Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
We hebben die kleine code; iemand enig idee wat dat is? Niemand heeft het iig gepost

We hebben de kat-factor voor de wolf klopt

De wolf wil je er het snelst uithebben; waarom zoekt dan niemand op de leads voor de wolf? Whami zei gister dat die er nog niet inzitten

Hoeveel cultisten zijn er eigenlijk? Is dat altijd hetzelfde aantal of random? Kan je daar op zoeken?
Volgens mij was iedereen in het vorige spel cult, dus kun je niet weten

:)

Vind je de keus van mij onlogisch dan?

Ik weet van mezelf dat ik geen cult ben dus dan moet de hint wel wijzen naar Orgineel he.. Die duidelijkheid hebben de overige stemmers niet, want ze weten immers mijn identiteit niet.. Dus de keuze van jullie zou in dat geval een stuk minder logisch zijn dan dat van mij nu is..

Zoals ik al gezegd heb, ben ik niet zo fan van hints met nummers vanwege het feit dat het erg afhangt van hoe de cijfers plaatst. De kleinste aanpassing zorgt voor een totaal andere uitkomst.

Maar Orgineel eruit geeft gewoon de meeste duidelijkheid.
Alleen als hij burger is hebben we een probleem want jullie zullen mij de volgende dag wegstemmen en dan zal duidelijk worden dat ook in geen cult ben.. In dat geval hoeven de cultisten geen moer te doen en gewoon en kunnen zo low profile blijven.

Ik vind t opmerkelijk dat een ervaren speler als jij zo openlijk benadrukt burger te zijn, je kan weten dat dat gevaarlijk is mbt de wolf.
Het kan natuurlijk dat je er voor kiest om zo te spelen omdat je in t gevarenhoekje zit.
Just saying...iets om in de gaten te houden voor mij

hmm duidelijk antwoord. maar heb echt een zeer sterk vermoeden dat orgineel geen cult is. ik ga daarom nog niet op hem stemmen. denk niet dat het zin heeft omdat de meeste toch al die kant op zijn gegaan,

moet nu iig echt ff leren want komt er zo niet van xD voor 2200 zowieso weer bijgelezen om te stemmen. ik wacht nog even op gedrag van andere :)

hoezo?

Ga uit van een percentage van 25% als cultist in vergelijking met de hele spelerslijst.

Je vind niet zo snel leads naar de wolf. Mocht er een hint zijn naar de wolf in het eerste verhaal dan zou dat het meeste achterlijke zijn wat je als spelleider kunt doen.

Follow de cults en je vind de wolf vanzelf.

Ok, maar dat maakt wel dat er dan 2 zeer verdachte kampen zijn. Die van jou ( met jimboo en jorgyboy ) en die van origineel.
Alhoewel de origineel verdediging dan wel het meest verdacht is, want die zijn met meer en dat zou ongeveer op 25% komen. Jullie zijn met 3

Heeft iemand een tussenstand?

Ja en het nummer is het postnummer van Orgineel vandaar.

Het geeft veel duidelijkheid, omdat indien wij nu een random persoon eruit stemmen, de onduidelijkheid over mij en Orgineel blijft.. dus het is in principe uitstel van executie.

Mocht Orgineel cult zijn dan pleit het Jimbooo zowat geheel vrij (behalve als wolf) en pleit het mij min of meer vrij + de spelers die heel snel op Orgineel stemde.
Daarnaast weet je in welke richting je moet zoeken.

En als orgineel burger is? Is dan jimbooo evil?

Ik vind t opmerkelijk dat een ervaren speler als jij zo openlijk benadrukt burger te zijn, je kan weten dat dat gevaarlijk is mbt de wolf.
Het kan natuurlijk dat je er voor kiest om zo te spelen omdat je in t gevarenhoekje zit.

Jij bent de enige die dat nu duidelijk aanduidt voor de wolf, zou een andere burger niet doen ^^

Maak me niet zo druk om de wolf..wolf weet tenslotte niet of ik dat fake of niet.

En als orgineel burger is? Is dan jimbooo evil?

Nee naar mijn inziens niet, maar kan er ook wel eens naast zitten natuurlijk.

Ik wacht wel af.. Hoop dat orgineel cult is anders wordt het een lange dag morgen.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:26 ----------

Joh kijk nou zelf. 7 stemmen op orgineel. Die gast gaat gewoon hangen. Verder wat rondom shit en een aantal stemmen op jou. Er gaat echt niets meer in gang gezet worden om orgineel te redden hoor. Die gast is gewoon burger.

En wat als hij cult is?

Nee naar mijn inziens niet, maar kan er ook wel eens naast zitten natuurlijk.

Ik wacht wel af.. Hoop dat orgineel cult is anders wordt het een lange dag morgen.

25% cult. Dus ca. 7 cults. Zie je ze allemaal rennen om orgineel te redden?

