Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok het spel is gedaan, blijkbaar zijn er bepaalde mensen die niet tegen hen verlies kunnen en het voor anderen moeten gaan verpesten.
hoezo? mag alleen niet mijn eigen rol postenOk het spel is gedaan, blijkbaar zijn er bepaalde mensen die niet tegen hen verlies kunnen en het voor anderen moeten gaan verpesten.
Namen in het verhaal kunnen zonder meer vervangen worden door elke willekeurige andere naam en zijn nooit een hint naar de genoemde speler.
In het spel ben ik multi-talented en dan lieg ik niet. Heb ik al eerder gezegd, maar niemand lijkt de hint erg goed op te pakken. Ik heb een beetje het idee dat ik in Volendam woon ofzo; qua intellect.
Het kan niet meer gered worden vrees ik toch kappen.
Jimbooo en Unknown verpesten het spel voor jullie omdat ze er niet tegen konden dan ze aan het verliezen waren.
Wacht tot morgen. Dan is alles weer een beetje gekalmeerd enzo.Het kan niet meer gered worden vrees ik toch kappen.
Jimbooo en Unknown verpesten het spel voor jullie omdat ze er niet tegen konden dan ze aan het verliezen waren.
Wacht tot morgen. Dan is alles weer een beetje gekalmeerd enzo.
Freaking Huge was toch al puzzelaar ...?
meen je dat? De puzzelaar was eruit geschreven dus iedereen dacht al dat ie eruit was en dan wordt jij hem wat een verdoet k*t spel is dit dan
Kan mss nog gered worden...zou me verbazen, hoop dat er snel mod is...ben nu echt pissed hoe klootzakken sommigen zijn...
zeg welke regel overtreden is dan ..Was om evenwicht te geven aan het spel. Mijnheer Unknown was zelf aan het neuten om dat belangrijke rol eruit was door inactiviteit. Dus heb ik hem onder gewone burgers verloot... Voor ik hem aan hem gaf vroeg ik of hij upgrade wou en hij zei ja...meen je dat? De puzzelaar was eruit geschreven dus iedereen dacht al dat ie eruit was en dan wordt jij hem wat een verdoet k*t spel is dit dan
Was om evenwicht te geven aan het spel. Mijnheer Unknown was zelf aan het neuten om dat belangrijke rol eruit was door inactiviteit. Dus heb ik hem onder gewone burgers verloot... Voor ik hem aan hem gaf vroeg ik of hij upgrade wou en hij zei ja...