MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Nacht 2
Het lawaai is oorverdovend, vanalles breekt en wordt kapot gegooid. UnknownDBB zou toch niet… Het kan toch niet anders! Geen mens kan door zoiets heen slapen!

Boos loopt Sjors naar het huis van haar buurman.

UnknownDBB is geen mens?
Dag 2

Wanneer de avond valt gaat de boze menigte op zoek naar Sjors. Ze kloppen aan bij haar huis, naast het huis van UnknownDBB.
Waarom wordt er opnieuw verwezen naar het huis van buurman UnknownDBB?

Well played Roth.

Ik die Sjors in de beginfase als cult zie is duidelijk erger dan jij die mee verantwoordelijk is voor de exit van Sjors.

Ja. Vast vervelend die allergie. Of ben je immuun voor je eigen BS?

:roflol:

Sjors was imo een heel logische keuze gisteren. Ze probeerde in eerste instantie de stemmen van Orgineel af te leiden door naar Rob G te hinten, veranderde vervolgens zonder enige beredenering haar stem op Unknown en probeerde last minute toch ineens nog op Jimbooo te gaan. In andere woorden, op orgineel wou ze absoluut niet stemmen.

Je gaat me niet vertellen dat je dat op zijn minst niet verdacht vindt... Oeps, wacht. Dat kan je me niet vertellen want dat vond je ook. En ja, dat vond ik ook. Maar met ons vonden ook een 7tal andere dat. In andere woorden, Sjors heeft de eerste dag gewoon slecht gespeeld. Het is ontzettend balen dat ze dan burger blijkt te zijn, maar het gebrek aan verdediging van haar kant deed me ook niet anders denken. Later op de dag toen bleek dat er geen tegenactie van burgers tegen Sjors kon hadden we beter moeten weten, maar tegen die tijd ben ik niet meer in het topic geweest om mijn stem te veranderen..

Sorry Kane, ik vertrouw je niet meer. Mijn stem staat.

Hmmz, Roth, Kane en z1000 hoofdverdachten vandaag?

Omdat je verdacht bent Roth.

We houden je al even in de gaten.

Sjors was imo een heel logische keuze gisteren. Ze probeerde in eerste instantie de stemmen van Orgineel af te leiden door naar Rob G te hinten, veranderde vervolgens zonder enige beredenering haar stem op Unknown en probeerde last minute toch ineens nog op Jimbooo te gaan. In andere woorden, op orgineel wou ze absoluut niet stemmen.

Je gaat me niet vertellen dat je dat op zijn minst niet verdacht vindt... Oeps, wacht. Dat kan je me niet vertellen want dat vond je ook. En ja, dat vond ik ook. Maar met ons vonden ook een 7tal andere dat. In andere woorden, Sjors heeft de eerste dag gewoon slecht gespeeld. Het is ontzettend balen dat ze dan burger blijkt te zijn, maar het gebrek aan verdediging van haar kant deed me ook niet anders denken. Later op de dag toen bleek dat er geen tegenactie van burgers tegen Sjors kon hadden we beter moeten weten, maar tegen die tijd ben ik niet meer in het topic geweest om mijn stem te veranderen..

Sorry Kane, ik vertrouw je niet meer. Mijn stem staat.
Hier ben je zelf ook schuldig aan. Staat zwart op wit dat jij liever voor jimboo ging.

Dag 2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Teleurgesteld dat ze Sjors haar hoofd er niet meer kunnen afsnijden verzameld iedereen weer in het midden van het plein. Technisch gezien kunnen ze dat wel nog, maar dat is enkel leuk terwijl de persoon nog leeft. Dan komt er zo’n mooi, rood fonteintje uit! Met wat witte kleurstof zou dit zelfs een roze fonteintje kunnen zijn! (InB4 Ruud)

+
f418185daf34ef61913e33895a0f8996dmlzLmpwZw==.jpg_500x500.jpg
rode fontein (met bloed dus?) en verwezen naar een vis > stefanovich? Staan ook nog 3 witte tekens in het verhaal waaronder dit plusje in het rood

Snap de ventoline spray niet helemaal

Hahaha wat een beta dood voor penose.:roflol:

Ga me keuze maken denk ik wie tegen Sjors hebben gestemd. Zij had belangrijke rol. Kon raden naar de wolf enzo en is er de tweede dag al uit. Dat vind ik verdacht.
Of ik blijf bij mijn eerdere keuze, dat van de kat.
Iemand lijstje wie op Sjors hebben gestemd? Scrolled beetje k*t terug op de telefoon op 3G.

Hoe denk jij over remi, stefanovich en whalied?

Remi is zowiezo slecht.

Stefanovich en wallied spelen amper mee dus daar valt weinig uit af te leiden.

En nee, ik heb geen reden dat Remi slecht is, buiten men buikgevoel en aangezien men logica me al meerdere keren in de steek heeft gelaten, is dat alles wat ik heb momenteel.

Ohja, als ik tussen Roth of Kane moet kiezen, denk ik dat Roth slecht is. Just sayin'

Nou omdat ik je helemaal volgde in je beredenering met de stem op Jimbooo eergisteren. Echter vond ik de redenatie van Jorgyboy echt totale onzin en was het voor mij duidelijk dat Sjors als zondebok werd gekozen. Die stem van 22:01, c'mon. Sjors wist gewoon duidelijk niet whatsup. Eerste spel. Ze hing overal wat achteraan.

Toen jij ook op Sjors dook begon me een beetje te kriebelen dat je misschien toch wel een daadwerkelijke reden had om op jimbooo te stemmen ipv irgineel (alhoewel ik dat zelf ook gedaan had). Dat zou best wel geniale actie zijn.

Al met al leek het me overduidelijk dat sjors geen cult was gisteren. De wolf had dat ook wel door, getuigen zijn kill.

Dus je leek mij eergisteren heel slim en overwogen te spelen. Maar door die stem op Sjors kreeg ik erg mijn twijfels. Verder maakte het toch niet echt uit op wie ik gisteren zou stemmen.

Vooralsnog denk ik dat we er allemaal toch wat naast zitten te gissen.

Remi stemt gisteren eerst wallied maar uiteindelijk toch weer op burger sjors (om zichzelf veilig te stellen voor de wolf). En Biobeast daar horen we echt helemaal geen enkele zak van. Alleen gisteren een stem op sjors onder het motto dat als ze burger was het wel goed zou komen. En nu stemt hij op mij voor dezelfde (?) reden.

Hij is wel veel online maar post niets in het spel. 1e dag geen stem. Gisteren een burger. Verder geen bijdrage.

Daniel die grijpt alles aan om op mij te stemmen. Hij is een gefrustreerde burger. Waarschijnlijk zegt hij nu dat ik niet moet happen of huilen maar zijn stem is sowieso niet relevant.

Vooralsnog stem ik op Biobeast

Omdat je verdacht bent Roth.

We houden je al even in de gaten.

Hier ben je zelf ook schuldig aan. Staat zwart op wit dat jij liever voor jimboo ging.

En dat maakt me verdacht? We hebben de vorige ronde gezien hoe het uitpakt als jij mensen verdenkt. Ik ben klaar met deze discussie. Ik zal vanavond manisch lachend ernaast staan als je schreeuwend van de pijn aan het kruis genageld wordt en intens genieten als met elke spijker die in je wordt geslagen je spijtbetuigingen voor het verheerlijken van de wolf heftiger worden.

Ja en komop, die Remi. We weten allemaal hoe hij dit spel speelt als hij goed is. We hebben gezien hou hij het handje boven het hoofd werd gehouden in ronde 1. Gisteren weer een stem op Sjors. We mogen hem niet wippen omdat hij zo goed is, maar dat vind ik ook een beetje een gammel argument.

Voor mij is het dus Remi of Bio.

Vooralsnog stem ik op Biobeast

Zoals ik al aangaf had ik gisteren gewoon nauwelijks tijd om te spelen. Het was ook geen heel overwogen keuze, had niet veel tijd om zelf na te denken.

Je beredenering omtrent biobeast volg ik wel tho.. Zo op de achtergrond blijven hangen is niet wat ik van hem gewend ben.

En dat maakt me verdacht? We hebben de vorige ronde gezien hoe het uitpakt als jij mensen verdenkt. Ik ben klaar met deze discussie. Ik zal vanavond manisch lachend ernaast staan als je schreeuwend van de pijn aan het kruis genageld wordt en intens genieten als met elke spijker die in je wordt geslagen je spijtbetuigingen voor het verheerlijken van de wolf heftiger worden.
Damn. Het zit je diep man.

Als er nog 1 slachtoffer moet vallen vooraleer burgers hun ogen opendoen en op jou of Z1000 gaan stemmen, dan wil ik gerust de martelaar zijn. Echter beleef ik er nog iets te veel plezier aan nu.

• Like
Waarderingen: Roth
Remi wil ik wel doen; voor BioBeast heb ik geen echte aanleiding maar als jullie hem eruit willen kicken, dan volg ik wel.

nog paar rolletjes proberen te raden:

valse wolf/ leugenwolf
sjamaan
welp

**** man, mind****s everywhere. Ik weet niet wi ik moet geloven: kane of roth. Ik denk dat er wel 1iemand van hen slecht moet zijn. En z1000 heb ik ook mijn twijfels. Hij zegt dat we moeten wachten tot morgen en zijn rol duidelijk zal zijn. Maar hoe weet hij dat dan? Hij weet de verhalen toch niet die whami zal schrijven? En je eigen rol verraden mag ook niet.

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 13:27 ----------

nog paar rolletjes proberen te raden:

valse wolf/ leugenwolf
sjamaan
welp

Sjamaan had ik al geraden, maar dat is blijkbaar fout.

De kattenvrouw
De white knight
De visser

UnknownDBB

UnknownDBB is geen mens?

Waarom wordt er opnieuw verwezen naar het huis van buurman UnknownDBB?

Geen slecht idee om eens na te denken wat dat te betekenen heeft. Mocht de tekst willen zeggen dat Remi de wolf is, zou dat net wel iets TE obvious de wolf verklappen, dus lijkt me weinig waarschijnlijk.

Terug
Naar boven