MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
I'm out voor vandaag, ben benieuwd naar vanacht.

Precies. Zowel Remi als Jimbooo stonden op best veel stemmen. Als er daar nog 4 bij waren gekomen had 1 van hun gehangen. Waarom hebben ze dat dan niet gedaan?

Ik denk echt dat Jimbooo bij stom toeval (zoals in het verhaal van whami te lezen is) er nu een evil rol heeft uit gestemd. Als de cults echt hadden willen, dan hadden ze er makkelijk Remi of Jimbooo uit kunnen gooien. Maar dat is bewust niet gebeurd.

Ben je aan het cheesen ofzo?

Bananenplukker

Trombonist

Hondenkapper

Waarom moet orgineel zijn muil houde van remi?

Staat in de tekst, terwijl je hem doodschopt

Je zegt helemaal iets anders dan Alley Cat :roflol:

Dude ... :roflol:

Er was wel een culttrein, alleen te klein en te laat. En in het verhaal staat niets bij dat het stom toeval is, er staat dat hij een duidelijke hint had geschreven en daarom hoopt op de t**ten van sjors :roflol:

Er staat in het verhaal dat hij een hintje naar orgineel wilde maken. Maar nooit verwacht had dat die cijfers ook daadwerkelijk naar een post zouden leiden. Hij had gewoon 'nummer' vertaald naar nummers (via telefoon) en ineens kwam Jimbooo er mee dat het kon leiden naar een post van orgineel.

Het was wel de bedoeling om een hint naar orgineel te maken. Maar niet in de context zoals Jimbooo hem ontcijferd had.

Jezus wat gaat t belachelijk snel allemaal

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.495
N8 verhaal komt er morgenochtend... met 30:nut: pagina's op een dag kruipt er toch meer tijd in dan verwacht. Ik d8 max tot 15 pagina's per dag te krijgen :roflol:

Oke morgen stemmen op wallied jongens, hij de wolf

Wat ik wel gek vind, is dat niemand openlijk BLIJ is dat er een cult uit is. Moeten we nu niet driewerf hoera doen?

Terug
Naar boven