MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Verder denken? Het zijn juist zowat de enige die zich volledig focussen om een paar cijfers...Alleen zoeken ze het bij mij zoiezo in de totaal verkeerde richting.

Onzin, ik ben met de opvallende hints ( toevallig die met cijfers) aan t stoeien en buiten t getal wat met postcount te maken heeft komt er verder niks zinnigs uit.
Kom jij maar met een hint die we volgens jou moeten volgen die geen cijfercombinatie is.
Op dag 1 is t vooral speculeren en aftasten hoe de anderen in het spel zitten.

Omdat hij degene is die de boel op gang bracht en direct gevolgd werd gaat m'n stem naar jimboo

Ja, dat besef ik, omdat dat ook het enige is wat logisch lijkt.

1) Whami zoekt post van orgineel in één van de vorige weerwolftopics om zo een hint te maken en gaat ervanuit dat als je die nummer ingeeft in de search engine, je uitkomt bij de post van orgineel, maar heeft dit niet gecontroleerd.

2) Jimbooo typt nummer in, krijgt post van remi te zien, maar ziet bovenaan andere nummer staan en twijfelt. Hij kijkt naar de nummer van de gequote post en ziet EXACT hetzelfde nummer staan bij de post van orgineel, terwijl het getal 7 cijfers heeft. Kans dat dit toeval is, lijkt me klein.

Het cijfer is zowiezo een hint naar een cult (of een rol) en als ik moet kiezen tussen de exacte postnummer van orgineel, of de gequote post van Remi mét de assumptie dat Whami de speciale manier van search enige kende, kies ik toch voor orgineel.

Dude, je hebt jezelf niet één keer deftig verdedigd. De enige die je verdedigen zijn Rob G, Suus en Sjors. Je laat anderen dus het werk doen. Waarom? Omdat je weet dat ze het 'moeten'. Als je burger was, zou je er zelf alles aan doen omdat je weet dat andere het niet voor jou moeten doen ...

Voor mij kan het enigszins niet meer duidelijk hoor boys :cool:

Als je het mij vraagt is het cijfer niet een hint naar een cult gezien die foto ernaast. Mogelijk de sl*t oid.

• Like
Waarderingen: kane
@ Roth, de enige stemmen op dit moment voor orgineel zijn Jimbooo (duh), imbaatwork (die al lang geleden heeft gepost en gewoon akkoord ging met de hint, maar verder niets doet) en wie nog?

Niemand die momenteel op orgineel stemt, is remi aan het verdedigen :)

Lol. Remi. In alle spellen waarin jij goodguy bent kennen we jou als de grote raadsel oplosser. Op dit moment heb je enkel een totale random stem uit gebracht en zeg je dat orgineel stemmen de beste optie is. Maar je stemt zelf niet op hem.

?

Zoals ik al gezegd heb ik ben niet zo'n fan van nummer raadsels. De kleinste aanpassing in die cijfers zorgt al gelijk voor een totaal andere oplossing vandaar.

Kijk dus liever naar gedrag maar wordt zowat gedwongen om mezelf constant te verdedigen.

Ik wil best op hem stemmen.. Omdat het voor de meeste duidelijkheid zorgt.. Echter indien Orgineel burger is, ben ik de volgende die hangt en ik twijfel of ik dat risico wil nemen.. wacht daarom nog even af

Ik ben off to work guys,

kane (geen haat oid. ik stem op iemand die ik in-actief vind, en ga geen partij trekken verder. weet gewoon niet op wie ik moet stemmen)

tot vanavond
Ter mijn verdediging: heb alles wat mee zitten volgen op mijn gsm vandaag, maar posten ging echt niet. Zit nu pas achter mijn pc.

Wat me wel opvalt is dat er deze ronde veel wordt getrolled enzo. De personen die dit deden vond ik zeker wel verdacht en heb ze dus ook in mijn excell bestandje geplaatst.

Hun zal ik zeker wel in de gaten houden bij het verder verloop van het spel.

Lol echt waar.

Ook al is die hele hint bullshit. Grote kans. De manier waarop de hint wel toepasbaar zou zijn op orgineel maar niet op Remi is gewoon lachwekkend. De de redenen waarom helemaal.

