Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Vanwaar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn dat jij hem even op gang brengt. Je bent ook altijd wel de eerste die zegt dat iemands stemgedrag vaag is, maar zelf iets onderbouwen ho maar. Ik quote alvast mijzelf nog eens en voeg er extra feitjes aan toe.
7. Z1000 stemt op Sjors
8. Mijn stem gaat niet naar Sjors maar naar z1000
9. Sjors blijkt burger te zijn.
Dus oftewel staan wij aan dezelfde kant, en speel je het gewoon slecht. OF, iets wat meer aannemelijker is, jij bent CULT.
Ik wil het graag weten, zodus: z1000
Ik wist eigenlijk al wel dat Sjors burger ging zijn. Benieuwd naar je fancy goedmaak-praatje.
Maak het nu niet erger dan het al is:Draai de zaken niet om. Mijn stem stond eerst op jouw. Daarna kwam jouw cultreintje opgang door jouw. Door de stemmen op mij, z1000. Om mij zelf te redden heb ik gestemd op Sjors. Anders ging ik er misschien aan.
Dus draai niet ze zaken om. Je bent gewoon een cult
Later kreeg Sjors nog 2 stemmen en jij kreeg er nog 1. Cult zaten gewoon op Sjors hoor, en jij bent daar 1 van dat zal straks blijken.Officiële stemmentelling:
Jorgyboy
Wallied
Roth
2 x Unknown
2 x Alley wolf
4 x Z1000
10 x sjors
sjors ging er met ruime meerderheid uit toch z1000? in dat geval was het helemaal neit nodig geweest om op haar te stemmen als je al wist dat het een goede was. (tenzij ik het aantal stemmen verkeerd heb gezien)
echter vermoed ik door jou speelgedrag dat je juist geen cult bent (z1000)
unknown waarom stem je op kane? ik denk namelijk ook niet dat die slecht is. heb het idee dat er weer 2 burgers met mekaar aan het vechten zijn
wtf guys wake up, als dit zo door gaat worden we allemaal opgehangen en opgevreten. we moeten echt ff de zaak herzien want volgens mij zitten we op een verkeerd spoor, zijn een aantal spelers waar ik eigelijk nog geen/minimale bijdrage van heb gezien:
snepke
lloyda
markrot
quibus --> was een hint over? die met die hond?
flippie22
FREAKING HUGE --> heeft die uberhaupt al gepost?
Flippie was vorige spel behoorlijk actief, dit spel totaal niet. Kan natuurlijk dat hij iets anders te doen heeft, maar kan er nou belangrijker zijn dan dit.snepke
lloyda
markrot
quibus --> was een hint over? die met die hond?
flippie22
FREAKING HUGE --> heeft die uberhaupt al gepost?

Ik heb mijn rol gister letterlijk neergezet. Mijn rol wordt na morgen duidelijk. Please geloof me.
Ook waar Woopy.Zou me niets verbazen dat Kane en z1000 beide goede zijn.
Uit de laatste stemronde valt weinig af te leiden aangezien zovelen op Sjors stemden dat de cults gerust andere stemmen konden uitbrengen om onder de radar te blijven. Misschien zijn zij verantwoordelijk voor de gespreide stemmen op enkele andere leden? Gespreide stemmen gaan de algemene stemming immers weinig beïnvloeden.
Uit de eerste stemronde is in principe ook niet veel af te leiden. Jimbooo had genoeg stemmen om door een cult trein in de plaats van orgineel te kunnen sterven, maar dat deden de cults niet. Geloof echter ook niet dat Jimbooo slecht is, te zien aan hoe hij zijn hint tegen orgineel verdedigde. Misschien hadden de cults al door dat orgineel moeilijk te redden zou zijn zonder zelf verdacht te worden?
Ik denk dat de cults voorlopig redelijk op de achtergrond gebleven zijn en nog niet veel stemmingen beïnvloed hebben.
Jezussssssssssssssssssssssssssssssss. GVD kk me internet er uit. Net nu.

