- Waardering
- 3.887
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remi kan een rol hebben die nog onbekend is. Die kan zomaar evil zijn. Er is nog een onbekende evil rol.
Ik vind zelf Remi gewoon te weinig bijdragen. Hij ontcijfert geen enkele hint. Enkel zelfverdediging. Normaal staat hij vooraan om hints te ontcijferen etc.
Maar Biobeast blijft voor mij het meest verdacht op dit moment. Niet tot nauwelijks spelen. We weten ook niet hoe de rol van de necrofiel werkt. Zou hij Sjors tot leven hebben geroepen? Niemand weet het. Blijkbaar is ze dood dus hebben we niet veel aan zijn belofte gehad.
Ik ga ook wel mee met UnknownDBB. Redenen heb ik al veel gegeven in dit topic.
Best een hoop zelfs.Vind jouw anders ook erg verdacht. Waarom kies je steeds de middenweg? Er zijn er nog meer die niet zo actief zijn.
Best een hoop zelfs.
Quibus, Flippie, Markrot, Unknown, Biobeast, Freaking Huge (helemaal niet actief), Wallied en Stefanovich.
Laatste drie spelen volgens mij voor het eerst, dus is niet zo vreemd. Markrot en Biobeast waren vorige spel ook niet zo actief dus dat is ook niet zo vreemd.
Blijven er drie over waarbij ik het wel vreemd vind.
Denk dat je de stemmen voor Unknown bij Stefanovich geplakt hebt.
Inderdaad een foutje omdat ik biobeast er tussenuit had gehaald, thanks.
Aangepast.

Ik ga ook wel mee met UnknownDBB. Redenen heb ik al veel gegeven in dit topic.
Inderdaad een foutje omdat ik biobeast er tussenuit had gehaald, thanks.
Aangepast.
Kane III
Unknown III
z1000 III
Quibus I
Rob G I
stefanovich I
Vooralsnog zijn er in dit spel twee mensen die ik redelijk vertrouw. Kan nog geloven dat een van die twee slecht zou zijn, maar beide geloof ik niet.Ik denk dat Rob G ook 1 of andere donkere rol speelt. Leugenaar zou ook kunnen
UnknownDBB houd zich verdacht stil nadat hij de eerste ronde ternauwernood wist te overleven. Ook de hint met het huis maakt hem verdacht.