XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Vind persoonlijk dat er iets teveel inbreng is van de spelleider: zelfmoordterrorist met procentuele kans op slagen, vage plotwendingen, onbekende rollen, mensen die dood gaan en wiens rol foutief wordt weergegeven. Ik kan het serieus niet meer volgen.

Z1000 die dan nog eens goed blijkt te zijn. Mijn excel file is duidelijk foutief, ik vrees dat ik de verkeerde mensen in de gaten heb gehouden. Ik zou nog kunnen zeggen om op Roth te stemmen, maar zeg eens eerlijk wie valt er nog te vertrouwen.

Ik denk wel dat het nu de goede kant zal opgaan. Al vrees ik dat mensen mij nog wel willen afrekenen omdat ik zo doorging op z1000. Ga het hun niet kwalijk nemen in ieder geval :D

Laatst bewerkt:
Damned. Een zware klap. Nu weten we wel dat de wolf waarschijnlijk een ervaren speler is, wat het aantal opties kan reduceren. Morgen ga ik proberen weer wat actiever mee te spelen. Sorry voor mijn inactiviteit.

Nachtverhaaltje is wel een beetje kort. Maar volgens mij ben ik ook echt de enige die ik er geen reet meer van snapt.
Ik heb een goede rol, maar kan er niets mee lol :D

^_^

De ironie, dat uitgerekent Z1000 mij heeft gered. Irl had ik een paar stompe te pakken denk ik :roflol:

Ik zag een paar pics voorbij komen van jouw:o:o:o
Ik raakte lichtelijke verliefd. Vandaar dat ik je heb gered:o:o:o

BTW Golderado de jager. Dit is wel een dikke wtf van mij. Was echt van overtuigd dat hij een cult was. Trouw aan de zijde van Kane. Normaal gezien een aparte positie van de jager om iemand zo trouw te volgen. De cults hebben nog erg veen macht, gezien de machtsverhouding.

niet veel tijd vandaag maar heb even nagedacht. unknown is met een reden beschermd door de zorro, die ga ik dus niet wegstemmen. z1000 is geen target meer. Kane is onbekend maar een te groot risico imo. ik heb even gekeken naar wallied. daar zie ik vrijwel geen inhoudelijk sterke posts van en weinig bijdrage. ben benieuwd naar zijn rol dus mijn stem gaat naar hem vandaag. zou me niets verbazen als het een cult is die op de achtergrond zit. adh daarvan kunnen we misschien eindelijk eens wat meer weten want we zitten nu duidelijk in burgeroorlog

nu weg miss vnv ff online maar hele dag druk dus ben bang van niet.

Waarom kijken we juist niet naar de stemmers naar unknowndbb?

Damned. Een zware klap. Nu weten we wel dat de wolf waarschijnlijk een ervaren speler is, wat het aantal opties kan reduceren. Morgen ga ik proberen weer wat actiever mee te spelen. Sorry voor mijn inactiviteit.
Dat vermoed ik dus ook. Drie heel goede kills, kan bijna niet toevallig zijn (al weet je het in dit spel nooit (iets met een postnummer dat naar Orgineel leidde enzo))
Maar nu jij en Unknown komen helpen zie ik het wel goed komen. :cool:

Snap er echt niets meer van. Ik heb geen enkele verdachte nu :p

rob G is soieso cult, ik heb me (weer) mee laten slepen om op remi of kane te stemmen.
En dit had net als bij sjors geen goede afloop.

Enige die nog een beetje verdacht blijft is Kane, en de mensen die last minute overstapten op UnknownDBB.

De wolf is echt pro.de beste burgers al weg.

Beide half, maar zou er geen geld durven op zetten.

Dafuq de wolf is pro

Een actieve speler die al vaker heeft meegespeeld is de wolf. Robg en kane vallen in deze categorie. . Wie nog?

Die wolf weet inderdaad wel wat die doet... Zo maar een de vorige verhaaltjes terug lezen ivm de foto van nacht 4 :)

Ervaren spelers: RobG, Daniel20, Kane, UnknownDBB en de rest weet ik niet zo 1,2,3

Het voordeel van uit de dood herrijzen is dat je meer weet dan een levende :rolleyes:
Ik zou dan ook voor vandaag als tactiek kiezen dat de hints nog eens worden nagelopen, ipv het over en weer met de vinger wijzen en je laten leiden door speculatie en stemgedrag. Vorige rondes wijst uit dat stemgedrag jack shit zegt.
De enige succesvolle executie was nav een hint ( origineel ). Just sayin'

Terug
Naar boven