AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Wut, woon ik naast Unknown? Ik was unaware :o

Pics?

Ow. Ik dacht dat Sjors daarnet op niet zo erg subtiele manier aan het hinten was dat zij deze rol had ("ik weet van 1 speler 100% zeker zijn rol"). Niet dus :o

****zooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ow. Ik dacht dat Sjors daarnet op niet zo erg subtiele manier aan het hinten was dat zij deze rol had ("ik weet van 1 speler 100% zeker zijn rol"). Niet dus :o

Dat was geen hint hoor, ik weet van 1 iemand welke rol hij heeft (nav een tip)
Als ik hint, dan hint ik duidelijk.

Ook sjors weet niet 100% wie rol X heeft.

Dat was geen hint hoor, ik weet van 1 iemand welke rol hij heeft (nav een tip)
Als ik hint, dan hint ik duidelijk.

nogmaals, dan kun je het nog niet 100% weten zolang hij/zei niet gestemd is.

“Kinky, ik wou dat ik zo’n man had die me alle hoeken van een tafel kon tonen zonder zich aan te trekken van wat er op die tafel staat“ zegt Sjors tegen zichzelf.

Die geile Sjors :roflol:

Het gaar er niet om of jimbooo de hint op de juiste manier naar orgineel liet leiden, het gaat erom dat er een paar cults vanaf het begin orgineel gingen verdedigen terwijl het wel ontzettende toeval is dat de nummers ook voor die post gebruikt waren. Niemand wist zeker dat de hint niet op die manier geinterpreteerd moest worden, maar een paar mensen waren ''100%'' zeker dat orgineel GEEN cult was. De enige reden om iemand zo te verdedigen is als je zelf zeker weet wat hij was, en alleen cults wisten dat.

De reden waarom niet iedereen op remi ging is omdat veel burgers nog niet duidelijk wisten wie aan welke kant stond. Er was een beetje een half half gevoel in het begin waarbij alle cults op remi gingen en veel burgers op orgineel, later kwam orgineel nog met zijn slotpleidooi om toch allemaal snel op freaking huge te stemmen want ''die is toch inactief'' en hup, een paar burgers die ze er niet van konden overtuigen op remi te stemmen, wilden wel op een inactief persoon stemmen, met als uiteindelijke doel dat de cults op het laatste moment weer op remi gingen stemmen, wat ze net niet lukte :P Veel rare sprongen toen het allemaal met remi niet lukte, onder andere hard proberen te werken aan mensen laten geloven dat jimbooo dan maar cult moet zijn...

Rob g probeert iets te hard te ontkennen dat er een culttrain aan de gang was voor orgineel, ze hebben zoveel gedaan als ze kunnen, maar de uitkomst van de tip was niet genoeg in verwarring te brengen voor de burgers, maar de cults hebben zich zeker wel laten zien.
orgineel, z1000, sjors, suus, roth(niet 100%, hij bleef wat vager maar :P ) suus, robg. En opperleider/wolf quibus ^^
Plus heel veel. Duidelijker kon ik het zelf niet verwoorden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.613
Sjors er bij betrokken na "I believe I can fly, I believe I can touch the sky"
Die verwijzing is toch duidelijk? :roflol:
:trollface: @Skyblazer

RIP imba. En ik vond mijn beredeneringen gisteren helemaal niet zo raar.

Beste kill die de wolf kon maken zo'n beetje. Lucky shot of ervaring?

no shit inderdaad, en toch vroeg je het even aan d'r.

ps. rep eens een keer terug jullie, ik sta weer op "24-uur geen karma blabla"

Ik vroeg toch niets. Ik constateerde enkel dat zij het niet meer kon zijn aangezien de echte feeks nu dood is.
Kerel, wat doe je moeilijk...
Laten we Daniel20 er uit stemmen :o

Wat kon de feeks dan?

edit:
Never mind, vragen om een rol.

Ik vroeg toch niets. Ik constateerde enkel dat zij het niet meer kon zijn aangezien de echte feeks nu dood is.
Kerel, wat doe je moeilijk...
Laten we Daniel20 er uit stemmen :o

Oke my bad, ik vatte jouw comment naar sjors wat anders op.
Maar stem idd op daniel20, die kerel doet moeilijk.

ps. ik houd je in de gaten woopy!

Terug
Naar boven