AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Dit keer is blijkbaar een geniale wolf gekozen; want alle hits zijn raak.
Ipv een nwe burgeroorlog graag een gedegen analyse vwb de wolf capaciteiten. Dit is geen first-timer namelijk.

Ben je nou nymfo/sl*t of cultist? Mag via pm

**** it, het interesseert me niet meer. Er zijn al zoveel rollen bekend, kan ik de hint over mij ook evengoed in het openbaar gooien.

Er staat:
WOOPY 15 603D
WOOPY IS GOED

MOEILIJK!!!

**** it, het interesseert me niet meer. Er zijn al zoveel rollen bekend, kan ik de hint over mij ook evengoed in het openbaar gooien.

Er staat:
WOOPY 15 603D
WOOPY IS GOED

MOEILIJK!!!
hoe kan ik dat niet gezien hebben :roflol: dacht woopy is 603d en 603d was een code :roflol:

pff stressverhogend dit spel. wtf guys laten we gewoon even rationiseren.. Daniel zn gedrag was wat vaag maar had er dus niet uit gehoeven. was ook geen culttrein dit keer, zijn er imo ook nog niet geweest als k naar mn lijstje kijk. Maar nu slapen morgen nieuwe dag nieuwe burger hangen

Wait wut

Dus als ik wil dat je een nymfomaan bent dan ben je dat?

Als jouw conditie in orde is, hell yeah.

Terug naar het spel; wat een kansloze vertoning weer. Ik zie Rob G alweer sneuvelen met een groene kaart.
Eerlijk, ik speel met een stel mong*len volgens mij ( no pun )

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 23:54 ----------

pff stressverhogend dit spel. wtf guys laten we gewoon even rationiseren.. Daniel zn gedrag was wat vaag maar had er dus niet uit gehoeven. was ook geen culttrein dit keer, zijn er imo ook nog niet geweest als k naar mn lijstje kijk. Maar nu slapen morgen nieuwe dag nieuwe burger hangen

Wait wut

Ja rationsieer jij even.

Kane kane kane kane

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daniel was idd geen culttrein als je kijkt hoeveel mensen tegen hem stemden.
Sjors was ook geen culttrein (als ze goed is: zelfde reden. Als ze slecht is, dan sowieso geen culttrein).

De cults hoeven gewoon helemaal niets te doen. We zitten onderling ruzie te maken en elkaar er uit te stemmen.

Misschien ben ik morgenvroeg positiever als ik wat geslapen heb, maar op dit moment heb ik er echt geen zin meer in. Zoals het nu gaat, maken we geen schijn van kans.

In dit hele spel heb ik tot nu toe nog maar 2 dingen beweerd.

Z1000 is goed, al lang voordat hij zn eigen rol verklapte.
Kane lijkt 't meest op een cult.

Ik voeg Rob G daarbij aan de lijst.

Mijn stem zal uitgaan naar één van deze twee.

Rob G voelt zich al helemaal veilig. De geest is een van de krachtigste middelen die er bestaan.

Niet overal is de sfeer echter even ontspannen. Puth hoeft niet alleen te slapen, hij heeft zn partner bij zich. ’s Nachts kan 1 van hen lekker stoom afblazen, terwijl de andere ligt te kreunen van de pijn. De gedwongen partner lijkt te genieten, of is het maar schijn? Hij ligt op het bed, met voeten en handen aan het bed vastgebonden en een prop in zijn mond. Gedwongen huwelijken zijn nu eenmaal normaal in deze regio. De enige manier om te ontsnappen is een kopje kleiner.
Rob G is gek die denkt hunter te zijn

Puth = pure b + roth als homo

joeyc = gekke lolita
wallied = gekke burgemeester

I dont ****ing care anymore. Beter gewoon de goede rollen posten en daarmee samenspelen

Tremendes, stefanovich, alley cat waarschijnlijk slecht

sjors en wwe mogelijk ook slecht

kane = ???
unknowndbb = ???

Wait wut

Rob G is gek die denkt hunter te zijn

Puth = pure b + roth als homo

joeyc = gekke lolita
wallied = gekke burgemeester

I dont ****ing care anymore. Beter gewoon de goede rollen posten en daarmee samenspelen

Tremendes, stefanovich, alley cat waarschijnlijk slecht

sjors en wwe mogelijk ook slecht

kane = ???
unknowndbb = ???

Ik schaam me er haast voor om te vertellen maar ik ben burger,,

Terug
Naar boven