MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
rob gay

Ik stem op Woopy

Van alle meespelende burgers heeft de wolf er weer eentje uitgekozen die belangrijk was. Niet om de rol deze keer (die was toch al gebruikt), maar omdat z1000 wel een van de spelers is die meedenkt en argumenten geeft.

Gaat niet lang meer duren denk ik. Remi of ik zijn de volgende maaltijd denk ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eindelijk z1000 eruit, wiiiiiiiiiiiiiiin

rip

De cults:

Whoopy
wwe
kane

En die laatste is misschien wolf oid.

Dan heb je de hint die over mij gegeven is dus nog altijd niet door...

Van alle meespelende burgers heeft de wolf er weer eentje uitgekozen die belangrijk was. Niet om de rol deze keer (die was toch al gebruikt), maar omdat z1000 wel een van de spelers is die meedenkt en argumenten geeft.

Gaat niet lang meer duren denk ik. Remi of ik zijn de volgende maaltijd denk ik.
Remi? Dat lijkt me niet verstandig. Hij is misschien geen cult, maar helpt wel goed mee. Jij bent logischer denk ik.

Z1000 en Daniel20 zaten ernstig op Rob en zijn nu allebei pleite. Die meerderheid op Rob kunnen we nu zeker wel vergeten?

Remi? Dat lijkt me niet verstandig. Hij is misschien geen cult, maar helpt wel goed mee. Jij bent logischer denk ik.

Z1000 en Daniel20 zaten ernstig op Rob en zijn nu allebei pleite. Die meerderheid op Rob kunnen we nu zeker wel vergeten?

Maaltijd = wolf kill

Dit keer is blijkbaar een geniale wolf gekozen; want alle hits zijn raak.
Ipv een nwe burgeroorlog graag een gedegen analyse vwb de wolf capaciteiten. Dit is geen first-timer namelijk.

omdat het LETTERLIJK in de hints staat. Echt, je moet er niet eens google voor gebruiken. Het staat er gewoon.

Dit keer is blijkbaar een geniale wolf gekozen; want alle hits zijn raak.
Ipv een nwe burgeroorlog graag een gedegen analyse vwb de wolf capaciteiten. Dit is geen first-timer namelijk.
donder op met dat gezever het is duidelijk wie goed is dus de wolf heeft het hele spel al vrij spel

Terug
Naar boven