XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Sorry Remi, maar dat heb je VOLLEDIG verkeerd. Je brengt het met overtuiging met je hele kansberekening, maar het klopt van geen kant.

De post die je quote van mij, heeft nummer 7791160. Zoek hem eens op in de zoekfunctie. Waarop kom je uit? Inderdaad, jouw post waarin je mij quote. Het hoeft dus helemaal geen toeval te zijn dat juist jij degene bent waarop we uitkomen. De enige manier om iemand te relateren aan een post nummer, is als het gequote is.

In andere woorden, als Whami ervan op de hoogte was dat dit zo loopt in de zoekfunctie, is de kans minstens net zo groot en wellicht wel groter dat de hand naar jou verwijst als de kans dat de hint naar orgineel verwijst.

Daar zit het hem dus in, 2 mogelijkheden met de originele poster als meest logische want die heeft ook daadwerkelijk dat nummer.

Is anders wel heel toevallig dat precies dat nummer naar 2 posters uit deze game leidt.

En op de vraag of het nummer naar een cult wijst... de twee tips die over zijn uit de eerste nacht zijn NFS -2&-5 en 6866376000 en de eerste is nog niemand een stap verder mee gekomen, en de tweede ook niets behalve die posts dus...

Herinner wel dat iemand zei dat de culttrein begon te werken toen orgineel beschuldigd werd :D

In andere woorden, als Whami ervan op de hoogte was dat dit zo loopt in de zoekfunctie, is de kans minstens net zo groot en wellicht wel groter dat de hand naar jou verwijst als de kans dat de hint naar orgineel verwijst.

Neemt niet weg dat ik dit nog steeds geen geldige reden vind om ook maar 1 van jullie te hangen... Ik blijf erbij dat jimbooo, degene die ons in eerste instantie op dit spoor gezet heeft zich maar eens moet verklaren.

Klopt, maar wist jij dit vantevoren? Wist je van tevoren dat een postnummer verwijst naar een post die juist die post quote? Wist uberhaupt iemand dit van alle deelnemers? Ik betwijfel het eerlijk gezegd,, jij niet?

Sorry Remi, maar dat heb je VOLLEDIG verkeerd. Je brengt het met overtuiging met je hele kansberekening, maar het klopt van geen kant.

De post die je quote van mij, heeft nummer 7791160. Zoek hem eens op in de zoekfunctie. Waarop kom je uit? Inderdaad, jouw post waarin je mij quote. Het hoeft dus helemaal geen toeval te zijn dat juist jij degene bent waarop we uitkomen. De enige manier om iemand te relateren aan een post nummer, is als het gequote is.

Neemt niet weg dat ik dit nog steeds geen geldige reden vind om ook maar 1 van jullie te hangen... Ik blijf erbij dat jimbooo, degene die ons in eerste instantie op dit spoor gezet heeft zich maar eens moet verklaren.

Nice.

Klopt, maar wist jij dit vantevoren? Wist je van tevoren dat een postnummer verwijst naar een post die juist die post quote? Wist uberhaupt iemand dit van alle deelnemers? Ik betwijfel het eerlijk gezegd,, jij niet?

Wie denk jij dan dat de stemmen van vanavond verdient?

Maar dan zou Whami moeten beginnen zijn met een post van orgineel, om de nummer te hebben ... of zou hij een post van Remi moeten gezocht hebben waarin Remi iemand anders (orgineel in dit geval) quote, om dan op zoek te gaan naar de postnummer van de gequote post (orgineel) om die in zijn verhaal te verwerken.

Dan stel ik mij de vragen:
1) Waarom een gequote post van orgineel? Of heeft die er niets mee te maken?
2) Hoe wist hij dat de search-engine zo werkt? Dat leer je alleen maar door dit zo hier mee te maken, dus tenzij dat in het vorige spel ook gebeurd is, wist hij het niet.