OF de hint is bullshit en jimbooo is de modderfokker die hem in gang heeft gezet.
OF de hint is bullshit maar heeft per ongeluk een cult aan het licht gebracht.
OF de hint klopt.

In de laatste 2 gevallen vind ik Remi zeker verdachter dan orgineel. In het eerste geval lijkt het me dat jimbooo moet hangen.

• Like
Onzin, ik ben met de opvallende hints ( toevallig die met cijfers) aan t stoeien en buiten t getal wat met postcount te maken heeft komt er verder niks zinnigs uit.
Kom jij maar met een hint die we volgens jou moeten volgen die geen cijfercombinatie is.
Op dag 1 is t vooral speculeren en aftasten hoe de anderen in het spel zitten.

Omdat hij degene is die de boel op gang bracht en direct gevolgd werd gaat m'n stem naar jimboo

Bedoelde jou ook niet,, maar Rob G en Sjors26. ;)

mijn excuses.

• Like
Als je het mij vraagt is het cijfer niet een hint naar een cult gezien die foto ernaast. Mogelijk de sl*t oid.

Mjah, maar dat klopt niet volgens whami.

Volgens whami staan er twee hints in die een rol weggeven en eentje die een cult weggeeft.

Dan zouden die getallen op de sl*t moeten slaan, maar ik heb geen idee hoe je van die getallen een link moet maken naar de sl*t, tenzij er een h**r is met 6 miljoen volgers op twitter ofzo :p

• Like
Lol echt waar.

Ook al is die hele hint bullshit. Grote kans. De manier waarop de hint wel toepasbaar zou zijn op orgineel maar niet op Remi is gewoon lachwekkend. De de redenen waarom helemaal.

OF de hint is bullshit en jimbooo is de modderfokker die hem in gang heeft gezet.
OF de hint klopt.

In de laatste 2 gevallen vind ik Remi zeker verdachter dan orgineel. In het eerste geval lijkt het me dat jimbooo moet hangen.

Remi is imo alleen de afleiding in de hint...

• Like
je gaat ervan uit terwijl ik het tegendeel zojuist bewijs? Als whami ook maar 1 keer zijn hint zou checken, was hij tot dezelfde realisatie als mij gekomen. Kwestie van logisch nadenken.

Beschermen? Hoe imba zich opsteld tegen opzichte van remi eruit stemmen, dat is beschermen. Het enige wat ik probeer is een objectieve samenvatting van de situatie te schetsen. Daar ben ik overigens al vier paginas lang mee bezig, waar niemand van de stemmers op orgineel ook maar op ingaat. Dit is hoe ik de situatie momenteel bekijk, de feiten op een rij:

- we vinden drie hints in het verhaal. 1 is opgelost, twee blijven staan waaronder 6866376000.
- jimbooo zegt dat de hint naar orgineel wijst door postnummer. Echter, ontbreken 3 nullen.
- niemand kijkt om naar missende drie nullen.
- mensen die zelf op onderzoek uitgaan concluderen dat je in de zoekfunctie uitkomt op een post van remi waarin hij orgineel quote.
- remi geeft aan dat het puur toeval is, met een kansberekening. Nader onderzoek levert op dat het alleen mogelijk is om een post terug te vinden als deze door iemand gequote is. Het wordt mogelijk dat dit wel een bewuste keuze was.
- meerdere mensen springen direct in de verdediging van remi.
- mensen die remi verdedigen stemmen orgineel.
- enkeling die rob's redenatie volgde stemt unknown.
- de hint bestaat nog steeds uit drie cijfers meer, die worden genegeerd.

vanaf ogenblik 1 zijn we afgegaan op wat jimboo heeft gezegd zonder ook nog maar na te denken of andere hints of een andere betekenis van deze hint. Ik vertrouw jimbooo niet.

+983875483753846574674543754354365436574566576545

Lol echt waar.

OF de hint klopt.

jimbooo heeft het vaak bij het rechte eind, maar kan er naast zitten.
Lijkt me sterk als hij cult is dat hij zich al zo vroeg in de kijker speelt met sterke beschuldingen.

