MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Vind ik eigenlijk ook geen slecht idee, ware het niet dat de combo Jimboo, Jorgyboy en Unknown ineens wel erg op de voorgrond is.
Origineel verzamelt rap stemmen, dus dat gegeven kan je ook niet negeren.

Kan je tot de deadline je stem nog wijzigen?

Vaak zie je dat de cults wat meer op de achtergrond blijven. Remi gaf een eerdere game wel eens aan dat toen hij cult was, hij minder actief postend was. Waarschijnlijk om verdenking te ontduiken, en omdat het openlijk oplossen van hints minder bijdraagt (maar die oplossingen houdt hij dan binnen het cult loopje).

Ik denk eigenlijk dat het misschien het verstandigst is om op heel iemand anders te stemmen als de namen die genoemd zijn. Ik heb nog nooit een game meegemaakt waarbij de eerste dag een cult eruit gestemd wordt. Omdat de cults de enige zijn die wat weten op dit moment, is het lastig voor ons om al een cult te nomineren. We kunnen haast nog beter random stemmen in ronde 1 dan op argumenten ingaan.

is altijd ff een paar minuten stil hier als de culttrein met z1000 sjors stefa en roth aan t overleggen zijn :D

z1000 is waarschijnlijk ook een cult

Remi is imo alleen de afleiding in de hint...

Verklaar je nader.

ja jongens, stem de enigste persoon die moeite doet om hints op te lossen eruit. Dat is slim :)

Verklaar je nader? Waarom begon je met zoeken zonder de drie nullen? Waarom direct op orgineel en waarom unknown buiten beschouwing laten? Waarom heb je sinds het moment dat je het zaadje hebt geplant dat de hint op orgineel slaat niet 1 inhoudelijke reactie meer gegeven?

Vind ik eigenlijk ook geen slecht idee, ware het niet dat de combo Jimboo, Jorgyboy en Unknown ineens wel erg op de voorgrond is.
Origineel verzamelt rap stemmen, dus dat gegeven kan je ook niet negeren.

Kan je tot de deadline je stem nog wijzigen?

Dat die getallen een hint zijn kan je echt niet ontkennen. Dat jimbooo er die post aan koppelt, daar zie ik persoonlijk ook nog wel de logica van in. Dat andere mensen die hint koppelt aan de post van Remi, ook daar zie ik logica in.

Maar als ik nu moet kiezen tussen wat voor mij het meest logisch is, dan is het dat de postnummer overeenkomt met de getallen en dus met orgineel.

Dat jimbooo moet hangen omdat hij de hint probeerde op te lossen lijkt mij gewoonweg ridicuul en enkel een gedachtegang voor cults, want als hij een cult was, zou hij volgens mij nooit op dag 1 zo in het oog willen springen. Hij is een ervaren speler en weet als geen ander dat je op dag 1 je mond moet houden als cult ...

Anyway, ik wil gaan voor Remi of voor Orgineel, maar als we in mijn ogen de meest logische stap volgen, is het orgineel.

Moet zo trainen en waarschijnlijk net niet voor tien uur terug. Moet dus stemmen.

Stem Freaking Huge. Op het allerlaatst toegevoegd, maar volgens mij helemaal nog niet actief. Heeft nog geen stemmen en dat vind ik ook wel fijn. Vorige spel werd ik in de eerste ronde opgehangen zonder redenen en daarom wil ik liever geen bloed aan mijn handen de eerste ronde.

Verklaar je nader? Waarom begon je met zoeken zonder de drie nullen? Waarom direct op orgineel en waarom unknown buiten beschouwing laten? Waarom heb je sinds het moment dat je het zaadje hebt geplant dat de hint op orgineel slaat niet 1 inhoudelijke reactie meer gegeven?
Omdat ik anders te duidelijk goed ben. De hint wijst duidelijk naar orgineel en slechts een kleine kans dat hij naar remi wijst.

Verklaar je nader.

Waarom remi de afleiding is:

Als je de nummers in de zoekfunctie intypt zie je als zoekresultaat een post van remi. Als je echter op die post klikt, zie je dat de post die hij quote (van orgineel) het daadwerkelijke nummer 6866376 als postnummer heeft.

Dus iemand die alleen naar zoekresultaat kijkt --> remi, iemand die verder kijkt --> orgineel

Toen remi vorige game hostte, had hij ook bij nummertips extra nummers toegevoegd om het moeilijker te maken. Perfecte toepassing van whami om dat op precies remi zelf terug te kaatsen door hem te hinten in de hint naar orgineel.

is altijd ff een paar minuten stil hier als de culttrein met z1000 sjors stefa en roth aan t overleggen zijn :D

tumblr_mo1suj2sOg1rcy99do1_500.gif

Dat die getallen een hint zijn kan je echt niet ontkennen. Dat jimbooo er die post aan koppelt, daar zie ik persoonlijk ook nog wel de logica van in. Dat andere mensen die hint koppelt aan de post van Remi, ook daar zie ik logica in.

Maar als ik nu moet kiezen tussen wat voor mij het meest logisch is, dan is het dat de postnummer overeenkomt met de getallen en dus met orgineel.

