AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
De wolf weet ook niet wie de cults zijn, de cults weten ook niet of de burgermeester evil is.
Er waren ook weinig mensen die gister voor verwarring zorgde en de stemmen bij orgineel wilde weghalen. Daarom twijfel ik aan jouw theorie.
Eens met dat laatste, dat is vreemd.

Maar blijft staan dat orgineel cult was want dat volgt uit het eerste verhaal (hint leidde naar een cult). Wezenlijk anders dan de burgemeester of de wolf, die zijn beide geen cult.

Rob G stemt eerst op jouw en op het laatst op Jimboo. En dan geloof jij dat Rob G in ieder geval goed is? Apart bro

Waarom zou die zo opvallend spelen is de 1ste ronde.. Hij werkt zich alleen maar tegen dan tenzij hij weet dat ik zo denk en het dus allemaal gepland had..

Zodra ik thuis ben lees ik alles wel door en breng ik m'n stem uit

Gek

tovenaar
anarchist

geen idee of ze al genoemd waren.

Je kunt niet 100% iemand zijn rol weten, tenzij hij/zei dat aan jouw heeft verteld (en dus vals heeft gespeeld)

anders blijft het een theorie / gok, en dus maximaal 99% kans dat je het goed hebt.

Sommige krachten zijn duidelijk herkenbaar. Het maakt ook niet uit verder want het is geen bedreigende rol.

Hij is een ervaren speler. Alsof je met een burgerrol ineens gaat doen alsof je niet meer weet wat je doet.
Al kan het natuurlijk ook post-e wazigheid zijn.

De leugenaar heeft toch als taak bewust te liegen over dingen? Dat lijkt me een sturende rol, waarom zou de leugenaar niets zeggen en wel stemmen? dat is het verkwanselen van je mogelijkheden.

Nee, de leugenaar kan liegen over z'n stem..

Hij kan op mij stemmen en Whami een pm sturen om op Orgineel te stemmen door z'n stem zo te wijzigen..

Als leugenaar schiet je er niks mee op om je medecults te verdedigen, vooral niet in het laatste stadia omdat ie daardoor zichzelf alleen maar verdacht maakt.. Hij had gewoon op Orgineel kunnen stemmen om low profile te blijven en z'n stem wijzigen naar mij door Whami te PM'en.. Als leugenaar zou die dus veel te opvallend spelen en dat lijkt me onwaarschijnlijk..

• Like
Waarderingen: kane
Waarom zou die zo opvallend spelen is de 1ste ronde.. Hij werkt zich alleen maar tegen dan tenzij hij weet dat ik zo denk en het dus allemaal gepland had..

Zodra ik thuis ben lees ik alles wel door en breng ik m'n stem uit

Waarom geen idee, maar hij heeft zo gespeeld dat is feit.

• Like
Nee, de leugenaar kan liegen over z'n stem..

Hij kan op mij stemmen en Whami een pm sturen om op Orgineel te stemmen door z'n stem zo te wijzigen..

Als leugenaar schiet je er niks mee op om je medecults te verdedigen, vooral niet in het laatste stadia omdat ie daardoor zichzelf alleen maar verdacht maakt.. Hij had gewoon op Orgineel kunnen stemmen om low profile te blijven en z'n stem wijzigen naar mij door Whami te PM'en.. Als leugenaar zou die dus veel te opvallend spelen en dat lijkt me onwaarschijnlijk..

Helder :)

• Like
Waarom geen idee, maar hij heeft zo gespeeld dat is feit.

Je weegt toch zijn beweegredenen niet waarom hij zo speelt? Dus dan is het geen feit tot noch toe zijn het pure speculaties..

Maar voel je vrij om Rob G te stemmen.. Ik ga alleen niet met je mee

Zeker weten gasten, heb gisteren een pm gehad: Markrot is de wolf!!!!!!

Je weegt toch zijn beweegredenen niet waarom hij zo speelt? Dus dan is het geen feit tot noch toe zijn het pure speculaties..

Maar voel je vrij om Rob G te stemmen.. Ik ga alleen niet met je mee

Zijn stemmen zijn wel een feit bro.
Dat je niet op het stemt, oke. Maar vind je nu wel erg vaag, voor iemand die er gister bijna werd uit gestemd en de laatste uurtjes werd gered :rolleyes:

Zijn stemmen zijn wel een feit bro.
Dat je niet op het stemt, oke. Maar vind je nu wel erg vaag, voor iemand die er gister bijna werd uit gestemd en de laatste uurtjes werd gered :rolleyes:

Ik maakt me niet zo veel zorgen om eruit gestemd te worden.

magiër misschien wel?! Of kun je enkel 1 andere persoon reincarneren?

