XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Zoals Rob G al heeft vermeld, wisten de cults ook niet van het bestaan af van LOA.
Je kan dus na gister nog steeds weinig zeggen, vrees ik.
Ik baal ervan die ik volledig naast zat. Ik ben in ieder geval blij dat een iemand van bad side eruit ligt. Maar Jimboo gedroeg zich zondag zo opvallend. En de cijfer hint was in het vorige spel, een loze hint. Vandaar dat ik het vertrouwde.

Straks nog even het verhaal teruglezen en uiteraard van het mooie weer gaan genieten.
Off leker heel de ......... dag aan school werken:(:(:(:( yes fml

Hoezo weet hij dan dat cults niets van LoA afwisten? in de tekst stond duidelijk dat de hint naar een cultist was. Om te zeggen dat je met zekerheid weet dat cultisten niet van hem afwisten kunnen alleen cultisten zeggen...

same here, maar ideaal om pauze te nemen tussendoor op dbb! ;)

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 09:47 ----------

lees zijn post op de vorige pagina. Daar staat wat je zoekt.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 09:47 ----------

Hoezo weet hij dan dat cults niets van LoA afwisten? in de tekst stond duidelijk dat de hint naar een cultist was. Om te zeggen dat je met zekerheid weet dat cultisten niet van hem afwisten kunnen alleen cultisten zeggen...

+1

verdacht

Dank toch wel dat Rob G cult is.
Heeft met zijn stem veilig voor iets nietszeggend gekozen, maar heeft wel geprobeerd de stemmen van Orgineel af te halen.

Zoals Rob G al heeft vermeld, wisten de cults ook niet van het bestaan af van LOA.
Je kan dus na gister nog steeds weinig zeggen, vrees ik.
Ik baal ervan die ik volledig naast zat. Ik ben in ieder geval blij dat een iemand van bad side eruit ligt. Maar Jimboo gedroeg zich zondag zo opvallend. En de cijfer hint was in het vorige spel, een loze hint. Vandaar dat ik het vertrouwde.

Straks nog even het verhaal teruglezen en uiteraard van het mooie weer gaan genieten.

Hoe kun je dit nou zeggen man... nergens wordt dat beweerd door whami.

Als Rob G dat gezegd had, moet hij dus wel een cult zijn nietwaar? :)

dit zeggen jullie letterlijk tegen elkaar:

je=robG, niet z1000.

De rol was toch tot gister onbekend. Nou zijn er twee opties.
1. De cultis wisten niet van LOA af
2. De cults wisten wel van LOA af, maar kwamen niet in actie te laat in actie. Zie de mensen die gister allemaal snel op Freaking Huge stemde.

En stevens heeft Whami nog meer ?? gezet aan de Evil kant. Er is dus nog een slechte rol.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 09:54 ----------

Dank toch wel dat Rob G cult is.
Heeft met zijn stem veilig voor iets nietszeggend gekozen, maar heeft wel geprobeerd de stemmen van Orgineel af te halen.

Vond hem gister ook wel verdacht, hij koos niet letterlijk een zijde. Ging mee met het verhaal van Roth, toen week hij er weer vanaf. Enz enz.

Van 1 speler weet ik 100% zeker wat zijn rol is, maar die is gelukkig niet gevaarlijk.
Na gisteren denk ik dat Rob G de leugenaar is; teveel verwarring zaaien en in retrospect eigenlijk hele onlogische stappen volgen. Als onervaren speler komt het over alsof hij weet wat hij doet en ben je geneigd te volgen, alleen blijkt een dag later wel dat hij die theorie gewoon uit zijn reet getrokken had. Of hij lult bewust maar wat en dat laatste is aannemelijker dan dat hij zomaar wat doet.

De rol was toch tot gister onbekend. Nou zijn er twee opties.
1. De cultis wisten niet van LOA af
2. De cults wisten wel van LOA af, maar kwamen niet in actie te laat in actie. Zie de mensen die gister allemaal snel op Freaking Huge stemde.

En stevens heeft Whami nog meer ?? gezet aan de Evil kant. Er is dus nog een slechte rol.
Orgineel was cult. De hint in het verhaal leidde naar hem en was volgens Whami hint naar een cult. Moeten er dus vanuit gaan dat de cults hem kenden. Zeker omdat ze normaliter de leugenaar ook kennen.

Orgineel was cult. De hint in het verhaal leidde naar hem en was volgens Whami hint naar een cult. Moeten er dus vanuit gaan dat de cults hem kenden. Zeker omdat ze normaliter de leugenaar ook kennen.

De wolf weet ook niet wie de cults zijn, de cults weten ook niet of de burgermeester evil is.
Er waren ook weinig mensen die gister voor verwarring zorgde en de stemmen bij orgineel wilde weghalen. Daarom twijfel ik aan jouw theorie.

Van 1 speler weet ik 100% zeker wat zijn rol is, maar die is gelukkig niet gevaarlijk.
Na gisteren denk ik dat Rob G de leugenaar is; teveel verwarring zaaien en in retrospect eigenlijk hele onlogische stappen volgen. Als onervaren speler komt het over alsof hij weet wat hij doet en ben je geneigd te volgen, alleen blijkt een dag later wel dat hij die theorie gewoon uit zijn reet getrokken had. Of hij lult bewust maar wat en dat laatste is aannemelijker dan dat hij zomaar wat doet.

Als hij leugenaar was had ie gewoon. Z'n bek kunnen houden en sneaky kunnen stemmen..
Dus dat is hij zoiezo niet lijkt me

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 10:10 ----------

Als Rob G dat gezegd had, moet hij dus wel een cult zijn nietwaar? :)

dit zeggen jullie letterlijk tegen elkaar:

je=robG, niet z1000.

In mijn post is je z1000..

En heb geen idee wat Rob G is.. Ben eerder geneigd te geloven dat ie geen idee heeft wat ie doet & dus burger is.

Als hij leugenaar was had ie gewoon. Z'n bek kunnen houden en sneaky kunnen stemmen..

En heb geen idee wat Rob G is.. Ben eerder geneigd te geloven dat ie geen idee heeft wat ie doet & dus burger is.

Rob G stemt eerst op jouw en op het laatst op Jimboo. En dan geloof jij dat Rob G in ieder geval goed is? Apart bro

Hij is een ervaren speler. Alsof je met een burgerrol ineens gaat doen alsof je niet meer weet wat je doet.
Al kan het natuurlijk ook post-e wazigheid zijn.

De leugenaar heeft toch als taak bewust te liegen over dingen? Dat lijkt me een sturende rol, waarom zou de leugenaar niets zeggen en wel stemmen? dat is het verkwanselen van je mogelijkheden.

Terug
Naar boven