als je met mensen bent en de tijd is bijna om en je moet nog stemmen of dergelijke..
Ik word weleens uit gelachen![]()
.