Zou wel slecht zijn als hij / zei ook zichzelf tot leven kan wekken.

z1000, Rob G, Woopy, UnknownDBB, whami, Suicide Sid, Alley Cat

Verhaaltje?:)

Hij zal eerst wel even alles door willen lezen, en denk dat het verhaal zometeen wel een keer komt!:D

Story.. i need dis. kan me niet focussen op leren zonder te weten hoe de nacht verlopen is :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.600
Nacht 2
Het is de eerste nacht op Fy a'Emaq Alqrf. Een klein eilandje voor de kust van Oman. Het enige vervoer van en naar het eilandje is met de boot. De inwoners voelen zich veilig, ze hebben net een cultist gedood nog voor hij zijn kwade kracht tegen hen kon gebruiken. Ze lijken zich niet te realiseren dan iemand onder hen de volgende is. Rob G voelt zich al helemaal veilig. De geest is een van de krachtigste middelen die er bestaan.

Niet overal is de sfeer echter even ontspannen. Puth hoeft niet alleen te slapen, hij heeft zn partner bij zich. ’s Nachts kan 1 van hen lekker stoom afblazen, terwijl de andere ligt te kreunen van de pijn. De gedwongen partner lijkt te genieten, of is het maar schijn? Hij ligt op het bed, met voeten en handen aan het bed vastgebonden en een prop in zijn mond. Gedwongen huwelijken zijn nu eenmaal normaal in deze regio. De enige manier om te ontsnappen is een kopje kleiner. De wolf kijkt even door het raam en denkt, hoe schattig! Die laten we nog even leven. De maag van de wolf begint te knorren. Het wordt wel eens tijd om wat proteïne binnen te krijgen.
left-4-dead-witch-cosplay.jpg

Twee donkere figuren lopen voorzichtig door het dorp heen. Beide op zoektocht. “Hé, wie is die schaduw daar bij het huis van Unknown? Laat ik dat eens van dichtbij gaan onderzoeken!” Nog voor hij iets kan doen verdwijnt de schaduw door een raam van het huis. Dit is mijn kans, denkt hij! Voor iemand als hem is het niet makkelijk om door het raam een huis te betreden. Hij raakt toch binnen en gaat voorzichtig op zoek naar de schaduw die hij het huis zag intrekken. Het lawaai is oorverdovend, vanalles breekt en wordt kapot gegooid. UnknownDBB zou toch niet… Het kan toch niet anders! Geen mens kan door zoiets heen slapen!

Het is ochtend. UnknownDBB wordt wakker. Amai, wat heb ik goed geslapen, denkt hij. Hij kruipt onder de douche en zingt: “I believe I can fly, I believe I can touch the sky…”. Zijn buurvrouw kan het kattegejank veel minder waarderen. Sjors kan het al snel niet meer aanhoren. Ze dacht dat ze van Sky af was door hem uit haar log te bannen, en nu gaat die klote buurman over hem gaan zingen! Boos loopt Sjors naar het huis van haar buurman. De voordeur is open, blijkbaar is iemand gehaast vertrokken gisteren avond. Sjors gaat het huis binnen om Unknown het zwijgen op te leggen. Niet door hem te doden, ze heeft veel betere technieken daarvoor. Vanuit de gang ziet ze allerlei rommel tot zelfs glasscherven liggen voor de open deur van de woonkamer.

Ze denkt dat Unknown een wilde nacht heeft gehad. “Kinky, ik wou dat ik zo’n man had die me alle hoeken van een tafel kon tonen zonder zich aan te trekken van wat er op die tafel staat“ zegt Sjors tegen zichzelf. Ze stapt de woonkamer binnen en slaakt een schreeuw. In de kamer die volledig overhoop gehaald is vind ze een lijk. “Die lange haren en die stok, wie zou dat zijn? Het lijkt wel…zou het…?”.

Naast het lijk ligt een flesje. Ingrediënten: een orginele oogbal, gemalen mensenhart, keverpoten, slakkenslijm, varkensgal en een gerijpt muizenlijk. Effect: gebruik slechts één druppel. In geval van overdosis, contacteer meteen je lokale medicijnman. Symptomen van een overdosis: onzin uitkramen. Giet een druppel in het oor van een slapend slachtoffer. Hierdoor zal hij in een diepe slaap vallen.

Het is een heks! Sjors loopt naar buiten en schreeuwt voor het hele dorp. Al snel komt iedereen naar buiten om te kijken wat er aan de hand is. Even later staat het hele dorp in de woonkamer van UnknownDBB, die nog steeds in de douche zit. Door het water en zijn eigen gezang hoort hij de rumoer in zijn eigen huis niet. Sjors besluit uiteindelijk toch naar boven te gaan en Unknown uit de douche te halen om uitleg te vragen. UnknownDBB, unaware van wat er zich in zijn huis afgespeeld heeft noch van wat er zich momenteel afspeelt, blijft kalmpjes onder de douche staan. Hij is aan het fappen, hij heeft zelden zo diep geslapen en zo goed gedroomd. Dat is toch een fapbeurt waard! Dan opeens trekt Sjors de douchedeur open. Van het verschieten komt Unknown plots klaar, recht op Sjors. “Toch niet weeral hé”, roept Sjors! Ze zou het heel geil gevonden hebben, zij het niet dat ze niets kan zien door de strategisch geplaatste handen van Unknown. Unknown schaamt zich diep. Sjors geeft hem een handdoekje en sleurt Unknown mee naar de woonkamer…

IMBAatwork is dood
Feeks.png

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 10:48 ----------

*ik lees nu even na op fouten*

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven