XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Er staat in het verhaal dat hij een hintje naar orgineel wilde maken. Maar nooit verwacht had dat die cijfers ook daadwerkelijk naar een post zouden leiden. Hij had gewoon 'nummer' vertaald naar nummers (via telefoon) en ineens kwam Jimbooo er mee dat het kon leiden naar een post van orgineel.

Het was wel de bedoeling om een hint naar orgineel te maken. Maar niet in de context zoals Jimbooo hem ontcijferd had.

Dus als ik je goed begrijp, is het PUUR TOEVAL dat een getal van 7 cijfers EXACT overeenkomt met de postnummer van orgineel op een forum waarop er miljoenen posts staan?

Uhu. Yeah. Sure.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet letterlijk getypt dat je rol "X" hebt, maar aan de hand van jouw quotes kan ik wel bepalen aan welke kant jij staat.

Lol. Ben benieuwd welke kant je denkt dat dat is, maar speculeer daar morgen maar over.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 23:45 ----------

Dus als ik je goed begrijp, is het PUUR TOEVAL dat een getal van 7 cijfers EXACT overeenkomt met de postnummer van orgineel op een forum waarop er miljoenen posts staan?

Uhu. Yeah. Sure.

Heb je het verhaal wel gelezen?

Uhu. Yeah. Sure.

Dat zegt Whami letterlijk in zijn verhaal bro

Lol. Ben benieuwd welke kant je denkt dat dat is, maar speculeer daar morgen maar over.

kleine greep uit een pagina of 3.

Verwacht ook geen communicatie met de overige cults, anders hadden ze dit wel verholpen.

Het lijkt me dat de cults geen contact hadden met orgineel. Anders hadden ze hem wel gered. Dat nu bij puur toeval orgineel een onbekende goede rol heeft is puur toeval. Maar geeft dus geen extra info rondom de Remi / jimbooo kwestie

Waarom zijn die votes dan niet naar Remi gegaan? Hij had er al 3 of 4 staan. Als die last minute votes naar hem waren gegaan had Remi gehangen ipv orgineel.

Zelfde voor Jimbooo trouwens, ook hem hadden ze makkelijk kunnen hangen.

Precies. Zowel Remi als Jimbooo stonden op best veel stemmen. Als er daar nog 4 bij waren gekomen had 1 van hun gehangen. Waarom hebben ze dat dan niet gedaan?

Ik denk echt dat Jimbooo bij stom toeval (zoals in het verhaal van whami te lezen is) er nu een evil rol heeft uit gestemd. Als de cults echt hadden willen, dan hadden ze er makkelijk Remi of Jimbooo uit kunnen gooien. Maar dat is bewust niet gebeurd.

:wave: Remi.

Cults -1
Burgers: epic win

Ik heb het geprobeerd mede burger. Maar ze willen je hangen. You me-me-make my eyes rain.

inb4 grapje om om de tuin te leiden etc. etc. vrijwel alles etc..

ik ben out, ga slapen. lees morgenvroeg wel de 20'tal pagina's.

repped wie ik nog kan en tot morgen mannen xx

Precies. Zowel Remi als Jimbooo stonden op best veel stemmen. Als er daar nog 4 bij waren gekomen had 1 van hun gehangen. Waarom hebben ze dat dan niet gedaan?
Of ze zaten natuurlijk al op Remi/Jimbooo.

Maar wij weten inderdaad ook niet of de cults wisten dat Orgineel slecht was. Hij was immers niet echt cult, maar Loa.

Jorgyboy doet sowieso raar. Blijven volhouden dat Jimbooo de hint goed had ontrafeld terwijl in het verhaal duidelijk staat dat dat niet zo is en Jimbooo dit zelf ook al heeft aangegeven (geen zorgen nog steeds de held van de dag, hoera enzo ...).

Heb je het verhaal wel gelezen?

Ik zei het toch, ik begrijp er geen reet van, daarom dat ik het vraag en dan kom jij met je verklaring van: "Ik zei toch dat de hint fout was. Kijk naar mij, ik ben geen cult."

Daarop komt dan mijn vraag, aangezien ik het zo interpreteer:

"slaap"lekker

Jorgyboy doet sowieso raar. Blijven volhouden dat Jimbooo de hint goed had ontrafeld terwijl in het verhaal duidelijk staat dat dat niet zo is en Jimbooo dit zelf ook al heeft aangegeven (geen zorgen nog steeds de held van de dag, hoera enzo ...).

Begin jij ook al?

Kan jij dan antwoorden op mijn vraag?

Of ze zaten natuurlijk al op Remi/Jimbooo.

Maar wij weten inderdaad ook niet of de cults wisten dat Orgineel slecht was. Hij was immers niet echt cult, maar Loa.

Dit snap ik ook niet helemaal

Whammi zijn woorden waren dat er 3 rollen waren
- 2 onbekende rollen
- 1 cult

De twee onbekende rollen waren geraden.
Maar die Loa was ook niet bekend..

Dat zegt Whami letterlijk in zijn verhaal bro

Precies.

kleine greep uit een pagina of 3.

inb4 grapje om om de tuin te leiden etc. etc. vrijwel alles etc..

ik ben out, ga slapen. lees morgenvroeg wel de 20'tal pagina's.

repped wie ik nog kan en tot morgen mannen xx

Jij leest echt niet genoeg mee om de grappen te snappen. En dat is geen escape. Remi weet ook wel wat ik bedoel.

Ik zei het toch, ik begrijp er geen reet van, daarom dat ik het vraag en dan kom jij met je verklaring van: "Ik zei toch dat de hint fout was. Kijk naar mij, ik ben geen cult."

Daarop komt dan mijn vraag, aangezien ik het zo interpreteer:

Ja, tot de grote frustratie van Whami zelf, was dat puur toeval. Als dat niet duidelijk is uit het verhaal moet je echt beter lezen.

Dit snap ik ook niet helemaal

Whammi zijn woorden waren dat er 3 rollen waren
- 2 onbekende rollen
- 1 cult

De twee onbekende rollen waren geraden.
Maar die Loa was ook niet bekend..
orgineel was de cult en de twee rollen waar puzzel en magie

„Laten we even indruk maken met een zotte tip . We laten hem tegelijk naar een post van Orgineel verwijzen en naar het eerste resultaat dat je krijg als je Orgineel Googled. Zo vormt het getal zowel de code van Orgineel zijn post als ‘nummer6000’ als je nummer met de gsm intoetst. Hoe geniaal van me!

Dit komt letterlijk uit het verhaal.
Maw, 2 maal staat er dat de getallen verwijzen naar zijn post. Duidelijker dan dit kan ik het echt niet maken hoor jongens.

Terug
Naar boven