Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Remi kan een rol hebben die nog onbekend is. Die kan zomaar evil zijn. Er is nog een onbekende evil rol.

Ik vind zelf Remi gewoon te weinig bijdragen. Hij ontcijfert geen enkele hint. Enkel zelfverdediging. Normaal staat hij vooraan om hints te ontcijferen etc.

Maar Biobeast blijft voor mij het meest verdacht op dit moment. Niet tot nauwelijks spelen. We weten ook niet hoe de rol van de necrofiel werkt. Zou hij Sjors tot leven hebben geroepen? Niemand weet het. Blijkbaar is ze dood dus hebben we niet veel aan zijn belofte gehad.

Remi speelt inderdaad anders... Kan ik op meegaan om daar op te stemmen.

Biobeast vind ik dan weer een gok. Inactieve leden er uitstemmen hebben we slechte ervaringen mee.

Z1000 voelt op de 1 of andere manier niet goed...

Ik snap niet waarom we op Z zouden gaan? Hij geeft zelf aan dat zijn rol morgen duidelijk wordt. Dan kunnen we hem altijd nog later eruit stemmen mocht dat niet gebeuren en de verdenkingen blijven staan..

Ik voel er wel wat voor om dit keer voor Remi of Bio te gaan.

Ik snap niet waarom we op Z zouden gaan? Hij geeft zelf aan dat zijn rol morgen duidelijk wordt. Dan kunnen we hem altijd nog later eruit stemmen mocht dat niet gebeuren en de verdenkingen blijven staan..

Ik voel er wel wat voor om dit keer voor Remi of Bio te gaan.

Zijn rol wordt misschien morgen duidelijk omdat hij vanavond dood gaat?

Ik snap niet zo goed hoe het zou kunnen dat zijn rol morgen ineens duidelijk wordt, care to explain?:)

Zijn rol wordt misschien morgen duidelijk omdat hij vanavond dood gaat?

Ik snap niet zo goed hoe het zou kunnen dat zijn rol morgen ineens duidelijk wordt, care to explain?:)

Hij zegt dat we niet op hem moeten stemmen omdat zijn rol morgen wel duidelijk wordt... Zijn woorden, niet die van mij.

Kane

En jezus mensen. Mijn stem op Sjors en mijn rol wordt morgen duidelijk.
Kijk bij de rollen en doe het sommetje. Hoe duidelijker moet ik worden gvd zeg.

Ik heb het idee dat de meeste burgers behoorlijk lomp zijn dit spel. Ja ik ben slecht in het onderbouwen en schrijven van het verweer. Mijn grammatica skills, zijn nog van de brugklas. Maar pls geloof mij echt.

Wat is er slecht aan mij? Denk nou eens na? Ik heb alles al gezegd. Meer kan ik er niet aan doen. Als ik vanavond sterf, dan heb ik er vrede mee. Mijn powers zijn al ingezet en worden morgen duidelijk. Daarnaast zullen de burgers nu hopelijk zien wie er slecht is.

Jager?

Tussenstand van de stemmen?

Veel vraagtekens bij mij momenteel, waar ik wel geld op durf te zetten is dat z1000 geen cult is.

Wellicht wil hij ons laten geloven dat hij de Magiër is

Ik post niet zoveel omdat ik iedere keer als ik langskom 30 pagina's bs moet lezen, heb getracht uit te vogelen wat die hint naar mij zou moeten zijn maar wordt er echt niet wijs van.
unknownDBB geeft constant een mooi verhaal bij zijn bevindingen, nu wordt het hem wat warm en stemt hij even stiekem snel op kane om uit de spotlight te blijven, althans dat denk ik dus ik stem wederom op unknownDBB

hosselaar
pimp
minister

UnknownDBB houd zich verdacht stil nadat hij de eerste ronde ternauwernood wist te overleven. Ook de hint met het huis maakt hem verdacht.

Remi speelt inderdaad anders... Kan ik op meegaan om daar op te stemmen.

Biobeast vind ik dan weer een gok. Inactieve leden er uitstemmen hebben we slechte ervaringen mee.
Ik ben geneigd jou en Rob te volgen. Beide goede ervaren spelers die serieus meespelen. Maar nog niet zeker.
Weinig tijd nu om te lezen helaas. Werk enzo ... :(

Ik denk dat we gewoon op

quibus

moeten gaan, hij is duidelijk cult/wolf

Terug
Naar boven