AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Dude getting so sick of this shit. Walied post nooit, inactief en blablabla. Moet ik dan random zitten gokken ofzo, je ziet tot wat dat geleid heeft he. En ik zei al dat ik morgen focking belangrijke examen heb. En het is whami die bepaalt of ik inactief ben of niet. Zelf heb je ook niet al te veel bijgedragen.
Grapje jongen, grapje. Mij maakt het allemaal niet uit, ik vond dit gewoon erg ironisch.

Aangezien het spel toch voorbij is uit ik ook even mijn mening.

Remi, je bent een monkey. :roflol:
Nu krijgt je nog een spel-verbanning ook, wat een mooie dag dit.
Wie start binnenkort een nieuwe editie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.203
Spel is mogelijk nog niet voorbij, wacht even!!!!
Wachten tot de rotte appels een topic ban hebben.
UnknownDBB heeft zijn rol verraden: burger. Zijn rol was nog niet met absolute zekerheid bekend. Hij had in de loop van het spel wel de rol puzzelaar geërfd van een inactieve om het spel wat in balans te houden en aangezien sommige spelers het ook jammer vonden dat deze rol onbenut er uit ging. Unknown zal topicban krijgen.
Ook iemand anders heeft een regel gebroken, hier ga ik ff niet meer over zeggen. Beide krijgen hopelijk snel topicban.

Als de rest nog zin heeft kunnen we dan verder.
Na de topicsbans zouden de goeden nog met bijna dubbel zo veel zijn als de slechten.

Laatst bewerkt:
Ik vindt wel dat er nog een laatste pleidooi mag komen. Ik vind het lullig voor whami. Maar als Remi nu weg gaat dan is er weer een burger uit. Of er dan nog veel animo is om door te spelen?

Hoop het! Zou het jammer vinden als mijn eerste spel vroegtijdig stopt :(

Gooi het op slot tot morgenochtend. Kan ik slapen.

• #3.209
Ga maar slapen iedereen, locken kan ik niet. Ik hoop dat er snel mod komt en doet wat er moet gebeuren.

• #3.211
Jij speelt NIET vals ;)
Wil best met je spel meedoen.

Ik ga nu slapen en hoop dat er tegen morgen gebeurt is wat er moet gebeuren en dat ik geen ruïnes aantref.
Moet wel toegeven dat ik ****ing boos ben atm.

Weltrusten people! Tot morgen wellicht :)

Drink nog een glaasje rode wijn voordat je naar bed gaat:) peace

Ik wil nog doordoen

Wat een epic spel :roflol:

Persoonlijk vind ik dat Whami het wel goed heeft gedaan, alleen heeft hij misschien overdreven met een paar van die nieuwe rollen. Die maakten het soms een beetje te ingewikkeld om nog helemaal te volgen wat er gaande was én verstoorden misschien toch meer de balans dan Whami zelf dacht.

Hetgeen ik wel grappig vind, is dat na elke burgerdood Whami blijft zeggen: "De goeden zijn nog steeds met minstens dubbel zo veel als de slechten." :roflol:

Jij speelt NIET vals ;)
Wil best met je spel meedoen.

Ik ga nu slapen en hoop dat er tegen morgen gebeurt is wat er moet gebeuren en dat ik geen ruïnes aantref.
Moet wel toegeven dat ik ****ing boos ben atm.

Ik flipte gisteren nacht door. Remi flipt vanavond door en jij ook :roflol:

We weten allemaal hoe ****ing veel tijd je in het spel stopt. Voorop staat dat we daar erg dankbaar voor zijn.

Het punt is dat het spel voor burgers vaak al erg moeilijk is. Je weet gewoon niets en dat is al lastig. Door de complexiteit van dit spel kan dat gewoon zo moeilijk zijn. En dus ook frustrerend.

• #3.217
Ik flipte gisteren nacht door. Remi flipt vanavond door en jij ook :roflol:

We weten allemaal hoe ****ing veel tijd je in het spel stopt. Voorop staat dat we daar erg dankbaar voor zijn.

Het punt is dat het spel voor burgers vaak al erg moeilijk is. Je weet gewoon niets en dat is al lastig. Door de complexiteit van dit spel kan dat gewoon zo moeilijk zijn. En dus ook frustrerend.
Meer gebeurt dan je weet. Daarom wil ik op mod wachten. Alles wat ik er extra over zeg kan het enkel erger maken.

Is niet zomaar doorflippen. Er is vals gespeeld.

Ja ik besef het nu ook.

Sorry Whami. Ik weet hoeveel tijd er in zit. Maar ik heb nu eerlijk gezegd niet meer zo veel zin ook. Sorry.

wel een lang episch spel geworden

Ja het is mega episch. Maar het is wel wat ik al vaker gezegd heb. Het is gewoon ooit te frustrerend.

Terug
Naar boven