Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe mooi je het ook altijd kan verwoorden mijn beste, zit je er toch een paar keer naast. Vergeef me mijn gebrek aan lyrische vaardigheden, maar sta mij toch bij bij dit pleidooi. Ja het klopt dat ik Sjors, Roth, z1000 in mijn cultlijst had opgenomen. Jorgyboy opende dag 2 door op Sjors te stemmen, echter volgde hier de cults mee op, ja ook jij Roth had je stem uitgebracht op Sjors. Hierdoor was ik zo goed als zeker van mijn stuk dat jij evil was en ja ook dat Sjors burger was. Toen ik vervolgens mijn stem op jou uitbracht werd je al snel bijgestaan door je handlanger z1000. Vermits ik als nobele strijder het liever opnam tegen iemand die wel actief kon discussiëren, heb ik vervolgens mijn stem gewijzigd naar z1000.Hahahaha, verdomme. It all makes sense now. Je speelt het goed, Kane. Dat moet ik je nageven, maar vandaag hang je.
Even de situatie op een rij:
De eerste dag is Kane nauwelijks actief. Post niet en brengt alleen een stem op orgineel uit. Het moment dat daniel een verdwaalde stem op Kane uit brengt reageert hij bijna direct dat hij het 'gewoon' druk heeft.
Ik zal de eerste dag nog 1 keer uitleggen en waarom ik op jimbooo gestemd heb en niet orgineel of unknown
Ondertussen wordt door andere het spel gespeeld en is het de discussie tussen Rob G, Unknown en mij of de hint goed is geïnterpreteerd. Tot dusver heeft geen van ons drieen een definitieve stem uit gebracht. Uiteindelijk kom ik tot de conclusie dat de hint, waarvan jimbooo dacht dat die betrekking had op orgineel, niet gevonden had kunnen worden zonder eerst bij unknown uit te komen. Echter, dat nam niet weg dat ik nog steeds achter mijn standpunt stond dat de hint verkeerd was geïnterpreteerd omdat jimboo een beetje de loop had genomen met de cijfer combinatie. Toen kwam ik tot de volgende theorie, dit zou een geniale actie van jimbooo kunnen zijn om ons zowel unknown als orgineel eruit te stemmen want indien hij cult was, zou het eruit stemmen van de 1 die burger bleek, automatisch leiden tot het eruit stemmen van de ander. Welliswaar zat ik verkeerd, maar op dat moment leek het me erg aannemelijk. Het heeft goed uitgepakt, maar dat is de reden dat ik bijvoorbeeld ook niet op unknown heb gestemd. Ik verdacht ze geen van beide.
Na het hele voorval van de eerste dag kwam Kane in actie. Kane was luidkeels aan het schreeuwen "HIER IS MIJN LIJSTJE, KIES JE CULTS: SJORS, SUUS, ROTH, Z1000." En zo ging het maar door, elke pagina stond er wel "KIES JE CULT....". Kane stookt mensen om op Sjors te stemmen. Er was opzich aanleiding om dat te geloven omdat het leek alsof er last minute iets van een trein op Jimbooo leek te komen. Dus mensen gingen mee en zo ook ik. Ik had een belangrijk tentamen, kon niet alles meelezen en zou er 's avonds niet bij zijn. Echter, Kane was zo slim geen stem uit te brengen. Op het moment dat de stemmen op Sjors de overhand hebben, begint Kane te roepen dat Sjors wss toch burger is. Op dat moment is al een redelijke overtuiging bij veel dat Sjors slecht is.
De stemronde wijst uit dat Sjors goed is. Wat doet kane vervolgens? Kane beweerd dat hij al die tijd al wist dat Sjors goed was, terwijl hij zelf enorm heeft lopen stoken. MAAR wees niet ongerust, de rest van zijn lijstje waar z1000, suus en ik op staan klopt volledig. Als we nu op z1000 gaan stemmen en hij blijkt burger te zijn roept Kane morgen precies hetzelfde.
Lights out, game over. Sterf Kane.
Hoe mooi je het ook altijd kan verwoorden mijn beste, zit je er toch een paar keer naast. Vergeef me mijn gebrek aan lyrische vaardigheden, maar sta mij toch bij bij dit pleidooi. Ja het klopt dat ik Sjors, Roth, z1000 in mijn cultlijst had opgenomen. Jorgyboy opende dag 2 door op Sjors te stemmen, echter volgde hier de cults mee op, ja ook jij Roth had je stem uitgebracht op Sjors. Hierdoor was ik zo goed als zeker van mijn stuk dat jij evil was en ja ook dat Sjors burger was. Toen ik vervolgens mijn stem op jou uitbracht werd je al snel bijgestaan door je handlanger z1000. Vermits ik als nobele strijder het liever opnam tegen iemand die wel actief kon discussiëren, heb ik vervolgens mijn stem gewijzigd naar z1000.
En het is pas over als de zware dame zingt mijn beste.
Ik heb dat nergens beweerd en dat zweer ik plechtig.Zonder meer waar en dat waardeer ik. Maar wil je ontkennen dat jij een van de grootste voorstanders was om op Sjors te stemmen toen bleek dat orgineel cult was?
Ik heb dat nergens beweerd en dat zweer ik plechtig.
Ik heb nergens gezegd dat mensen mij moesten volgen. Ik had haar gewoon opgenomen in een lijst van mensen die imo cult waren, doordat hun stem naar jimboo ging. De enigste waar ik van kan zeggen dat hij goed is.Je wil nu serieus beweren dat je mensen niet hebt gemotiveerd om op Sjors te stemmen?
Heb jij nog iets aan je hint?

Dat vind ik verdacht.
Rob G
Zelfde principe als dat ik gisteren bij sjors zei, viva la zelfmoord
Ik heb nergens gezegd dat mensen mij moesten volgen. Ik had haar gewoon opgenomen in een lijst van mensen die imo cult waren, doordat hun stem naar jimboo ging. De enigste waar ik van kan zeggen dat hij goed is.
Mijn stem ging ook niet naar haar, toen bleek dat andere vanuit mijn lijstje ook op Sjors stemde. Ja, jij behoort ook tot deze lijst.