XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik ga ervanuit dat je whami niet wist hoe de search engine werkt, simpelweg omdat die kans ook het grootste is. Ik ben er 100% zeker van dat als ik voor dit spel had gevraagd aan iedereen die meedeed, hoe de search-engine werkt, dat MINSTENS 95% niet wist dat het de gequote post zou aangeven. Dat is gewoon pure logica.

Btw, je beseft dat jij, suus en sjors alledrie orgineel aan het beschermen zijn? Er zijn dus wel degelijk mensen op een treintje gesprongen ;)

Besef jij dat jij bij hoog en laag beweerd dat niemand die search engine zou kunnen begrijpen maar wel op orgineel stemt wiens naam naar voren komt door een zoektocht in diezelfde search engine die uit komt op een post van REMI waarin hij (toevallig?) orgineel quote.

Besef jij dat jij bij hoog en laag beweerd dat niemand die search engine zou kunnen begrijpen maar wel op orgineel stemt wiens naam naar voren komt door een zoektocht in diezelfde search engine die uit komt op een post van REMI waarin hij (toevallig?) orgineel quote.

Precies! Jorgyboy is ook wel aardig verdacht nu!

• Like
Waarderingen: kane
Ik ga ervanuit dat je whami niet wist hoe de search engine werkt, simpelweg omdat die kans ook het grootste is. Ik ben er 100% zeker van dat als ik voor dit spel had gevraagd aan iedereen die meedeed, hoe de search-engine werkt, dat MINSTENS 95% niet wist dat het de gequote post zou aangeven. Dat is gewoon pure logica.

Btw, je beseft dat jij, suus en sjors alledrie orgineel aan het beschermen zijn? Er zijn dus wel degelijk mensen op een treintje gesprongen ;)

Treintje.. Sommige willen wel verder denken misschien?

• Like
Jezus dit is toch niet te doen? Gewoon gokken word dit.:dunno:

• Like
Je kon hem ook vinden door de weerwolf topics na te gaan. Vind dat je nu wel erg veel moeite doet om de aandacht weg te houden van orgineel

• Like
Meerdere mensen zeggen: Waarom zou de hint naar een slecht persoon lijden.

Whami zegt er zijn hints naar 3 rollen
-2 onbekende
- 1 cult

Die twee onbekende rollen zijn geraden dus lijkt mij dat de overige hint(s) naar een cult lijden..

• Like
Iemand een tussenstand?

Het nummer is het postnummer van Orgineel.. ik begrijp niet wat er zo moeilijk aan is om dat te begrijpen..

Of die post al dan niet gevonden kon worden door de search bar doet er niet heel veel toe, omdat het in dit geval niet zo is.

De kans dat whami wist dat een postnummer van een bepaald persoon alleen ergens naartoe leidt indien hij gequote is is nihil..En daarmee is de kans het nummer naar mij verwijst ook klein.

Je gaat ervan uit terwijl ik het tegendeel zojuist bewijs? Als Whami ook maar 1 keer zijn hint zou checken, was hij tot dezelfde realisatie als mij gekomen. Kwestie van logisch nadenken.

Beschermen? Hoe IMBA zich opsteld tegen opzichte van remi eruit stemmen, dat is beschermen. Het enige wat ik probeer is een objectieve samenvatting van de situatie te schetsen. Daar ben ik overigens al vier paginas lang mee bezig, waar NIEMAND van de stemmers op orgineel ook maar op ingaat. Dit is hoe ik de situatie momenteel bekijk, de feiten op een rij:

- We vinden drie hints in het verhaal. 1 is opgelost, twee blijven staan waaronder 6866376000.
- Jimbooo zegt dat de hint naar orgineel wijst door postnummer. Echter, ontbreken 3 nullen.
- Niemand kijkt om naar missende drie nullen.
- Mensen die zelf op onderzoek uitgaan concluderen dat je in de zoekfunctie uitkomt op een post van Remi waarin hij orgineel quote.
- Remi geeft aan dat het puur toeval is, met een kansberekening. Nader onderzoek levert op dat het alleen mogelijk is om een post terug te vinden als deze door iemand gequote is. Het wordt mogelijk dat dit wel een bewuste keuze was.
- Meerdere mensen springen direct in de verdediging van Remi.
- Mensen die remi verdedigen stemmen orgineel.
- Enkeling die Rob's redenatie volgde stemt Unknown.
- De hint bestaat nog steeds uit drie cijfers meer, die worden genegeerd.

Vanaf ogenblik 1 zijn we afgegaan op wat jimboo heeft gezegd zonder ook nog maar na te denken of andere hints of een andere betekenis van deze hint. Ik vertrouw jimbooo niet.

Laatst bewerkt:
Je gaat ervan uit terwijl ik het tegendeel zojuist bewijs? Als Whami ook maar 1 keer zijn hint zou checken, was hij tot dezelfde realisatie als mij gekomen. Kwestie van logisch nadenken.

Beschermen? Hoe IMBA zich opsteld tegen opzichte van remi eruit stemmen, dat is beschermen. Het enige wat ik probeer is een objectieve samenvatting van de situatie te schetsen. Daar ben ik overigens al vier paginas lang mee bezig, waar NIEMAND van de stemmers op orgineel ook maar op ingaat. Dit is hoe ik de situatie momenteel bekijk, de feiten op een rij:

- We vinden drie hints in het verhaal. 1 is opgelost, twee blijven staan waaronder 6866376000.
- Jimbooo zegt dat de hint naar orgineel wijst door postnummer. Echter, ontbreken 3 nullen.
- Niemand kijkt om naar missende drie nullen.
- Mensen die zelf op onderzoek uitgaan concluderen dat je in de zoekfunctie uitkomt op een post van Remi waarin hij orgineel quote.
- Remi geeft aan dat het puur toeval is, met een kansberekening. Nader onderzoek levert op dat het alleen mogelijk is om een post terug te vinden als deze door iemand gequote is. Het wordt mogelijk dat dit wel een bewuste keuze was.
- Meerdere mensen springen direct in de verdediging van Remi.
- Enkeling die Rob's redenatie volgde stemt Unknown, Rob zelf niet.
- De hint bestaat nog steeds uit drie cijfers meer, die worden genegeerd.