het is Roth z'n cultmaat z1000 dat op mij stemt hoor
Onderbouwing staat al genoeg in dit topic. In tegenstelling tot jouw.
Tussenstand:
penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Snepke1990 > Sjors
Daniel20 > sjors
Flippie22 > sjors
UnknownDBB > Wallied
Alley Cat > Wallied
Quibus > UnknownDBB
Kane > roth
Z1000 > kane
Na vanavond zal alles duidelijk worden dat ik goed ben broals sjors een burger blijkt te zijn
Ik ben helaas ook even bezig met werk. Jammer dat er een redelijk ongefundeerde switch naar mij is, maar het is nu eenmaal een spelletje.
Ik stem overigens Z1000, tussen de regels door meen ik iets opvallends te lezen. Kan ik helemaal fout hebben, maar vooralsnog heb ik geen voer om anderen te verdenken of vrij te pleiten, al weet ik niet of ik het afscheid van IMBA nog nader moet interpreteren.
Is helaas niet te doen met weinig tijd![]()
Le roi est mort, vive le roi!
Oke ik ga je dan niet redde vanavond. Dan ga je maar lekker dood
Sjors26
Aangezien jimboo switchen ook niet erg vindt, ga ik liever voor
z1000
Goh verrassend
Burgers, of andere good people. Kijk eens naar de stemwijze
Golderado aka maximation, kane en jorgyboy zijn 100% cult.
Optie voor z1000 staat nog altijd open mensen.
Ik heb zo mijn twijfels bij Sjors:
- Weinig verweer van mensen die NIET op orgineel hebben gestemd in de 1e ronde.
- Roth en z1000 stemmen mee op Sjors. Zij staan als zeer verdacht in mijn excell bestand, ik hou hun immers al even in de gaten.
Dit is geen poging om Sjors te redden. Zeker niet! Maar dit wordt wel een verloren dag volgens mij en het zou me echt verbazen als Sjors cult zou zijn. Beschouw haar nu meer als een burger newb.
---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 20:29 ----------
@ Whami: kan je effe de ledenlijst update met wie er dood is gegaan en hoe juist.
Waarom staat Roth hoog op je lijst. Ik ben namelijk de enige die op hem gestemd heeft nu.
je zei toch dat je rol nu al duidelijk was...En wat ik vanochtend zei. Mijn rol wordt na morgen duidelijk. Dus pls geloof me.

Na vanavond zal alles duidelijk worden dat ik goed ben broals sjors een burger blijkt te zijn
Mooie manier om jezelf in te dekken. Tuurlijk wist je dat Sjors burger was. Als cult ken je immers de wolf en je cultmakkers. Toch stem je op haar, om zogezegd jezelf uit de gevarenzone te brengen.Oke ik ga je dan niet redde vanavond. Dan ga je maar lekker dood
Sjors26
je zei toch dat je rol nu al duidelijk was...
Ja voor mij ben je duidelijk genoeg een cult, en dit alles hieronder:
Mooie manier om jezelf in te dekken. Tuurlijk wist je dat Sjors burger was. Als cult ken je immers de wolf en je cultmakkers. Toch stem je op haar, om zogezegd jezelf uit de gevarenzone te brengen.
Dat laatste was niet het geval zoals ik al mbv quotes heb aangetoond.
Maar je zei dat die nu al duidelijk was...Wat ik al over zei, over Sjors. Morgen wordt mijn rol duidelijk.
Hoe denk jij over remi, stefanovich en whalied?Hmmz. Ik snap het spelletje niet meer zo goed. Heb duidelijk een foute inschatting gemaakt met sjors en wil me daar even voor excuseren
Nu heb ik echt geen clue meer van wie goed is en wie slecht, dus ik ga me even onttrekken uit het spel en anderen de leiding laten nemen.
Enige wat ik wel nog weet, is dat er in het tweede verhaal een hint stond naar Quibus. Misschien dat we daar eens verder naar moeten kijken?