XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.161
UnknownDBB is dood

• #3.164
UnknownDBB is dood, hij was burger

Rob G is gek die denkt hunter te zijn
Namen in het verhaal kunnen zonder meer vervangen worden door elke willekeurige andere naam en zijn nooit een hint naar de genoemde speler.

Maar goed, ik ben alweer slecht omdat ik lang twijfelde aan Kane terwijl jij nu ook weer vraagtekens bij hem zet.
Ben jij in het echte leven ook altijd zo overtuigd van jezelf?

Daniel is 100.000% cult, blijkt dat niet te zijn en de reactie is dat hij aan het trollen was. Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij er gewoon naast zit.

Huh weer een dode? Dafuq?

• #3.169
Het kan niet meer gered worden vrees ik toch kappen.
Jimbooo en Unknown verpesten het spel voor jullie omdat ze er niet tegen konden dan ze aan het verliezen waren.

Jimbooo en Unknown verpesten het spel voor jullie omdat ze er niet tegen konden dan ze aan het verliezen waren.

Wat is dat nou voor onzin.. Ik mag toch gewoon zeggen dat ik burger ben als ik puzzelaar ben... net als dat ik gezegd heb dat ik cult ben en niet gekicked werd

• #3.171
Ik wacht op een mod...

Laatst bewerkt:
:roflol: kansloze idioot

Wacht tot morgen. Dan is alles weer een beetje gekalmeerd enzo.

Freaking Huge was toch al puzzelaar ...?

bekijk het lekker, ik heb geen regel overtreden hier. Als iedereen vandaag toch al rob g eruit wou stemmen zelfs de goeden kan ik toch net zo goed alles duidelijk maken.

• #3.176
Kan mss nog gered worden...zou me verbazen, hoop dat er snel mod is...ben nu echt pissed hoe klootzakken sommigen zijn...

• #3.179
meen je dat? De puzzelaar was eruit geschreven dus iedereen dacht al dat ie eruit was en dan wordt jij hem wat een verdoet k*t spel is dit dan
Was om evenwicht te geven aan het spel. Mijnheer Unknown was zelf aan het neuten om dat belangrijke rol eruit was door inactiviteit. Dus heb ik hem onder gewone burgers verloot... Voor ik hem aan hem gaf vroeg ik of hij upgrade wou en hij zei ja...

Was om evenwicht te geven aan het spel. Mijnheer Unknown was zelf aan het neuten om dat belangrijke rol eruit was door inactiviteit. Dus heb ik hem onder gewone burgers verloot... Voor ik hem aan hem gaf vroeg ik of hij upgrade wou en hij zei ja...

Waar heb ik dit gezegd dan?

En geef is antwoord op de vraag ... Welke regel is er overtreden dan

Terug
Naar boven