Nacht 2
Het is de eerste nacht op Fy a'Emaq Alqrf. Een klein eilandje voor de kust van Oman. Het enige vervoer van en naar het eilandje is met de boot. De inwoners voelen zich veilig, ze hebben net een cultist gedood nog voor hij zijn kwade kracht tegen hen kon gebruiken. Ze lijken zich niet te realiseren dan iemand onder hen de volgende is. Rob G voelt zich al helemaal veilig. De geest is een van de krachtigste middelen die er bestaan.
Niet overal is de sfeer echter even ontspannen. Puth hoeft niet alleen te slapen, hij heeft zn partner bij zich. ’s Nachts kan 1 van hen lekker stoom afblazen, terwijl de andere ligt te kreunen van de pijn. De gedwongen partner lijkt te genieten, of is het maar schijn? Hij ligt op het bed, met voeten en handen aan het bed vastgebonden en een prop in zijn mond. Gedwongen huwelijken zijn nu eenmaal normaal in deze regio. De enige manier om te ontsnappen is een kopje kleiner. De wolf kijkt even door het raam en denkt, hoe schattig! Die laten we nog even leven. De maag van de wolf begint te knorren. Het wordt wel eens tijd om wat proteïne binnen te krijgen.
Twee donkere figuren lopen voorzichtig door het dorp heen. Beide op zoektocht. “Hé, wie is die schaduw daar bij het huis van Unknown? Laat ik dat eens van dichtbij gaan onderzoeken!” Nog voor hij iets kan doen verdwijnt de schaduw door een raam van het huis. Dit is mijn kans, denkt hij! Voor iemand als hem is het niet makkelijk om door het raam een huis te betreden. Hij raakt toch binnen en gaat voorzichtig op zoek naar de schaduw die hij het huis zag intrekken. Het lawaai is oorverdovend, vanalles breekt en wordt kapot gegooid. UnknownDBB zou toch niet… Het kan toch niet anders! Geen mens kan door zoiets heen slapen!
Het is ochtend. UnknownDBB wordt wakker. Amai, wat heb ik goed geslapen, denkt hij. Hij kruipt onder de douche en zingt: “I believe I can fly, I believe I can touch the sky…”. Zijn buurvrouw kan het kattegejank veel minder waarderen. Sjors kan het al snel niet meer aanhoren. Ze dacht dat ze van Sky af was door hem uit haar log te bannen, en nu gaat die klote buurman over hem gaan zingen! Boos loopt Sjors naar het huis van haar buurman. De voordeur is open, blijkbaar is iemand gehaast vertrokken gisteren avond. Sjors gaat het huis binnen om Unknown het zwijgen op te leggen. Niet door hem te doden, ze heeft veel betere technieken daarvoor. Vanuit de gang ziet ze allerlei rommel tot zelfs glasscherven liggen voor de open deur van de woonkamer.
Ze denkt dat Unknown een wilde nacht heeft gehad. “Kinky, ik wou dat ik zo’n man had die me alle hoeken van een tafel kon tonen zonder zich aan te trekken van wat er op die tafel staat“ zegt Sjors tegen zichzelf. Ze stapt de woonkamer binnen en slaakt een schreeuw. In de kamer die volledig overhoop gehaald is vind ze een lijk. “Die lange haren en die stok, wie zou dat zijn? Het lijkt wel…zou het…?”.
Naast het lijk ligt een flesje. Ingrediënten: een orginele oogbal, gemalen mensenhart, keverpoten, slakkenslijm, varkensgal en een gerijpt muizenlijk. Effect: gebruik slechts één druppel. In geval van overdosis, contacteer meteen je lokale medicijnman. Symptomen van een overdosis: onzin uitkramen. Giet een druppel in het oor van een slapend slachtoffer. Hierdoor zal hij in een diepe slaap vallen.
Het is een heks! Sjors loopt naar buiten en schreeuwt voor het hele dorp. Al snel komt iedereen naar buiten om te kijken wat er aan de hand is. Even later staat het hele dorp in de woonkamer van UnknownDBB, die nog steeds in de douche zit. Door het water en zijn eigen gezang hoort hij de rumoer in zijn eigen huis niet. Sjors besluit uiteindelijk toch naar boven te gaan en Unknown uit de douche te halen om uitleg te vragen. UnknownDBB, unaware van wat er zich in zijn huis afgespeeld heeft noch van wat er zich momenteel afspeelt, blijft kalmpjes onder de douche staan. Hij is aan het fappen, hij heeft zelden zo diep geslapen en zo goed gedroomd. Dat is toch een fapbeurt waard! Dan opeens trekt Sjors de douchedeur open. Van het verschieten komt Unknown plots klaar, recht op Sjors. “Toch niet weeral hé”, roept Sjors! Ze zou het heel geil gevonden hebben, zij het niet dat ze niets kan zien door de strategisch geplaatste handen van Unknown. Unknown schaamt zich diep. Sjors geeft hem een handdoekje en sleurt Unknown mee naar de woonkamer…
IMBAatwork is dood
---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 10:48 ----------
*ik lees nu even na op fouten*