XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ja het is mega episch. Maar het is wel wat ik al vaker gezegd heb. Het is gewoon ooit te frustrerend.

ik waardeer de inzet van de meeste deelnemers, anders is het niet wat het zou zijn, en zeker ook de inzet van whami dan ten eerste. maar sommige mensen vatten het te serieus op heb ik het idee en dat verpesten de meeste vriendschappelijke spellen als men zo gaat zijn

Dit wilde iedereen toch? Sterk plot, sterke rollen, sterke spelers en dan is het er en dan gaat de een na de ander de regels overtreden of de verongelijkte loser uithangen.

Speel dan gewoon met je pussyclan en draai er nog wat sequels doorheen die net zo repetitief zijn als de spel-methodieken.

ik waardeer de inzet van de meeste deelnemers, anders is het niet wat het zou zijn, en zeker ook de inzet van whami dan ten eerste. maar sommige mensen vatten het te serieus op heb ik het idee en dat verpesten de meeste vriendschappelijke spellen als men zo gaat zijn

Ja kijk, dat mensen het spel te serieus nemen vindt ik nooit erg. Ik zit ook echt door te flippen achter mijn pc. Maar ik speel het spel gewoon oprecht. Dat is ooit lastig.

Maar nu is er her en der gecheat en liggen er imo te veel rollen open.

Ik heb de laatste twee spellen ook echt ****it veel tijd in gestoken. Ik vind het ook altijd mooi om te zien hoe eerlijk mensen eigenlijk altijd spelen. Maarja, nu gaat er te veel mis helaas.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 01:19 ----------

Dit wilde iedereen toch? Sterk plot, sterke rollen, sterke spelers en dan is het er en dan gaat de een na de ander de regels overtreden of de verongelijkte loser uithangen.

Speel dan gewoon met je pussyclan en draai er nog wat sequels doorheen die net zo repetitief zijn als de spel-methodieken.

Nou weet je. Ik ben misschien een andere speler dan de rest. Ik vind een spel het leukst als op voorhand gewoon duidelijk is precies wat alle rollen zijn. Dat je weet waar je aan toe bent. Anders is het als burger echt bijna niet te doen imo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.224
The end

!. UnknownDBB 13 = Burger 5 (later puzzelaar)

2. Z1000 10 = Magiër
-> eenmalig iemand redden die een dag verborgen blijft, valse identiteit voor een dag voor de geredde persoon.

3. Alley Wolf 20 = Cult G1-1 Liar
-> zoals leugenaar altijd. Kan via PM anders stemmen

4. Daniel20 9 = Fraudeur
-> kan extra stem uitbrengen tegen een kans betrapt te worden en bovendien zelfs mogelijk te sterven. (enkel voor als het erg belangrijk is dus)

5. Snepke1990 7 = Lolita
-> Iemand bespioneren, tip over elkaar

6. lloydatoni 25 = Ghostwhisperer (kan met doden praten in apart topic)
-> kan met de doden praten (met enige limiten)

7. Markrot 17 = goede burgemeester
-> eenmalig dubbel stemmen, bij gelijke aantal stemmen doorslag geven, eenmalig 50% kans iemand te redden maar verraad dat hij goede burgemeester is. (25% kans indien zijn rol al bekend was)

8. Wallied 18 = Trollige gek
-> Zou moeten zeggen dat hij de wolf was (wat niemand zou geloven, wel grappig). Dacht meisje of burgemeester te zijn.

9. Rob G 11 = Lollige gek
-> Moest vaak "lol" zeggen. Dacht de jager te zijn.

10. Jimbooo 14 = Verzorger gekken
-> Wist wie de gekken zijn (mocht ze niet verraden)

11. IMBAathome 2 = Feeks
-> 1x rol vragen / 1x vragen of iemand de wolf is per 3 dagen.

12. Quibus 5 = Burger 1

13. Golderado 24 = Hunter
-> Tegen wolf beschermen

14. Biobeast 3 = Zorro
-> Eenmalig iemand redden, werkte enkel als die persoon goed is.

15. Woopy 4 = Burger 2

16. Kane 21 = Shifter
-> kan voor 2 dagen iemand zijn rol overnemen

17. WWE 6 = Cult G1-2 Diennaar
-> naar wolf, luisteren, is niet mee gebeurt.

18. orgineel 12 = Cult G2-1 Loa (Vodooïst)
-> vals berichtje onder de verhalen toevoegen

19. JoeyC 8 = Cult G1-3 Valse gek 3
-> Niet echt gek, weet wie de echte gekken en gekkenverzorger zijn

20. Flippie22 19 = Headhunter
-> kent alle rollen in het spel (niet wie ze heeft)

21. Freaking huge = Puzzelaar
-> ontvangt ook alle extra tips die anderen krijgen voor het raden van rollen.

22. Sjors26 16 = Cult G2-2 Stripper (tipper)
-> kan mensen valse tip sturen (die kregen dan PM van mij dat ze na een n8 volwassenen entertainment een briefje met een tip in hen zak vonden)

23. Roth 23 = Cult G2-3 Beinvloeder (+homovriend van Pure)
-> 1 op 3 dagen extra stem uitbrengen (nooit gebruikt). Gekozen door Pure als homovriend waarmee hij mocht PM'en. Pure wist niet dat Roth cult was.

24. Tremendes 1 = Spy
-> mocht karma lezen, ook deels om valsspelers op te sporen. Bleek dat de overgrote meerderheid zich braafjes (of braaf genoeg) zich aan de regels hield.

25. Jorgyboy 15 = Zelfmoordterrorist / moordenaar
-> Zie uitleg die ik hier vroeger bij gegeven heb.

26. Suus141 22 = Burger 4

27. Stefanovich Ok = Wolf (geen enkele tip naar hem is geraden)*
-> Deed het op meerdere vlakken heel goed voor eerste maal.

28. Pure B 26 = Gay
-> Mag zelf homovriend kiezen. Als homovriend sterft, hij ook. Omgekeerd kan hij zijn homovriend opofferen als hij zelf dreigt te sterven.

29. Penose:( = Burger 3

Goeden hadden sterke overmacht in het begin, ook omwille dat hen rollen krachtiger waren. En de cults waren opgesplitst in 2 groepen van 3. De macht van de cults lag meer in het beïnvloeden van spelers want de werkelijke macht lag bij de goeden. Ik denk als je alles samen telt er zéér goede balans was, zo niet iets naar die van de goeden lag.

*Enkele spelers, vooral machtsgeile Unknown verzonnen er wel om iedereen te proberen laten stemmen op wie zij wilden lynchen.

De lollige en trollige gek hielden zich niet aan hen gekke trekjes dus waren uiteindelijk +/- gewone burgers maar hen machten die ze dachten te hebben werkten niet.

Ten laatste wil ik nog Unknown en Jimbooo bedanken voor het spel te verpesten door regels te breken. Uren tijd en plezier die mensen eraan hadden *flush* down the toilet. Bedankt om het zo k*t als het maar kan te laten eindigen. Een groot applaus voor de 2 vals spelende spelverpesters!

Mss geef ik morgen nog overzicht van de gegeven tips & oplossingen maar heb er momenteel weinig zin in. Vragen enzo gelieve die morgen ook te stellen. Ik reageer dan morgen ff en dan zal je me wellicht lange tijd hier niet terug zien, dus stel ze op tijd.

Moet natuurlijk toegeven dat in het opzet van het spel niet alles perfect was. Veel de oude negatieve dingen heb ik tegengewerkt in dit spel, maar dan waren er andere (onverwachte) dingen die erdoor wat minder werden.

Maar er was zeker een sterke balans tussen goed en slecht. Echter was deze ook erg fragiel, zeker als er mensen buiten de regels treden.

Aan de hand van de enorme hoeveelheid aan posts per dag (tot meer dan 30 pagina's op een dag) bewijzen denk ik wel dat het in het algemeen leuk was, anders zou men niet zo veel gepost hebben. Ieder spel is meestal wel op sommige momenten even frustrerend voor sommigen (van monopolie tot een schietspel). Maar in the end is het altijd leuk en heb je ermee geamuseerd. De kans om het ook leuk te laten eindigen heb ik echter niet gekregen. We zaten in het midden van het spel, dat is vaak ook het deel dat de meeste frustraties veroorzaakt, want dan is er over veel dingen weinig zekerheid en weet niemand hoe het verder gaat. Maar met een goed en leuk einde zouden die weer vergeten zijn, op zijn minst voor een deel. Daar heb ik jammer genoeg de kans niet toe gekregen.

Laatst bewerkt:
Echt, superflauw. Ik had hier ****ing veel tijd inzitten. ****ing poesjes.

ik had wwe goed! :D

maar inderdaad een k*teinde van het spel, had erg veel plezier in mijn rol, alleen snapte niet dat sjors in mijn topic mocht komen als ze een cult was. dat was normaal alleen voorbestemd voor dode burgers

Pfffff ik de gek.

Ik dacht dus dat ik jager was. Vandaar dat ik dus Remi zo open en bloot had gezet deze ronde. Ik had hem beschermd denkende dat ik hem dus wolf target had.

Ik had gisterennacht Golderado willen beschermen maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik zo pissig was.

Alle gekken hadden dus geen power?

Whami, bedankt voor de tijd en inzet die je hebt getoont.
Ik vond het een prima editie.
Maar hieruit kan ik opmaken (zie regels) dat remi en jimbo nòòit meer mee mogen doen aan de WG toch?

En nogmaals, je bent een idioot remi, maar dat had ik je al duidelijk gemaakt.

• #3.231

maar inderdaad een k*teinde van het spel, had erg veel plezier in mijn rol, alleen snapte niet dat sjors in mijn topic mocht komen als ze een cult was. dat was normaal alleen voorbestemd voor dode burgers
Anders zou het kunnen opgevallen hebben dat ze nog leefde ;)

Omdat ik alleen voor de duur van mijn dood burger was. Ik was ervoor en erna gewoon cult.
Daarom bewust ook niet gepost in die groep, omdat ik iedereen een eerlijke kans wilde geven.
Daar baal ik nu wel van. Heb niet eens balls to the walls gespeeld en het is nu al in duigen.

Sommigen zijn hier gewoon niet mans genoeg voor. Period.

• #3.235
Whami, bedankt voor de tijd en inzet die je hebt getoont.
Ik vond het een prima editie.
Maar hieruit kan ik opmaken (zie regels) dat remi en jimbo nòòit meer mee mogen doen aan de WG toch?

En nogmaals, je bent een idioot remi, maar dat had ik je al duidelijk gemaakt.
Als ik organiseer niet nee. Jimbooo heeft ergste regels gebroken. Maar Unknown (Remi) het vervelendst...vooral op het einde machtsgeil bezig, iedereen MOET hem volgen en hij deed er werkelijk alles aan om iedereen te laten volgen. En dan als blijkt dat hij goede er uit gespeeld heeft gaat hij maar duidelijk zeggen dat hij burger is (wat sommigen vermoeden maar niet zeker konden weten) zodat men geen wraak zou nemen voor zijn foute beslissingen...

Voor wie het niet gezien had zei Jimbooo dingen die hij niet mocht verraden, zoals wie de gekken zijn enzo... (en hij wist héél goed dat hij het niet mocht zeggen)

En denk btw ook dat Jimbooo en Unknown int geheim met elkaar contact hebben gehad, kan ik niet met zekerheid zeggen. Maar opt het einde speelden ze wel heel strak samen, en zelfs samen rollen gaan verklappen. Gewoon uit machtsgeilheid, ze wouden de helden zijn die het spel wonnen. Remi (unknown) zal ook wel gefrustreerd geweest zijn dan hij eerst enkel burger was. Hij had namelijk in zijn laatste spelletje de rollen niet willekeurig uitgedeeld en mij de burgemeester gemaakt, verwachte wellicht nu dat ik hem leuke rol terug zou matsen.

Ik heb echter alles random geloot...

Laatst bewerkt:
Dan please organiseer de volgende editie :D

Blij dat het erop zit. Mensen een rol geven ten behoeve van het in stand houden van een zogezegde balans. Serieus met alle respect voor je effort, maar ik vond dit echt de meest waardeloze game ever. Teveel subjectiviteit en invloed van de spelleider. Ik denk dat vele onder ons gefrustreerd achterblijven en er even wel genoeg van hebben.

Ik heb zelf wel een heel tof idee voor een editie. Zou best eens willen organiseren.

Maar als ik zie dat er vals gespeeld wordt, en vorige ook al een beetje, ben ik bang dat ik veel moeite voor niets ga doen.

Dat.

Ik ben dan ook niet rouwig op mijn eerste 2 stemmen op die 2. Ik had naar mijn instinct moeten luisteren.

Heb wel spijt van die van Z, supersorry kanjer :D en die van Daniel, maar die was louter functioneel.
Godsamme, echt halve werkdagen naar de t*fus voor niks :o

Terug
Naar boven