MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Inderdaad zo dacht ik ook, alleen raar dat die cult dan alsnog een onbekende rol was.
Dus eigenlijk waren er 3 onbekende rollen te raden.

Maar goed
nee want die slechte rol was niet echt te raden

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 00:12 ----------

Wie mn inbox nog wil spammen moet niet verbaasd zijn berichtje te krijgen dat zijn bericht niet verstuurd kan worden omdat mn inbox vol is :lol:
Ik leeg m morgen maar in de hoop dat ik niet opsta en meteen weer 10.000 berichten mag beantwoorden xD.
komt het verhaal zo of morgenvroeg?

morgenvroeg

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 00:15 ----------

killy

Zo even 10 pagina's bijgelezen :cool: Benieuwd naar het nachtverhaal!

Hier dan mijn afscheidpost..

Mogen jullie allemaal branden in hel!!!

Jimbooo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat kan dit spel ongelofelijk frustrerend zijn.
Succes. Nu weer verder huilen.

Hier dan mijn afscheidpost..

Mogen jullie allemaal branden in hel!!!

Jimbooo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat kan dit spel ongelofelijk frustrerend zijn.
Succes. Nu weer verder huilen.

Dag cultje :hello:

Hoop bijgelezen weer, jezus...
Maar gelukkig cult er uit.

One cult down...goeie start gemaakt:D

Dude, do you even read? De link verwees naar Orgineel en zijn slechte rol. Onbedoeld welliswaar. Maar erg ligt een evil guy uit. Dus dat is positief.

Maar we weten dus niet of jimbooo daadwerkelijk op de hoogte was van de slechte rol. Zie het als de leugenaar. Die kan er ook uit gestemd worden door cults terwijl hij wel evil is.

Ik lees hier weer te weinig voor mee zeker, om de grap te snappen rob?
Je doet het weer.

Je hebt de laatste 24 uur te veel karma gegeven :(

Haha heb ik ook al veel last van gehad :D

Vandaag stem ik voor 22:00 :p

Het gaar er niet om of jimbooo de hint op de juiste manier naar orgineel liet leiden, het gaat erom dat er een paar cults vanaf het begin orgineel gingen verdedigen terwijl het wel ontzettende toeval is dat de nummers ook voor die post gebruikt waren. Niemand wist zeker dat de hint niet op die manier geinterpreteerd moest worden, maar een paar mensen waren ''100%'' zeker dat orgineel GEEN cult was. De enige reden om iemand zo te verdedigen is als je zelf zeker weet wat hij was, en alleen cults wisten dat.

De reden waarom niet iedereen op remi ging is omdat veel burgers nog niet duidelijk wisten wie aan welke kant stond. Er was een beetje een half half gevoel in het begin waarbij alle cults op remi gingen en veel burgers op orgineel, later kwam orgineel nog met zijn slotpleidooi om toch allemaal snel op freaking huge te stemmen want ''die is toch inactief'' en hup, een paar burgers die ze er niet van konden overtuigen op remi te stemmen, wilden wel op een inactief persoon stemmen, met als uiteindelijke doel dat de cults op het laatste moment weer op remi gingen stemmen, wat ze net niet lukte :P Veel rare sprongen toen het allemaal met remi niet lukte, onder andere hard proberen te werken aan mensen laten geloven dat jimbooo dan maar cult moet zijn...

Rob g probeert iets te hard te ontkennen dat er een culttrain aan de gang was voor orgineel, ze hebben zoveel gedaan als ze kunnen, maar de uitkomst van de tip was niet genoeg in verwarring te brengen voor de burgers, maar de cults hebben zich zeker wel laten zien.
orgineel, z1000, sjors, suus, roth(niet 100%, hij bleef wat vager maar :P ) suus, robg. En opperleider/wolf quibus ^^

Nah quibus denk ik niet., denk dat het wallied of stefanovich is..

Ik ben benieuwd naar het nieuwe verhaal. Zal goede input zijn voor het stemmen van vandaag.

Na het vorige spel heb ik niet zo'n groot vertrouwen in ongefundeerde directe hits op 'de wolf'.

Check anders spel 11.. Dan zie je dat het ook anders kan

Het is niet geheel ongefundeerd maar een risico is het zeker..

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 09:21 ----------

+1
Alleen ik hoop wel dat het een wat beter verhaal is als vannacht. Want die vond ik maar matig tho

:roflol:

Idd. Er zijn nu een paar duidelijke cults naar voor gekomen. Laten we gewoon die eerst er uit stemmen ;) Niet zoals vorig spel.

Dat schrijven van verhalen en alles in de gaten houden is wel een hoop gedoe zeg, wat dat betreft wel props richting Whami

Idd. Er zijn nu een paar duidelijke cults naar voor gekomen. Laten we gewoon die eerst er uit stemmen ;) Niet zoals vorig spel.

Je lijkt rob G wel, met de tekst die je nu typt.

Duidelijker kun je het niet maken.

(inb4: Ik ben geen burger, je leest te weinig mee om de grap te kennen, remi weet wat ik bedoel)

Terug
Naar boven