Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
En nu is hij dood.

Weet niet of het wat zegt, daar ga ik in mijn bedje waarschijnlijk over nadenken (toch veel te warm om te slapen).
Altijd merkwaardig als iemand een vermoeden heeft en er vervolgens aan is.

Al kan de wolf zo de aandacht ook naar iemand toe richten natuurlijk. Deed ik ook zo in mijn gloriedagen als wolf.

wolf is duidelijk pro, noteer het in jullie excel bestandje jonges!!

ik houze in de gaten

Enige in de afgelopen dagtip is

Rock = bad ass
fish = vich = stefanovich

stefanovich = slecht

Damn weer een burger dood, ze maken de goede echt volledig af.

Waarom heb ik toch nog op sjors gestemd.. ik had niet mee moeten lopen (Dit is wat ik al voorspelde)

Zonde gaat de verkeerde kant op

Altijd merkwaardig als iemand een vermoeden heeft en er vervolgens aan is.

Al kan de wolf zo de aandacht ook naar iemand toe richten natuurlijk. Deed ik ook zo in mijn gloriedagen als wolf.

wolf is duidelijk pro, noteer het in jullie excel bestandje jonges!!
Zeg, jij bent het toch niet weer he?

Morning!
Klote dat we weer een burger kwijt zijn geraakt, gaat hard zo
RIP Penose

Hopelijk worden mijn mede goodguys nou eens wakker. Ik heb geen tijd voor een uitgebreide post. Maar als je niks te doen hebt zie de post van kane, hoe hij stemt hoe hij reageerde op roth. Hoe hij mij aanvalt, zonder onderbouwing. Zie wie hem direct volgde, Jorgyboy en Golderado. Dat ik goed ben, zal binnenkort echt duidelijk worden. Ja, ik heb een fout gemaakt in de eerste ronde. Maar dat is helaas normaal voor goodguys in de eerste ronden.

Wie ik semi verdacht zie is Remi AFCA en Jimboo boy.
Ik heb steeds meer het idee dat de culs profiteren van Jimboo rol in de eerste ronde.

Ik ga het bal vandaag openen.

Kane

Laatst bewerkt:
Dacht ff dat ik er weer aan was :roflol: Thanks for the scare Whami.

hmm, sjors dood, penose dood, gaat lekker

penose beschuldigde jorgyboy, wil dat zeggen dat we nu op jorgy moeten stemmen? of juist niet en probeert de wolf ons dat te laten denken?

Weet alleszins niet goed voor wie ik nu moet gaan. Ik begin overtuigd te raken van de onschuld van z1000. We weten natuurlijk niet of hij de rol heeft die hij hint dat hij heeft, of dat het een truk is om minder verdacht te worden.
Jorgyboy zou een andere keuze zijn, wegens het op gang zetten van de massale stemmen naar Sjors. Then again, was het ook zo verwonderlijk niet geweest moest Sjors effectief cult geweest zijn, dus dat is ook geen sterk argument naar Jorgyboy toe :-/

Hopelijk worden mijn mede goodguys nou eens wakker. Ik heb geen tijd voor een uitgebreide post. Maar als je niks te doen hebt zie de post van kane, hoe hij stemt hoe hij reageerde op roth. Hoe hij mij aanvalt, zonder onderbouwing. Zie wie hem direct volgde, Jorgyboy en Golderado. Dat ik goed ben, zal binnenkort echt duidelijk worden. Ja, ik heb een fout gemaakt in de eerste ronde. Maar dat is helaas normaal voor goodguys in de eerste ronden.

Ik heb steeds meer het idee dat de culs profiteren van Jimboo rol in de eerste ronde.

Kane

Jimboo vind ik ook een erg verdachte speler, kan bijna niet anders dan dat hij aan de bad side staat. Maar het blijft natuurlijk wel een gok, er zijn weinig hints heb ik het idee...

.
Dat is zonder meer waar áls Jimbooo en Unknown slecht zijn. Je bouwt nou eenmaal krediet op door er een cult uit te stemmen.
Mijns insziens ook wel terecht. Zonder Jimbooo had Orgineel immers zeker nog geleefd.

Ik vertrouw jorgyboy niet meer. mss dat ik op hem ga stemmen.

• Like
Waarderingen: kane
Vind Jorgyboy ook verdacht.

Dus ik ga mee op Jorgyboy

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 11:31 ----------

Wat is er vreemd aan zijn stemgedrag?

Zit nu op school. Maar doel niet alleen op zijn stemgedrag. Ook op de aanvallen van mij en de slechte onderbouwing. Trust me.

Sorry jongens, ik moest dat tentamen halen anders zou ik een jaar vertraging opgelopen zijn en heb voor het eerst in mijn leven de volle drie uur volgemaakt. Vervolgens telefoon uitgevallen, dus kon niet meer reageren en/of mijn stem veranderen. Zal mijn stem op Sjors zo meteen inlichten en ingaan op de beschuldigingen van Kane, alhoewel dat nu ondertussen een teveel afgedraaide plaat is. Met zn 'kies maar uit met cult lijstje, laten we beginnen met Sjors'.

• Like
Waarderingen: kane

Kane
Fijn dat jij hem even op gang brengt. Je bent ook altijd wel de eerste die zegt dat iemands stemgedrag vaag is, maar zelf iets onderbouwen ho maar. Ik quote alvast mijzelf nog eens en voeg er extra feitjes aan toe.

Ons meestergenie heeft gesproken.

:roflol: :D :roflol: :D :roflol: :D :roflol:

Genoeg smileys?

Wil jouw argumenten wel eens zien trouwens. Veel roepen, maar met weinig feiten afkomen.

Feiten:

1. Ik stem mee op orgineel.
2. Jij stemt op Jimboo, de man die de hint naar Orgineel had opgelost.
3. Roth komt met een theorie af dat al diegene die niet op Orgineel hebben gestemd wel eens cult kunnen zijn. Hijzelf had er trouwens ook NIET op gestemd. Z1000 en Sjors ook NIET.
4. Roth is bijgevolg even verdacht. Z1000 is dat ook.
5. Ik stem op Roth vanwege nr1-4. De man is afwezig vanwege examens en kan zich dus moeilijk zelf verdedigen.
6. Z1000 komt het even zeggen hoe het is en neemt zijn buddy in bescherming

Zal mijn stem wijzigen naar Z1000, die kan zich tenminste wel verweren. Al slaagt het op niet veel ofc. :D
7. Z1000 stemt op Sjors
8. Mijn stem gaat niet naar Sjors maar naar z1000
9. Sjors blijkt burger te zijn.

Dus oftewel staan wij aan dezelfde kant, en speel je het gewoon slecht. OF, iets wat meer aannemelijker is, jij bent CULT.

Ik wil het graag weten, zodus: z1000

Sorry jongens, ik moest dat tentamen halen anders zou ik een jaar vertraging opgelopen zijn en heb voor het eerst in mijn leven de volle drie uur volgemaakt. Vervolgens telefoon uitgevallen, dus kon niet meer reageren en/of mijn stem veranderen. Zal mijn stem op Sjors zo meteen inlichten en ingaan op de beschuldigingen van Kane, alhoewel dat nu ondertussen een teveel afgedraaide plaat is. Met zn 'kies maar uit met cult lijstje, laten we beginnen met Sjors'.
Ik wist eigenlijk al wel dat Sjors burger ging zijn. Benieuwd naar je fancy goedmaak-praatje.

kane

Terug
Naar boven