• Like
Ik snap de stemmen op Remi, maar als we hem eruit stemmen missen we potentieel een sterke medespeler.
Miscchien beter een wat minder actieve speler er uit te stemmen, in de hoop dat we morgen meer weten?

Vind ik eigenlijk ook geen slecht idee, ware het niet dat de combo Jimboo, Jorgyboy en Unknown ineens wel erg op de voorgrond is.
Origineel verzamelt rap stemmen, dus dat gegeven kan je ook niet negeren.

Kan je tot de deadline je stem nog wijzigen?

Nog maar 10 van de 29 mensen hebben hem stem uitgebracht.
Ik herhaal nog even: stemmen gebeurt door de naam van wie je er uit wilt stemmen int vet te zetten: Marcel3000.
Nog 2,5 uur de tijd om je stem uit te brengen.

Wie meerdere dagen niet stemt zal een tip tegen zich krijgen in een verhaal.

UnknownDBB

Even wat teruggelezen.

Voor degenen die zich afvragen waarom zo richting op die hint. Die hint is het enige dat we hebben waarmee we ook maar in de buurt kunnen komen van een overwogen keuze, anders is het nog meer natte vingerwerk dan het al is :D

Jimbo kwam als eerste met de oplossing van de post naar orgineel, waarom onder andere orgineel snel afvroeg waarom die hint naar een slechte persoon zou leiden (zwak excuus :P ) Vervolgens kwamen er een paar helpen onder andere z1000 en sjors die niet al te subtiel precies dezelfde richting inkeken voor orgineel.
Dan heb je nog de zijstraatjes die wat losser naar remi verwijzen in rob en roth.

Is heel simpel mogelijk dat whami expres dat getal heeft genomen zodat we niet verder zouden kijken zodra we zien dat het naar remi leidt, terwijl het de post van orgineel is :P

Voor de goeden een stuk moeilijker in ieder geval om een goede keuze te maken, de slechte hoeven ons alleen in een andere richting te duwen.

orgineel

Lol als jij geen cult bent:roflol::roflol::roflol::roflol:

Vind ik eigenlijk ook geen slecht idee, ware het niet dat de combo Jimboo, Jorgyboy en Unknown ineens wel erg op de voorgrond is.
Origineel verzamelt rap stemmen, dus dat gegeven kan je ook niet negeren.

Kan je tot de deadline je stem nog wijzigen?

Ja de laatste naam tot 21:59 die je vet maakt, telt :)

Stemmen tot 22:00 uur jah.

Op het moment een nieuwe post per minuut ofzo :D

Als jimbooo the oplossing van de hint niet had gepost hadden we nu nergens geweest want de nummers zijn nergens anders toe te herleiden.

Als jimbooo cult is en hij ''lost'' de hint op door orgineel aan te wijzen terwijl remi wel cult zou zijn, zou dat gewoon stom zijn en totaal niet logisch want daar speelt hij alleen remi maar mee in de kijker.

Dus als jimbooo cult is, zijn orgineel en remi allebei burger, of jimbooo is burger en heeft dus geen idee wie de andere 2 zijn maar heeft gewoon de hint opgelost...

ja jongens, stem de enigste persoon die moeite doet om hints op te lossen eruit. Dat is slim :)

@ Roth, de enige stemmen op dit moment voor orgineel zijn Jimbooo (duh), imbaatwork (die al lang geleden heeft gepost en gewoon akkoord ging met de hint, maar verder niets doet) en wie nog?

Niemand die momenteel op orgineel stemt, is remi aan het verdedigen :)

Niet? Wat noem je dit?

Damn zeg, iedereen al actief bezig terwijl we pas morgen beginnen lolz...
Alles net nagelezen, de cult trein lijkt al goed op weg om Remi er uit te werken.
Iedereen is kennelijk nog niet vergeten dat hij een erg goede speler is.

Snap echt niet dat Remi zo veel stemmen heeft al.
True... Als hij evil is, dan is het een gevaarlijke speler.
Maar als hij goed is dan heb je er veel aan.
Zowiezo eerste ronde er uit stemmen is zonde.

Terug
Naar boven