MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.241
Dan please organiseer de volgende editie :D
Kan je wel geloven dat ik daar nu niet meteen zin in heb. Later mss eens.
Had dit spel in het begin ook extra nadruk op de regels gelegd in de hoop dat iedereen zich er goed aan zou houden.

Als ik later nog eens organiseer, doen de valsspelers gegarandeerd niet mee.
Enkele mensen die dicht bij de lijn zijn geweest en mss zelfs licht overschreven hebben ben ik wel bereid later kans te geven mee te spelen. Maar remi en jimbooo, no way. Die laat ik in geen geval meedoen.

Als ik nog eens organiseer zouden alle rollen wel in het begin bekend zijn en enkele minpuntjes die er nu waren aanpakken.
Door extra speciale rollen probeerde ik leukere ervaring voor iedereen te creëren. Activiteit was hierdoor hoger dus had zeker zijn voordelen maar waren ook nadelen aan..
Er was dus ook een leven na de dood, alle goeden die dood waren konden verder spelen apart. Die konden dus eigenlijk lekker verder spelen, wat zeker grooooote plus was. Allen samen konden zij ook 1 groepsstem uitbrengen.

Laatst bewerkt:
  • #3.243
Je moet me niet geloven maar hij had gefixte rollen. Zo kan je natuurlijk spel "perfecter" maken door iedereen op die manier een rol te geven dat er zo veel mogelijk tevreden zijn.

• Like
Waarderingen: kane
Blij dat het erop zit. Mensen een rol geven ten behoeve van het in stand houden van een zogezegde balans. Serieus met alle respect voor je effort, maar ik vond dit echt de meest waardeloze game ever. Teveel subjectiviteit en invloed van de spelleider. Ik denk dat vele onder ons gefrustreerd achterblijven en er even wel genoeg van hebben.

Ben jij retarded of gewoon een teringdebiel?

Er waren beduidend meer burgers dan cults, de wolf was een onervaren speler en whami's verhalen waren gewoon bloedje interessant.
Natuurlijk ben je gefrustreerd als je je eindelijk moet meten met je superieuren.

Zou ik ook zeggen als ik een flapdrol was.

Je kunt alles en iedereen de blamegame toespelen, maar Whami heeft echt alles gegeven. Als je daar geen fatsoen voor kunt opbrengen moet je wat mij betreft gewoon een hobby zoeken.
Plaatjes raden en vaste rollen gissen kan elke kleuter.

Hoe denk je dat cults het hebben gehad deze editie? Uit handen van zowel wolf, burger als mede-cults die we niet kennen blijven. ???
Ik mocht alleen PMen met Roth. Boohoo.

Had dit spel in het begin ook extra nadruk op de regels gelegd in de hoop dat iedereen zich er goed aan zou houden.

Enkele mensen die dicht bij de lijn zijn geweest en mss zelfs licht overschreven hebben ben ik wel bereid later kans te geven mee te spelen. Maar remi en jimbooo, no way. Die laat ik in geen geval meedoen.

Als ik nog eens organiseer zouden alle rollen wel in het begin bekend zijn en enkele minpuntjes die er nu waren aanpakken.
Door extra speciale rollen probeerde ik leukere ervaring voor iedereen te creëren. Activiteit was hierdoor hoger dus had zeker zijn voordelen maar waren ook nadelen aan..
Er was dus ook een leven na de dood, alle goeden die dood waren konden verder spelen apart. Die konden dus eigenlijk lekker verder spelen, wat zeker grooooote plus was. Allen samen konden zij ook 1 groepsstem uitbrengen.

Op zich was het idee leuk en heel goed bedoeld. Maar toch maakt het dat te complex.

Nogmaals, ik heb een erg tof idee (imo) voor een spel. Ik zit helaas zelf binnenkort met een tijdgebrek. Als je zelf nog eens wilt organiseren, kan ik mijn idee wel delen hier.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 01:45 ----------

Wel grappig. Ik had al een sterk vermoeden dat Roth cult was. Ook op hem gestemd in ronde 2. Maarja, ik dacht ook dat jij Sjors burger was.

Kijk op zich hebben de burgers wel goed gespeeld. In ronde 1 en ronde 2 een cult er uit.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 01:52 ----------

Ik moet je wel nageven Whami. Nogmaals mijn respect en dank voor al je effort Je hebt het idd alles gegeven en het perfect random en strak georganiseerd.

Je zuiver goede bedoelingen om het voor iedereen leuk te houden vielen in de praktijk helaas wat minder goed uit.

