Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik ga mee op UnknownDBB

Ik ga leren. Kom over een uur of 3 wel weer even kijken.

Remi kan een rol hebben die nog onbekend is. Die kan zomaar evil zijn. Er is nog een onbekende evil rol.

Ik vind zelf Remi gewoon te weinig bijdragen. Hij ontcijfert geen enkele hint. Enkel zelfverdediging. Normaal staat hij vooraan om hints te ontcijferen etc.

Maar Biobeast blijft voor mij het meest verdacht op dit moment. Niet tot nauwelijks spelen. We weten ook niet hoe de rol van de necrofiel werkt. Zou hij Sjors tot leven hebben geroepen? Niemand weet het. Blijkbaar is ze dood dus hebben we niet veel aan zijn belofte gehad.

Vind jouw anders ook erg verdacht. Waarom kies je steeds de middenweg? Er zijn er nog meer die niet zo actief zijn.

Ik ga ook wel mee met UnknownDBB. Redenen heb ik al veel gegeven in dit topic.

Goh verrassend. Eerst Biobeast hitte. Nu er stemmen gaan naar Remi, ga je mee. Komt Remi straks en die gaat naar mij. Goed samengespeeld hoor

Vind jouw anders ook erg verdacht. Waarom kies je steeds de middenweg? Er zijn er nog meer die niet zo actief zijn.
Best een hoop zelfs.

Quibus, Flippie, Markrot, Unknown, Biobeast, Freaking Huge (helemaal niet actief), Wallied en Stefanovich.
Laatste drie spelen volgens mij voor het eerst, dus is niet zo vreemd. Markrot en Biobeast waren vorige spel ook niet zo actief dus dat is ook niet zo vreemd.

Blijven er drie over waarbij ik het wel vreemd vind.

Ja en dit moeten we srs nemen?

Ga je nu quibus beschermen omdat jij als cult weet wie hij is? net als je bij orgineel deed? (sjors deed waarschijnlijk alleen mee met jou daarbij om één of andere vage reden)

Is er een ''roddelgroep'' deze game ?

Best een hoop zelfs.

Quibus, Flippie, Markrot, Unknown, Biobeast, Freaking Huge (helemaal niet actief), Wallied en Stefanovich.
Laatste drie spelen volgens mij voor het eerst, dus is niet zo vreemd. Markrot en Biobeast waren vorige spel ook niet zo actief dus dat is ook niet zo vreemd.

Blijven er drie over waarbij ik het wel vreemd vind.

Ik denk dat Rob G ook 1 of andere donkere rol speelt. Leugenaar zou ook kunnen

z1000 III
Kane III
Rob G I
stefanovich I
Unknown III
Quibus I

tussenstand tot nu toe (correct if wrong)

Denk dat je de stemmen voor Unknown bij Stefanovich geplakt hebt.

Door de weinige weerstand op sjors gister gingen er een paar op z1000, waarom gister niet en vandaag wel begrijp ik niet ...

En als ik een hint laien in het verhaal die uitwijst dat ik goed ben.. Wijzig je dan je stem?

Ik ben het er zeker mee eens dat ik niet veel bezig met het spel.. Heb ook alleen verhaal 1 volledig gelezen en verhaal 2 slecht de helft.
Komt doordat ik in de laatste week zit van me school en ik alle punten nodig heb die ik nog kan halen & zodra dat niet lukt ik van school gekickt wordt.

Verder zijn de verhalen die geschreven worden erg onlogisch.. Overal staat wat vage shit & dit is niet kwalijk bedoelt naar Whami toe, het is gewoon z'n schrijfstijl.. Maar een verhaal wat erg vaag geschreven iz zal je tijd voor moeten nemen om het uit te pluizen en heb daar simpelweg niet zoveel tijd voor vandaar dat ik verhaal 2,3 & 4 gewoon heb laten schieten..
Om even aan te tonen hoe weinig tijd ik heb: dit is de eerst game waarbij ik niet alle pagina's gelezen heb, de stemming niet bijhoud en 80% van de verhalen niet gelezen heb

Ik denk dat Rob G ook 1 of andere donkere rol speelt. Leugenaar zou ook kunnen
Vooralsnog zijn er in dit spel twee mensen die ik redelijk vertrouw. Kan nog geloven dat een van die twee slecht zou zijn, maar beide geloof ik niet.

Dus als die op dezelfde zitten volg ik denk ik wel.

En zoals ik het nu zie bewijzen we Unknown ook nog een enorm dienst door hem eruit te stemmen.

Terug
Naar boven