Nee. Dus burgertje hangt. We weten geen drol meer. Burgertje weg door de wolf vannacht. -2.

25% cult. Dus ca. 7 cults. Zie je ze allemaal rennen om orgineel te redden?

Nee. Dus burgertje hangt. We weten geen drol meer. Burgertje weg door de wolf vannacht. -2.

Scherp, maar de andere optie ( Unknown ) zijn er ook maar 2 die hem verdedigen.
Dat is ook geen 25%

Als we die theorie volgen zijn beiden burger.

ja true, is heel simpel geredeneerd, daarom ook niet gestemd, ik vindt dat we niet teveel waarde aan die cijfers moeten hechten. is er iemand die al uit die andere vage hint is gekomen of enig idee wat dat zou kunnen zijn? dat -2&-5 ofzoiets

en waarom leiden die * en ^naar een puzzelaar, die link zie ik ook nog niet helemaal

is die stem op orgineel nou enkel omdat dat nummer leidt naar een post waar jij hem in quote? of was daar meer aanleiding voor.

ik denk dat we sowieso een burger hebben. wat zou je meer weten als straks blijkt dat orgineel burger is? voor mij is nu al wel duidelijk dat we orgineel, jou en jimboo sowieso niet moeten hebben.

Kun je dit toelichten ??

Als orgineel cult was, dan zouden de cults (ca. 7 man) hem beschermen. Er is ruimschoots kans geweest om dat te doen door massaal op Remi te gaan. Remi is tenslotte brave burger zoals hij beweerd. Maar dat is niet gebeurd. Nou maakt dat niet dat Remi cult is. Maar dat maakt iig wel dat Orgineel het ook niet is.

Als orgineel cult was, dan zouden de cults (ca. 7 man) hem beschermen. Er is ruimschoots kans geweest om dat te doen door massaal op Remi te gaan. Remi is tenslotte brave burger zoals hij beweerd. Maar dat is niet gebeurd. Nou maakt dat niet dat Remi cult is. Maar dat maakt iig wel dat Orgineel het ook niet is.

Achterlijke theorie natuurlijk... Alsof alle 7 cults zichzelf bloot willen geven om een andere cult te redden op de eerste dag.

Daarnaast mocht Orgineel cult zijn en beschermd worden door zijn 6 medecults dan was de makkelijke oplossing om op mij te stemmen.. Ja dat klopt.. maar zodra ik doodga en ik geen cult blijk te zijn hebben alle cults zich alsnog blootgegeven dus nee Rob G, je theorie klopt niet, want ook dan zouden alle cults zich blootgeven.. Verschil is alleen dat het dan dag 2 is ..

Andere optie is om Orgineel te beschermen door op andere "goede" te stemmen, alleen dat wordt best wel bemoeilijkt omdat je daar redelijk goede argumenten voor moet hebben. Dus met zn 6 op bijvoorbeeld Jimbooo stemmen zou ook opvallen.

Het beste voor de cults zou dan ook zijn om hun medecult te offeren..

Dan is tot nu toe alleen Remi nog echt beschermd of heb ik wat gemist?

Achterlijke theorie natuurlijk... Alsof alle 7 cults zichzelf bloot willen geven om een andere cult te redden op de eerste dag.

Daarnaast mocht Orgineel cult zijn en beschermd worden door zijn 6 medecults dan was de makkelijke oplossing om op mij te stemmen.. Ja dat klopt.. maar zodra ik doodga en ik geen cult blijk te zijn hebben alle cults zich alsnog blootgegeven dus nee Rob G, je theorie klopt niet, want ook dan zouden alle cults zich blootgeven.. Verschil is alleen dat het dan dag 2 is ..

Andere optie is om Orgineel te beschermen door op andere "goede" te stemmen, alleen dat wordt best wel bemoeilijkt omdat je daar redelijk goede argumenten voor moet hebben. Dus met zn 6 op bijvoorbeeld Jimbooo stemmen zou ook opvallen.

Het beste voor de cults zou dan ook zijn om hun medecult te offeren..

Onzin. Je staat zelf op 4 stemmen en er is even zoveel aanleiding geweest om de hint van orgineel op jou te zetten. Helemaal niet alle cults hadden massaal op jou hoeven stemmen. Slechts een enkeling had hoeven wisselen. -1 bij orgineel, +1 bij jou, dan gaat het snel.

Maar prima. Have it your way, we zullen vanavond zien.

En verder, als orgineel vanavond burger blijkt te zijn, wat zegt dat dan over degene die op hem stemmen? Dat zijn de cults die zich blood hebben gegeven? Jij weet ook wel dat we niet op dag 2 een groepje van 6 cults er uit vissen.

wat zijn de hints tegen de gestemden? zie het niet echt staan

Terug
Naar boven