XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Goh verrassend. Eerst Biobeast hitte. Nu er stemmen gaan naar Remi, ga je mee. Komt Remi straks en die gaat naar mij. Goed samengespeeld hoor

Jonge wat wil jij nou? Het was niet moeilijk geweest om je gisteren te bouncen hoor. Ik was er van overtuigd dat Sjors niet slecht was. Van jou veel minder. Maar aangezien ik je niet als kwaad zie heb ik dus ook niet op je gestemd.

Maar nu kom je weer met deze kul. Eerst is mijn stem op Bio verdacht. Nu mijn stem op Remi. En als ik mijn stem dan zou wisselen naar jou dan zou het HELEMAAL verdacht zijn.

Wil je graag uit dit spelletje of wat? Of wil je graag Remi IN het spelletje houden?

24596123.jpg

Vooralsnog zijn er in dit spel twee mensen die ik redelijk vertrouw. Kan nog geloven dat een van die twee slecht zou zijn, maar beide geloof ik niet.

Dus als die op dezelfde zitten volg ik denk ik wel.

En zoals ik het nu zie bewijzen we Unknown ook nog een enorm dienst door hem eruit te stemmen.

Over welk persoon heb jij het nu?

Heb het gevoel dat er weer een dagje verloren moet gaan eer mensen hun ogen open zullen doen wat betreft de cults z1000 en Roth.

Komt er eigenlijk geen dag-verhaal vandaag? Het is al weer bijna stemtijd joh! :D

Het verhaal van deze ochtend is vannacht rond middernacht al gepost.

Nu doet Unknown me weer twijfelen :mad:
Ik heb echt zo weinig zekerheden in dit spel tot nu toe...

Remi, Z1000 en Suus, allemaal slecht.

Behalve misschien de laatste, aangezien het een vrouw is en ik hun speelstijl van geen kanten begrijp, zie sjors :roflol:

Het verhaal van deze ochtend is vannacht rond middernacht al gepost.

Nu doet Unknown me weer twijfelen :mad:
Ik heb echt zo weinig zekerheden in dit spel tot nu toe...

Hij bedoelt 'dag 3'

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 15:11 ----------

Behalve misschien de laatste, aangezien het een vrouw is en ik hun speelstijl van geen kanten begrijp, zie sjors :roflol:

Ach vrouwen zijn sowieso moeilijk om te begrijpen ;)

Tja ik twijfel nu ook een beetje bij unknown, toch blijft mijn stem staan, ben ik iig niet de rede dat hij van school wordt gekickt ;)

ps karmarondje gedaan.

Z1000 beweert dat zijn rol morgen duidelijk wordt. Als dat zo is dan is er nu geen enkele reden om hem eruit te stemmen want als ie liegt is ie morgen de volgende. Als z1000 gelijk heeft dan wordt IMBA weer tot leven gebracht en aangezien IMBA weet wat de rol van UnknownDBB is, is er op dit moment ook geen reden om het risico te nemen om UnknownDBB. Volg liever de hints in het verhaal en stem op stefanovich of los zelf wat op in plaats van te speculeren

Goh verrassend je zegt precies het zelfde als je gay cultje Kane.

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 15:13 ----------

Jonge wat wil jij nou? Het was niet moeilijk geweest om je gisteren te bouncen hoor. Ik was er van overtuigd dat Sjors niet slecht was. Van jou veel minder. Maar aangezien ik je niet als kwaad zie heb ik dus ook niet op je gestemd.

Maar nu kom je weer met deze kul. Eerst is mijn stem op Bio verdacht. Nu mijn stem op Remi. En als ik mijn stem dan zou wisselen naar jou dan zou het HELEMAAL verdacht zijn.

Wil je graag uit dit spelletje of wat? Of wil je graag Remi IN het spelletje houden?

Jij maakt bio verdacht zonder onderbouwing, niet ik.

Z1000 beweert dat zijn rol morgen duidelijk wordt. Als dat zo is dan is er nu geen enkele reden om hem eruit te stemmen want als ie liegt is ie morgen de volgende. Als z1000 gelijk heeft dan wordt IMBA weer tot leven gebracht en aangezien IMBA weet wat de rol van UnknownDBB is, is er op dit moment ook geen reden om het risico te nemen om UnknownDBB. Volg liever de hints in het verhaal en stem op stefanovich of los zelf wat op in plaats van te speculeren
Hij zei gisteren exact hetzelfde. Hoelang moet dit circusspel nog duren? Hoeveel onschuldige burgers moeten er nog vallen?!

Stem z1000 en zuiver je geweten.

• Like
Waarderingen: wwe
Goh verrassend je zegt precies het zelfde als je gay cultje Kane.

We zijn geen gays :trollface:

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 15:16 ----------

Hij zei gisteren exact hetzelfde. Hoelang moet dit circusspel nog duren? Hoeveel onschuldige burgers moeten er nog vallen?!

+1

Dat Z1000 zijn rol vandaag bekend zou worden, zei Z1000 gisteren ook al. Dus echt betrouwbaar lijkt me dat niet.

ga ik niet doen, jij zit al vaker fout. Ik ga voor hints en iedereen die dat niet doet kan de t*ring krijgen

lol, ja jongeee.

Remi wordt weer uit de brand geholpen hoor. Want z gaat imba tot leven wekken en die gaat dan de rol van Remi vertellen en daarom wil je stefanovich uit het spel werken? Dem logic.

Terug
Naar boven