MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ja als niemand meegaat heeft het vrij weinig zin natuurlijk

Stefanovich.

Als er meerdere mensen meegaan op Daniel20 switch ik wel mee

Nee die zogenaamde vis leidde naar Sjors26, omdat ze schijndood was.

Stefanovich gewoon omdat ik en Jimbooo denken dat ie cult is.. Een hint hebben we niet over hem

Hm. Ik krijg totaal geen hoogte van stefan. Komt af en toe voorbij of posts iets randoms en is dan weer weg. Krijg het idee dat hij het spel gewoon niet snapt of niet kan volgen zoals tremendes enzo. Puur op een gevoel ga ik niet met je mee, wil het nog even een ronde aankijken.

Op daniel wil ik wel mee gaan. De manier waarop hij zich onthoudt van stemmen en dan op het laatste moment toch cult-achtig een stem erin gooit heeft me al het e.e.a. doen vermoeden.

Daniel20

Wat is de tussenstand nu eigenlijk?

Daniel20

Quibus? Woopy? Jimbooo?

Overigens blijf ik erbij dat Kane het meest aannemelijk is om op te stemmen.. Ik bedoel kijk wat hij tot dusver heeft gedaan: Zijn cult lijstje in eerste instantie: z1000, suus, sjors en ik. z1000 blijkt goed te zijn, of althans - magier = goed neem ik aan? Suus bleek een burger te zijn, Sjors bleek een burger te zijn. Ik ben een burger.

Sjors heeft hij er toch maar mooi uit weten te gooien. Mede zijn verdenkingen op suus hebben eraan bijgedragen dat Jorgy de ultieme faal actie zetten en voor z1000 en mij is die NOG steeds stemmen aan het ronselen..

Op Rob kan ik nog inkomen. Op Z1000 of Unknown lijkt me onzin. Daarvan is al bekend aan welke kant ze staan. Dan is Stefanovich nog logischer.

Beetje zoals bij Stefanovich bedoel je?

Maar Kane had in het begin een grote mond. Stemde Sjors eruit die voorzover ik weet nog steeds goed is. Bleef daarna lang volhouden op Z1000 die (zoals we inmiddels weten) ook goed is. En is vandaag ook nog wat kinderachtig met zijn "ik heb er geen zin meer in en mijn stem op z1000 was een grapje.
En hij was vorige spel de wolf en heeft toen aangetoond gevaarlijk te zijn als slechterik.
Ronde 1 op orgineel gestemd.

Ronde 2 en 3 telkens op z1000 gestemd. Ja, ik zat fout. Waarom moet je zelf maar even opzoeken. :rolleyes:

Als Daniel20 cult blijkt te zijn hebben we volgens mij nr. 2 ook wel te pakken.

Overigens blijf ik erbij dat Kane het meest aannemelijk is om op te stemmen.. Ik bedoel kijk wat hij tot dusver heeft gedaan: Zijn cult lijstje in eerste instantie: z1000, suus, sjors en ik. z1000 blijkt goed te zijn, of althans - magier = goed neem ik aan? Suus bleek een burger te zijn, Sjors bleek een burger te zijn. Ik ben een burger.

Sjors heeft hij er toch maar mooi uit weten te gooien. Mede zijn verdenkingen op suus hebben eraan bijgedragen dat Jorgy de ultieme faal actie zetten en voor z1000 en mij is die NOG steeds stemmen aan het ronselen..

Lezen aub.

Als Daniel20 nog steeds niet de meeste stemmen heeft rond 20.40 willen jullie dan switchen naar Stefanovich?? (Roth en kane?)

Er nog even bijgehaald. Doe ermee wat je wilt.

Zonder iets teveel te zeggen over mijn rol:

Ik stelde het aantal onbekende rollen gelijk aan de aantal vraagtekens uit de openingspost. Dus 2 onbekende rollen in kamp goed, 1 in kamp slecht en 2 in kamp neutraal.

Vervolgens kwam ik door het uitoefenen van mijn rol erachter wat Roth zijn rol min of meer inhield, dus wist door middel van eliminatie dat die sowieso in kamp evil moest thuishoren.

Nu blijkt dat er nog een handvol speciale rollen aanwezig zijn en Roth dus zowel goed als slecht kan zijn. Het feit dat z1000 hem zo hard verdedigde had mijn vermoeden alleen maar versterkt.

Sjors is niet zo zeker dat ze burger is toch?

Op basis van een onderbuikgevoel ga ik niet op Stefan. Ik verdenk Kane het meest, kan je beargumentatie op Daniel volgen. Quibus ook door de hint met de hond maar ik ga niet weer mee zonder onderbouwing. Dat heb ik bij Sjors gedaan en dat heeft me dankzij Kane bijna de kop gekost.

Edit; zie net wat kane heeft gepost. Ik weet nog steeds niet of ik je moet geloven maar ik geef je het voordeel van de twijfel. Daniel of Quibus wil ik voor gaan.

Als Daniel20 nog steeds niet de meeste stemmen heeft rond 20.40 willen jullie dan switchen naar Stefanovich?? (Roth en kane?)
Ik stem op iedereen momenteel.

Daniel lijkt me nu wel een goede keuze. Wetende wat mijn rol, die van z1000 en die van jou is.

Op basis van een onderbuikgevoel ga ik niet op Stefan. Ik verdenk Kane het meest, kan je beargumentatie op Daniel volgen. Quibus ook door de hint met de hond maar ik ga niet weer mee zonder onderbouwing. Dat heb ik bij Sjors gedaan en dat heeft me dankzij Kane bijna de kop gekost.

Hoe weet je dat nou ? Van Sjors weet je de rol niet eens en hoogstwaarschijnlijk is dat ook een cultist

Wat is de tussenstand? Ik twijfel ook nog, wil wellicht wel mee op daniel20

jij al een idee Biobeast?

Ik heb gestemd op kane, dus die gaat eraf.
Unknown op stefan, dus die gaat eraf.
Dus:
Wallied
Z1000
3 x Daniel 20
3 x WWE
4 x Stefan
4 x Kane

Kane, wat jij?

Terug
Naar boven