Ik ben dus geneigd om gewoon voor orgineel te gaan, aangezien dat de enige redelijke redenering is.

^ en * : duidelijk een hint naar de rol puzzelaar

NFS -2&-5 : of een hint naar een rol, of een hint naar een cult --> geen idee

getal: of een hint naar een rol, of een hint naar een cult
--> in geval van cult: hoogstwaarschijnlijk orgineel
--> in geval van rol: geen idee

Waarom vind iedereen het prima dat er gestemd wordt op orgineel vanwege deze hint? Echt niemand loopt er moeilijk over te doen. Hij stem bovenaan de shitlist. Maar dezelfde hint, die met de verklaring van Roth, duidelijker naar Remi verwijst dan naar Orgineel moeten we ineens negeren en slaat nergens op.

Dát is dus wat ik al de hele tijd aankaart. Waarom die verdediging van Remi? Cults zullen hem niet verdedigen als hij burger was. Burgers hebben geen flauw benul. Waarom staat orgineel bovenaan en niemand die er aan twijfelt. Remi heeft 3 stemmen op een schamele 2e plek en een aantal mensen weten niet hoe hard ze moord en brand moeten schreeuwen.

Nog 179 minuten en heb nog geen idee ???

tumblr_mnbmetAUe01qdlh1io1_400.gif

Waarom vind iedereen het prima dat er gestemd wordt op orgineel vanwege deze hint? Echt niemand loopt er moeilijk over te doen. Hij stem bovenaan de shitlist. Maar dezelfde hint, die met de verklaring van Roth, duidelijker naar Remi verwijst dan naar Orgineel moeten we ineens negeren en slaat nergens op.

Dát is dus wat ik al de hele tijd aankaart. Waarom die verdediging van Remi? Cults zullen hem niet verdedigen als hij burger was. Burgers hebben geen flauw benul. Waarom staat orgineel bovenaan en niemand die er aan twijfelt. Remi heeft 3 stemmen op een schamele 2e plek en een aantal mensen weten niet hoe hard ze moord en brand moeten schreeuwen.

Het is veiliger achter anderen aan te lopen. Iedereen zal vanavond wijzen naar Jimbooo.

Snap nu wel hoe biobeast zich voelde 2 weken geleden. Er misschien uitgaan door een hint die niet klopt.:sad:

Maar dan zou Whami moeten beginnen zijn met een post van orgineel, om de nummer te hebben ... of zou hij een post van Remi moeten gezocht hebben waarin Remi iemand anders (orgineel in dit geval) quote, om dan op zoek te gaan naar de postnummer van de gequote post (orgineel) om die in zijn verhaal te verwerken.

2) Hoe wist hij dat de search-engine zo werkt? Dat leer je alleen maar door dit zo hier mee te maken, dus tenzij dat in het vorige spel ook gebeurd is, wist hij het niet.

Dus je wilt wel op orgineel stemmen vanwege de hint, maar je beweerd hier nog punt 2). Dus die hint zou je eigenlijk gewoon naast je neer moeten leggen.

En het is niet makkelijker om gewoon een post te pakken van Remi waarin hij wie dan ook quote (nu is het toevallig orgineel maar het had een willekeurige andere speler kunnen zijn), dan een post van Remi zoeken waarin hij specifiek orgineel quote om op die manier orgineel te hinten?

Kijk dit soort beredeneringen maken de in eerste instantie random gok op Remi zo interessant.

Dit dus..sommigen doen wel erg veel moeite om Remi uit de wind te houden.

Wie denk jij dan dat de stemmen van vanavond verdient?

Verdient weet ik niet, maar hetgene wat voor de meeste duidelijkheid zorgt is Orgineel.

Indien Orgineel cult is, pleit het Jimbooo zowat geheel vrij + de andere deelnemers die meteen op hen stemde.. Daarnaast geeft het een richting aan met waar je de cults moet zoeken.

