MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
serieus whami jij hebt nu zelf het spel verdoet door zo overdreven te reageren, wij hebben geen regels overtreden en het was juist een slimme zet om dit te doen anders ging rob g eruit

Wtf

Sorry Remi. Maar op zich niet helemaal sportief. Je hebt het toch gewoon overleefd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.187
Ik wacht op een mod, dan doe ik een statement en zal ik zien hoe het verder gaat...

• #3.189
Mag ik iedereen vragen te wachten tot mod gepasseerd is? Dus even niet meer posten hier.
Als ik nu commentaar geef zal het bijna zeker gedaan zijn...dus eerst ff wachten op mod en dan zie ik hoe het verder gaat.

Wtf happened today?? Ik heb vandaag heel weinig tijd gehad, omdat ik morgen ****ing belangrijke examen heb. Ik heb nrt bijgelezen, en ik moet zeggen hoe dom moet je zijn om op daniel te stemmen. Je kon zo aan zijn gedrag zien dat hij geen belangrijke rol had en goed was. Vorige spel deed hij veel meer zijn best.

Rob g speelt ook raar denk.

Mijn cult lijstje:
Kane of roth
Wwe
Joeyc
Markrot
Biobeast

Walied post nooit en uitgerekend als er gevraagd wordt even niet meer te posten komt hij aanzetten ...

Sorry whami, ik ga al slapen.

• #3.192
Kortweg: regels zijn gebroken en er is vals gespeeld. Ik heb topicban aangevraagd helaas is Tremendes noch andere mod online atm.

omenteel bekijken: 11 gebruiker(s) (11 leden en 0 gasten) dit topic
z1000, Walied, Stefanovich, EricR, whami, Sjors26, daniel20, UnknownDBB, Alley Cat, wwe, Rob G

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik had nog wel zo'n leuk idee voor een nieuw spel. Denk niet dat iemand nog wil spelen hahaha.

Oh ja.

Iedereen beweerd wel dat hij burger was. De opmerking zou nog net kunnen.

Ik snap whami ook wel. Hij krijgt natuurlijk veel shit over zich heen.

Heb die gast geen één keer een haat pm gestuurd of wat dan ook.
En dat ie zegt dat ik tegen hem begon te klagen over dat de puzzelaar eruit was is ook bullshit, heb hem geen 1 pm daarover gestuurd.

En dan over de regels. Ik heb geen één regel overtreden en Jimbooo ook niet. Hij mag gewoon de hints posten die die vind. Dat whami daar dan moeilijk over gaat lopen doen en gaat lopen b**chen moet ie lekker voor ze eigen weten, maar ga niet lopen zeggen dat de regels overtreden zijn.

Maargoed ik laat het verder voor wat het is, nog succes aan de burgers en cults, mocht het nog doorgaan

Walied post nooit en uitgerekend als er gevraagd wordt even niet meer te posten komt hij aanzetten ...

Sorry whami, ik ga al slapen.

Dude getting so sick of this shit. Walied post nooit, inactief en blablabla. Moet ik dan random zitten gokken ofzo, je ziet tot wat dat geleid heeft he. En ik zei al dat ik morgen focking belangrijke examen heb. En het is whami die bepaalt of ik inactief ben of niet. Zelf heb je ook niet al te veel bijgedragen.

Beetje jammer dit. Omdat je zelf stomme keuzes maakt, de schuld bij de spelleider leggen.

Whami was zeker wazig, maar heeft het spel qua dynamiek ontzettend goed geleid. Dat hij iemand dan ook nog extra kansen geeft en vervolgens in zijn rug gestoken wordt is tekenend voor deze game. Burger na burger eruit en alleen maar kift zonder fundering.

Man the **** up.

Gezellig net jerry springer show hier geworden hahahahaha

Terug
Naar boven