Dat jimbooo moet hangen omdat hij de hint probeerde op te lossen lijkt mij gewoonweg ridicuul en enkel een gedachtegang voor cults, want als hij een cult was, zou hij volgens mij nooit op dag 1 zo in het oog willen springen. Hij is een ervaren speler en weet als geen ander dat je op dag 1 je mond moet houden als cult ...

Anyway, ik wil gaan voor Remi of voor Orgineel, maar als we in mijn ogen de meest logische stap volgen, is het orgineel.

Ik ben bang voor een mind****. Met cijfers een oplossing zoeken is 1 ding, het kan ook een sturing zijn.
Catch my drift?

Dus het is over het algemeen zo geweest dat cults low profile blijven? Is dat een aanname of een gegeven, want dat werpt wel een zeker licht op de situatie.

z1000 is waarschijnlijk ook een cult

Ik weest haast zeker dat jullie alle twee cults zijn.

Jimboo begon eerst met een vote op rob G, toen pas kwam hij met de hint. Dat hij al stemde op Rob G zegt mijn genoeg.

Cults zijn vaak die gene die beginnen over een cult trein.

Je laat voor het gemak de 000 weg? Maar begrijp enigzins nog dat je die cijfers weglaat..

Mocht Whami een hint naar mijn post willen geven, waarom geeft ie dan niet gewoon het nummer van mijn postcount? En hoe kon Whami weten dat de cijfers: 6866376 naar mijn post zouden leiden? Of denk je dat Whami gewoon allemaal random cijfers heeft ingetoetst net zo lang tot hij bij mijn post komt? Lijkt me een beetje veel moeite niet? Want er zijn miljoenen post op DBB dus met willekeurige cijfers is de kans dat hij op 1 van mijn post uit zou komen 0,00000000001 ofzoiets .. lijkt me makkelijker dan om gewoon mijn postnummer te noteren denk je niet?

Wat is er nog meer om op te richten dan?

zie hierboven[/QUOTE]

J

Wat heb je aangekaart m.b.t. de drie weggelaten nullen? Dat moet ik gemist hebben.

Zie hierboven
Ga de gok toch maar wagen Orgineel

Boys, ik ga even verder studeren. Dit topic loopt iets te snel om te blijven volgen.

Anyway, mijn laatste redenering:

Hoewel we absoluut niet zeker zijn van orgineel, remi of jimbooo, kies aub 1 van die drie. De hint wijst in de richting van die drie, dus de kans dat één ervan slecht is, is reeël, terwijl dat als we er een inactieve gaan uitsteken, de kans veel groter is dat hij of zij burger is.

De ervaren spelers onder ons weten dat in de eerste ronde vrijwel altijd een burger eruit wordt gestemd, omdat er random wordt gestemd. Nu hebben we in ieder geval al een serieuze discussie rond 3 personen, wat enkel mogelijk is als er een cult-trein inzit. Als het enkel tussen burgers zou gaan, zou het voor de cults niet zo belangrijk zijn en zouden zij minder posten. Nu zitten ze er duidelijk bij in.

@ Roth: sorry, dat van Imba had ik niet gezien, dacht dat hij de hint volgde. Veranderd op zich weinig aan hetgeen ik logisch vind namelijk: getal = postnummer --> orgineel

Ik weest haast zeker dat jullie alle twee cults zijn.

Jimboo begon eerst met een vote op rob G, toen pas kwam hij met de hint. Dat hij al stemde op Rob G zegt mijn genoeg.

Cults zijn vaak die gene die beginnen over een cult trein.

True, een cult hoeft minder te zoeken, low profile blijven en beetje meestemmen met een gevonden hint die heel veel ruimte voor interpretatie overlaat is voldoende.
Zolang t geen mede-cult of wolf is is er weinig rede tot paniek zo vroeg in t spel

De cults hebben waarschijnlijk niet eens gestemd.

Boys, ik ga even verder studeren. Dit topic loopt iets te snel om te blijven volgen.

Anyway, mijn laatste redenering:

Hoewel we absoluut niet zeker zijn van orgineel, remi of jimbooo, kies aub 1 van die drie. De hint wijst in de richting van die drie, dus de kans dat één ervan slecht is, is reeël, terwijl dat als we er een inactieve gaan uitsteken, de kans veel groter is dat hij of zij burger is.

De ervaren spelers onder ons weten dat in de eerste ronde vrijwel altijd een burger eruit wordt gestemd, omdat er random wordt gestemd. Nu hebben we in ieder geval al een serieuze discussie rond 3 personen, wat enkel mogelijk is als er een cult-trein inzit. Als het enkel tussen burgers zou gaan, zou het voor de cults niet zo belangrijk zijn en zouden zij minder posten. Nu zitten ze er duidelijk bij in.

@ Roth: sorry, dat van Imba had ik niet gezien, dacht dat hij de hint volgde. Veranderd op zich weinig aan hetgeen ik logisch vind namelijk: getal = postnummer --> orgineel
Juist.

Veel tegenwerk bij de stemmen op Orgineel. Dus Orgineel it is.

Moest het een burger zijn kon het niemand wat schelen.

Terug
Naar boven