AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Begin jij ook al?

Kan jij dan antwoorden op mijn vraag?
Dat kan ik. Het was puur toeval. Staat bijna letterlijk in het verhaal (onder de spoiler, dat wel) en heeft Jimbooo ook zelf al aangegeven.

Penose zei:
Dit snap ik ook niet helemaal

Whammi zijn woorden waren dat er 3 rollen waren
- 2 onbekende rollen
- 1 cult

De twee onbekende rollen waren geraden.
Maar die Loa was ook niet bekend..
Hieruit volgt logischerwijs dat Orgineel cult was.

Ja, tot de grote frustratie van Whami zelf, was dat puur toeval. Als dat niet duidelijk is uit het verhaal moet je echt beter lezen.

Ach kom op gast, als je dat gelooft moet je terug naar de kinderschool.

Hoe groot is de kans dat een random getal dat moet verwijzen naar orgineel, ook TOEVALLIG overeenkomt met een post van hem op een forum met een miljoen posts?

Ik stel voor dat je een andere manier zoekt om je redenering te verdedigen brah. Wie hier niet los door ziet kan er ook maar beter mee ophouden :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Ja, tot de grote frustratie van Whami zelf, was dat puur toeval. Als dat niet duidelijk is uit het verhaal moet je echt beter lezen.
Frustratie is natuurlijk wel veel gezegd, alles in verhaaltjes wordt uitvergroot. Maar was srs verschieten. Je zou voor minder. De kans erop is zoals Jimbooo zelf zei, even groot als de loterij winnen. Als ik hem was ging ik snel wat lotjes kopen...

Dit komt letterlijk uit het verhaal.
Maw, 2 maal staat er dat de getallen verwijzen naar zijn post. Duidelijker dan dit kan ik het echt niet maken hoor jongens.

Het is toch duidelijk dat orgineel eigenlijk een moeilijke hint probeerde te maken en er totaaaal niet van op de hoogte was dat die link te herleiden was naar orgineel. Voor wie de hint oorspronkelijk bedoeld was. Stom toeval. Vandaar dat hij zijn toetsenbord kapot ramt. Het was niet zijn bedoeling dat de hint op die manier ontdekt werd.

Frustratie is natuurlijk wel veel gezegd, alles in verhaaltjes wordt uitvergroot. Maar was srs verschieten. Je zou voor minder. De kans erop is zoals Jimbooo zelf zei, even groot als de loterij winnen. Als ik hem was ging ik snel wat lotjes kopen...
Bij deze dus toeval. Zwijg allen :D

Hoe groot is de kans dat een random getal dat moet verwijzen naar orgineel, ook TOEVALLIG overeenkomt met een post van hem op een forum met een miljoen posts?

Ik stel voor dat je een andere manier zoekt om je redenering te verdedigen brah. Wie hier niet los door ziet kan er ook maar beter mee ophouden :roflol:

Lol, heb jij het verhaal wel gelezen??

Kijk.
whami zei:
Het spook denkt: dat kan toch nooit kloppen? Die nummers leiden toevallig naar een wolfspel én naar een post in het wolfspel én naar Orgineel?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
“Srsly! WTF!!! :nut:
Dat nummer gebruiken als post nr had naar iedere thread, naar iedere post, naar iedere speler kunnen verwijzen? Maar het verwijst naar een post van een deelnemer aan dit spel, in een thead van weerwolf, en naar de persoon naar wie de tip bedoeld was ook!”

Nieuwe dag, nieuwe kansen, stemmen kunnen weer uitgebracht worden.

:roflol:

Zie nu pas de bovenste spoiler. Oké, my bad :o

Geef toe dat jullie het ook niet geloofd hadden moest je die bovenste spoiler niet gelezen hebben :o

Doet me denken aan die hint in het spel met die weerwolf met de ketting met daarop de 'Z' lol. Dat was ook zo epic.

Maar nu weten we niet of die hint verwijst naar een goede of een slechte, brah ..?

• #1.533
Nieuwe dag, nieuwe kansen, stemmen kunnen weer uitgebracht worden.
En opnieuw >30 pagina's? :eek!:
Ik ben nu out. Morgenochtend verhaaltje, 10u / 11:30 hopelijk.
Er voor kan al gediscussieer worden adhv tips uit het dagverhaal van daarnet.

Geen

tumblr_m47x14wMT71qzh8wko1_400.jpg

van unknown?

volgende dag.

Hints zijn nog altijd de beste optie
Sowieso mooi gevonden. Lijkt me wel te gemakkelijk om naar een cult te verwijzen.
Maar jij hebt een gelukkige hand van kiezen dus zeg het maar. Sowieso heb je ook wat krediet opgebouwd (in ieder geval bij mij ...).

Maar nu weten we niet of die hint verwijst naar een goede of een slechte, brah ..?

Dude, do you even read? De link verwees naar Orgineel en zijn slechte rol. Onbedoeld welliswaar. Maar erg ligt een evil guy uit. Dus dat is positief.

Maar we weten dus niet of jimbooo daadwerkelijk op de hoogte was van de slechte rol. Zie het als de leugenaar. Die kan er ook uit gestemd worden door cults terwijl hij wel evil is.

Dude, do you even read? De link verwees naar Orgineel en zijn slechte rol. Onbedoeld welliswaar. Maar erg ligt een evil guy uit. Dus dat is positief.

Maar we weten dus niet of jimbooo daadwerkelijk op de hoogte was van de slechte rol. Zie het als de leugenaar. Die kan er ook uit gestemd worden door cults terwijl hij wel evil is.

Ik heb het over de hint van quibus, gij kwiebus.

• #1.538
Wie mn inbox nog wil spammen moet niet verbaasd zijn berichtje te krijgen dat zijn bericht niet verstuurd kan worden omdat mn inbox vol is :lol:
Ik leeg m morgen maar in de hoop dat ik niet opsta en meteen weer 10.000 berichten mag beantwoorden xD.

Terug
Naar boven