Indien Orgineel burger is laat het zien dat we fout zaten en zullen mensen automatisch op mij stemmen.. Dan verliezen jullie zoiezo 2 dagen met stemmen.

Het is aan jullie of jullie de gok willen nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.113
:roflol: veel minder vervelend om zo al die posts te moeten lezen met zo'n entertainment factor.

Hoe kan je dat nou zeggen man... Duidelijker? **** dat..

Niemand van de hele spelerslist wist dat het postnummer alleen leidt naar die post indien het gequote is..

De kans dat Whami dit wist is ook nihil... Duidelijker? . serieus... snap echt niet hoe je denkt dat dit duidelijker is.

Dit dus..sommigen doen wel erg veel moeite om Remi uit de wind te houden.

:roflol: jij maakt gewoon gebruik van de situatie om op mij te stemmen.. Indien Orgineel eruit ligt en cult is ben jij de volgende

Hooo. Ik wist niet dat je boos zou worden.
tumblr_mo0blbuOpo1rcy99do1_250.gif

Ik wist dat inderdaa niet, maar ik heb ook nog nooit een reden gehad om dat te weten. Als schrijver van een weerwolf verhaal lijkt me dat wel handige kennis.

Je eerste verhaal klopt. In principe een kleine moeite, nietwaar?
1) Geen idee. Dat vraag ik me dus ook af.. Waarom ik hier zo'n punt van maak, is dat ik ineens vier stemmen op orgineel zie zonder er ook maar een moment bij stil te staan dat ook unknowndbb erbij betrokken is. Dat doet mij vermoeden dat er een culttrein is.
2) Zou heel goed bij toeval kunnen gebeuren. Ik heb me zojuist toch ook toevallig gerealiseerd hoe het werk met post counts vinden? Zou heel goed kunnen dat hij zich dat op eenzelfde manier gerealiseerd had toen hij een hint aan het bedenken was.

Laat het duidelijk zijn dat ik hier geen vinger wijs. Persoonlijk wil ik zowel remi als orgineel links laten liggen wat ik denk dat we snoeihard gemind****ed worden door jimbooo.

Hoe kan je dat nou zeggen man... Duidelijker? **** dat..

Niemand van de hele spelerslist wist dat het postnummer alleen leidt naar die post indien het gequote is..

De kans dat Whami dit wist is ook nihil... Duidelijker? . serieus... snap echt niet hoe je denkt dat dit duidelijker is.

:roflol: jij maakt gewoon gebruik van de situatie om op mij te stemmen.. Indien Orgineel eruit ligt en cult is ben jij de volgende

Van mij mag origineel er ook uit hoor; ik vertrouw jullie beiden niet. Allebei behoorlijk de schijn tegen, maar jij iets meer dan hij. Zeker omdat je zo fel de verdediging zoekt.

Dus je wilt wel op orgineel stemmen vanwege de hint, maar je beweerd hier nog punt 2). Dus die hint zou je eigenlijk gewoon naast je neer moeten leggen.

En het is niet makkelijker om gewoon een post te pakken van Remi waarin hij wie dan ook quote (nu is het toevallig orgineel maar het had een willekeurige andere speler kunnen zijn), dan een post van Remi zoeken waarin hij specifiek orgineel quote om op die manier orgineel te hinten?

Kijk dit soort beredeneringen maken de in eerste instantie random gok op Remi zo interessant.

Ik ga ervanuit dat je whami niet wist hoe de search engine werkt, simpelweg omdat die kans ook het grootste is. Ik ben er 100% zeker van dat als ik voor dit spel had gevraagd aan iedereen die meedeed, hoe de search-engine werkt, dat MINSTENS 95% niet wist dat het de gequote post zou aangeven. Dat is gewoon pure logica.

Btw, je beseft dat jij, suus en sjors alledrie orgineel aan het beschermen zijn? Er zijn dus wel degelijk mensen op een treintje gesprongen ;)

My point exactly.

Terug
Naar boven