Vanaf ogenblik 1 zijn we afgegaan op wat jimboo heeft gezegd zonder ook nog maar na te denken of andere hints of een andere betekenis van deze hint. Ik vertrouw jimbooo niet.

Mijn stem staat op dit moment nog op Unknown baas.

- Niemand kijkt om naar missende drie nullen (Onzin heb ik al aangekaart)
- Remi geeft aan dat het puur toeval is, met een kansberekening. Nader onderzoek levert op dat het alleen mogelijk is om een post terug te vinden als deze door iemand gequote is. Het wordt mogelijk dat dit wel een bewuste keuze was. Kans is erg klein.. maar heb geen zin om dit weer helemaal uit te leggen
- Meerdere mensen springen direct in de verdediging van Remi.Heeft misschien ook te maken met mijn spelverleden + dat sommige de kromme redenatie niet volgen
- Enkeling die Rob's redenatie volgde stemt Unknown, Rob zelf niet.onzin rob heeft wel op mij gestemd
- De hint bestaat nog steeds uit drie cijfers meer, die worden genegeerd. (onzin heb ik al aangekaart)

Zie dikgedrukte

Edit: Oja het dikgedrukte over Jimbooo is ook onzin, was volgens mij de 1ste die op Jimbooo stemde

Verder denken? Het zijn juist zowat de enige die zich volledig focussen om een paar cijfers...Alleen zoeken ze het bij mij zoiezo in de totaal verkeerde richting.

Lol. Remi. In alle spellen waarin jij goodguy bent kennen we jou als de grote raadsel oplosser. Op dit moment heb je enkel een totale random stem uit gebracht en zeg je dat orgineel stemmen de beste optie is. Maar je stemt zelf niet op hem.

?

Even wat teruggelezen.

Voor degenen die zich afvragen waarom zo richting op die hint. Die hint is het enige dat we hebben waarmee we ook maar in de buurt kunnen komen van een overwogen keuze, anders is het nog meer natte vingerwerk dan het al is :D

Jimbo kwam als eerste met de oplossing van de post naar orgineel, waarom onder andere orgineel snel afvroeg waarom die hint naar een slechte persoon zou leiden (zwak excuus :P ) Vervolgens kwamen er een paar helpen onder andere z1000 en sjors die niet al te subtiel precies dezelfde richting inkeken voor orgineel.
Dan heb je nog de zijstraatjes die wat losser naar remi verwijzen in rob en roth.

Is heel simpel mogelijk dat whami expres dat getal heeft genomen zodat we niet verder zouden kijken zodra we zien dat het naar remi leidt, terwijl het de post van orgineel is :P

Voor de goeden een stuk moeilijker in ieder geval om een goede keuze te maken, de slechte hoeven ons alleen in een andere richting te duwen.

orgineel

• Like
Ik snap de stemmen op Remi, maar als we hem eruit stemmen missen we potentieel een sterke medespeler.
Miscchien beter een wat minder actieve speler er uit te stemmen, in de hoop dat we morgen meer weten?

Ja, dat besef ik, omdat dat ook het enige is wat logisch lijkt.

1) Whami zoekt post van orgineel in één van de vorige weerwolftopics om zo een hint te maken en gaat ervanuit dat als je die nummer ingeeft in de search engine, je uitkomt bij de post van orgineel, maar heeft dit niet gecontroleerd.

2) Jimbooo typt nummer in, krijgt post van remi te zien, maar ziet bovenaan andere nummer staan en twijfelt. Hij kijkt naar de nummer van de gequote post en ziet EXACT hetzelfde nummer staan bij de post van orgineel, terwijl het getal 7 cijfers heeft. Kans dat dit toeval is, lijkt me klein.

Het cijfer is zowiezo een hint naar een cult (of een rol) en als ik moet kiezen tussen de exacte postnummer van orgineel, of de gequote post van Remi mét de assumptie dat Whami de speciale manier van search enige kende, kies ik toch voor orgineel.

Treintje.. Sommige willen wel verder denken misschien?

Dude, je hebt jezelf niet één keer deftig verdedigd. De enige die je verdedigen zijn Rob G, Suus en Sjors. Je laat anderen dus het werk doen. Waarom? Omdat je weet dat ze het 'moeten'. Als je burger was, zou je er zelf alles aan doen omdat je weet dat andere het niet voor jou moeten doen ...

Voor mij kan het enigszins niet meer duidelijk hoor boys :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.139
Nog maar 10 van de 29 mensen hebben hem stem uitgebracht.
Ik herhaal nog even: stemmen gebeurt door de naam van wie je er uit wilt stemmen int vet te zetten: Marcel3000.
Nog 2,5 uur de tijd om je stem uit te brengen.

Wie meerdere dagen niet stemt zal een tip tegen zich krijgen in een verhaal.

• Like

Je kan nog 200 keer zeggen dat de kans erg klein is. Feit blijft dat als whami zijn hint gechecked had, hij de link had kunnen leggen. Daarnaast verwijs ik nergens naar jou, ik geef alleen aan waarom ik vind dat de mensen die onvoorwaardelijk voor orgineel gaan verdacht zijn.

Wat heb je aangekaart m.b.t. de drie weggelaten nullen? Dat moet ik gemist hebben.

• Like
Terug
Naar boven