Achteraf gezien moet ik nageven dat je het beter hebt gedaan dan ik had gedacht. Er waren helaas te veel onduidelijke en moeilijke rollen om het voor veel mensen 'speelbaar' te houden.

Ik weet dat je het gedaan hebt met de beste intenties. En het idee er achter was erg goed.

Petje af.

• #3.246
Beetje extra uitleg, vooral rollen erbij gezet

Moet natuurlijk toegeven dat in het opzet van het spel niet alles perfect was. Veel de oude negatieve dingen heb ik tegengewerkt in dit spel, maar dan waren er andere (onverwachte) dingen die erdoor wat minder werden.

Maar er was zeker een sterke balans tussen goed en slecht. Echter was deze ook erg fragiel, zeker als er mensen buiten de regels treden.

Aan de hand van de enorme hoeveelheid aan posts per dag (tot meer dan 30 pagina's op een dag) bewijzen denk ik wel dat het in het algemeen leuk was, anders zou men niet zo veel gepost hebben. Ieder spel is meestal wel op sommige momenten even frustrerend voor sommigen (van monopolie tot een schietspel). Maar in the end is het altijd leuk en heb je ermee geamuseerd. De kans om het ook leuk te laten eindigen heb ik echter niet gekregen. We zaten in het midden van het spel, dat is vaak ook het deel dat de meeste frustraties veroorzaakt, want dan is er over veel dingen weinig zekerheid en weet niemand hoe het verder gaat. Maar met een goed en leuk einde zouden die weer vergeten zijn, op zijn minst voor een deel. Daar heb ik jammer genoeg de kans niet toe gekregen.

Laatst bewerkt:
Wanneer is de volgende editie? Ik speel terug mee :D

• #3.248
Op zich beweert iedereen toch in principe goed of burger te zijn, om het lynchen te voorkomen? Wat heeft remi dan zozeer fout gedaan? Cliffs?

• Like
Waarderingen: kane
Damn, dit zag ik niet aankomen!
Voor wat t waard is, ik vond t leuk meespelen en als doodeenvoudige burger was t echt frickin' lastig om een idee te krijgen wie goed of slecht was.

Thanx voor deze game!
@ Whami: dubbelthanx!!
@ Jorgyboy: love u beebie;)

xx

Whami en de rest bedankt, voor mij even geen spel meer, kost me echt minstens een uur per dag en dan zo eindiggen, no thnx.

wtf...?

Dankje whami, ik weet dat ik speelde op t randje. Naderhand zou ik t niet gedaan hebben aangezien niemand er voordeel bij had. Het was erg lastig om te spelen zonder dat de rollen vaststonden, ik kon ee gewoon niet helemaal inkomen, aangezien ik t begin al had gemist. Hoop op een volgend spel.

Wtf ik dacht dat ik echt lolita was :p :p ik was daarom vergeten om te zeggen dat ik zogezegd de wolf was. Maar waren de tips die ik dan kreeg ook waardeloos dan?

En mijn cult lijstje op het einde was nog zo slecht dus niet.
Unknown dbb heeft ervoor gezorgd dat ik bij momenten het gwn even niet meer leuk vond. Hij had mee vanaf het begin al in vizier voor geen enkele reden en constant zagen dat ik inactief was. Trwijl hij zelf random zat te gokken en zo er paar burgers uitgestemd heeft.

Goed spel uiteindelijk.

Jammes van de complete retarded goede kant lol, ongelooflijk slecht gespeeld door de epic meelopers :D

Ik heb zelf wel een heel tof idee voor een editie. Zou best eens willen organiseren.

Maar als ik zie dat er vals gespeeld wordt, en vorige ook al een beetje, ben ik bang dat ik veel moeite voor niets ga doen.

Ik begrijp wat je bedoeld, kun je me anders een PM sturen met je idee? Zit er zelf ook over na te denken om een spel te starten met wat standaard rollen. Ken het spel goed genoeg, dus dat moet wel goed komen.

Heb wel spijt van die van Z, supersorry kanjer :D en die van Daniel, maar die was louter functioneel.
Godsamme, echt halve werkdagen naar de t*fus voor niks :o

:aai: :kiss:

Whami ik EIS dat jij nu een nieuw spel aan het beramen bent!!! Anders eet ik jou volgende keer als eerste op ;)
Had het er zelfs tegen collega's over, dat ik een spel speel via een forum. Ik werk gewoon fulltime en train daarnaast 5 keer per week. Maar elk uurtje thuis zat ik hier :)!

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 09:20 ----------

Hoe kwam je er trouwens op om imba op te eten ?

Tsja weet niet echt, was meer een gevoel. Toen hij de feeks bleek te zijn was ik wel trots haha :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven