UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van alle meespelende burgers heeft de wolf er weer eentje uitgekozen die belangrijk was. Niet om de rol deze keer (die was toch al gebruikt), maar omdat z1000 wel een van de spelers is die meedenkt en argumenten geeft.
Gaat niet lang meer duren denk ik. Remi of ik zijn de volgende maaltijd denk ik.
Remi? Dat lijkt me niet verstandig. Hij is misschien geen cult, maar helpt wel goed mee. Jij bent logischer denk ik.Van alle meespelende burgers heeft de wolf er weer eentje uitgekozen die belangrijk was. Niet om de rol deze keer (die was toch al gebruikt), maar omdat z1000 wel een van de spelers is die meedenkt en argumenten geeft.
Gaat niet lang meer duren denk ik. Remi of ik zijn de volgende maaltijd denk ik.
De cults:
Whoopy
wwe
kane
En die laatste is misschien wolf oid.
Remi? Dat lijkt me niet verstandig. Hij is misschien geen cult, maar helpt wel goed mee. Jij bent logischer denk ik.
Z1000 en Daniel20 zaten ernstig op Rob en zijn nu allebei pleite. Die meerderheid op Rob kunnen we nu zeker wel vergeten?
waarom is woopy en quibus goed?
Van alle meespelende burgers heeft de wolf er weer eentje uitgekozen die belangrijk was. Niet om de rol deze keer (die was toch al gebruikt), maar omdat z1000 wel een van de spelers is die meedenkt en argumenten geeft.
donder op met dat gezever het is duidelijk wie goed is dus de wolf heeft het hele spel al vrij spelDit keer is blijkbaar een geniale wolf gekozen; want alle hits zijn raak.
Ipv een nwe burgeroorlog graag een gedegen analyse vwb de wolf capaciteiten. Dit is geen first-timer namelijk.
omdat het LETTERLIJK in de hints staat. Echt, je moet er niet eens google voor gebruiken. Het staat er gewoon.
leg maar uit dan want woopy loopt ook te kloten