MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Plus heel veel. Duidelijker kon ik het zelf niet verwoorden.

Mijn hele simpele constatering was dat ALS de cult wisten dat Orgineel daadwerkelijk cult was er mogelijkheden genoeg waren om hem te redden. Ja ik heb een uitweg voor de cult klaar gelegd. Die hebben ze niet genomen.

Mijn conclusie daaruit was dat de cults waarschijnlijk simpelweg niet wosten dat orgineel evil was. En er dus best een kans was dat Remi en/of jimbooo cult waren. Als dat niet het geval was vind ik het erg raar dat de cults niet een van hen er uit gestemd hadden. Want die mogelijkheid was er wel.

Een culttrein op ****ing huge? Dat waren 3 stemmen ofzo. Dat terwijl als doe drie stemmen naar Remi of Jimbooo waren gegaan orgineel nu niet dood was.

Ow. Ik dacht dat Sjors daarnet op niet zo erg subtiele manier aan het hinten was dat zij deze rol had ("ik weet van 1 speler 100% zeker zijn rol"). Niet dus :o

wtf ik dacht precies hetzelfde daarstraks xD

maar nu hebben we de loa, maar hebben daar een feeks op verloren :( 1-1 i guess, wie kon ook alweer mensen tot leven wekken en hoevaak?

Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel verweer kwam toen mensen (met een duidelijke reden: tip) op orgineel gingen stemmen.

Kan dat toch alleen maar zijn omdat ze wisten wat zijn rol was... Meestal is het de 1e ronde toch burger vs burger, en moeten zij het onderling maar zien uit te maken. Deze keer was het toch net iets anders.

valse engel
stalker
yeti

Ook maar wat rollen raden.

geliefden/gay koppel
bukkake slachtoffer Sjors
Woopy's persoonlijke bodyguard

Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel verweer kwam toen mensen (met een duidelijke reden: tip) op orgineel gingen stemmen.

Kan dat toch alleen maar zijn omdat ze wisten wat zijn rol was... Meestal is het de 1e ronde toch burger vs burger, en moeten zij het onderling maar zien uit te maken. Deze keer was het toch net iets anders.

valse engel
stalker
yeti

Het verweer kwam voor een groot deel door de tegenstrijdigheden waarmee mensen met de hint aam de haal gingen. De hint zou niet kloppen als Remi er mee in de verdenking kwam, maar wel aanleiding zijn om orgineel er uit te stemmen.

Als de cults echt wisten dat orgineel evil was dan hebben ze het wel heeeel dom gespeeld. Of door hem te offeren of nog dommer door niet 1 van de 2 eenvoudige opties aan te grijpen om iemand anders dan orgineel er uit te stemmen.

Het verweer kwam voor een groot deel door de tegenstrijdigheden waarmee mensen met de hint aam de haal gingen. De hint zou niet kloppen als Remi er mee in de verdenking kwam, maar wel aanleiding zijn om orgineel er uit te stemmen.

Als de cults echt wisten dat orgineel evil was dan hebben ze het wel heeeel dom gespeeld. Of door hem te offeren of nog dommer door niet 1 van de 2 eenvoudige opties aan te grijpen om iemand anders dan orgineel er uit te stemmen.
Dat is het probleem met die nieuwe rollen. Je weet niet goed wie op de hoogte is van wie.

Hoe zat het met de leugenaar in de vorige spellen? Wisten de cults wie "hij" was en andersom?

Tenzij Remi en Jimbooo ook cult zijn, of een van die twee de wolf is. Dan is het briljant.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 11:49 ----------

Hoe zat het met de leugenaar in de vorige spellen? Wisten de cults wie "hij" was en andersom?
Vorige spel wel.

Lijkt me wel handig als de slechte rollen elkaar kennen (buiten de wolf dan). Wordt anders wel moeilijk om je teamgenoten te beschermen :dunno:

Dat is het probleem met die nieuwe rollen. Je weet niet goed wie op de hoogte is van wie.

vorig spel konden cults en leugenaar ook met elkaar pm'en

vindt het inderdaad ook lastig zo, nieuwe rol is nog niet tot me doorgedrongen of is al dood :p

Je gaat nu weer het simpel met iemand mee he? Gister ook al totaal geen onderbouwing:rolleyes:

Het pleidooi van imba voor unknown was dus wel oprecht. Dat had ik niet helemaal verwacht. Rip Imba. Iemand hints kunnen ontdekken in het verhaal?

Ja ik had daar het vorige potje ook al een kritische noot over geplaatst en wil whami niet te sjacherijnig maken. Maar ik vind het spel spelen leuker wanneer je gewoon zeker weet hoe eventuele communicatie loopt etc. Nu is er weer een nieiwe evil rol bij. Het is wel dynamisch maar het blijft wel extreem gissen zo.

In de vorige ronde had de leugenaar wel contact met de cults volgens mij. In de rollen staat dat ALLEEN de cults met elkaar mogen pm'en. Nu is het dus was giswerk. Maar mijn redenatie lijkt me niet zo gek als velen hier willen doen overkomen.

Het pleidooi van imba voor unknown was dus wel oprecht. Dat had ik niet helemaal verwacht. Rip Imba. Iemand hints kunnen ontdekken in het verhaal?

hoezo terecht? hij kan toch pas snachts vragen of iemand wel/niet wolf is oid, had hij toen nog niet kunnen doen of wel?

Hier mijn afscheidspost dan :

k*t WOLF !!
Feeks was de heks.
Ik heb vannacht de rol gevraagd van UnknownDBB, zoals ik de feeks al gehint had om te doen eerder deze game ;)
Helaas kan ik dit nu niet meer met jullie delen, door middel van subtiele hints.
Succes burgers, ik vind het jammer dat ik er nu al uit ben :mad:

Dan zal dit bij het Loa-personage wel niet anders zijn.

Je gaat nu weer het simpel met iemand mee he? Gister ook al totaal geen onderbouwing:rolleyes:
Wacht.

Dit is wat ik deed:
Meegaan met Jimboo die een tip had ontrafelt die enkel en alleen maar naar een cult kon wijzen. Ik stem bijgevolg op orgineel.

Dit is wat jij deed:
Jimboo aanvallen en op hem stemmen.

Orgineel blijkt cult te zijn... Als jullie deze game nog willen winnen zal je het toch iets beter gaan moeten aanpakken hoor jongens :roflol: Ik quote alvast deze samenvatting nog even:

Het gaar er niet om of jimbooo de hint op de juiste manier naar orgineel liet leiden, het gaat erom dat er een paar cults vanaf het begin orgineel gingen verdedigen terwijl het wel ontzettende toeval is dat de nummers ook voor die post gebruikt waren. Niemand wist zeker dat de hint niet op die manier geinterpreteerd moest worden, maar een paar mensen waren ''100%'' zeker dat orgineel GEEN cult was. De enige reden om iemand zo te verdedigen is als je zelf zeker weet wat hij was, en alleen cults wisten dat.

De reden waarom niet iedereen op remi ging is omdat veel burgers nog niet duidelijk wisten wie aan welke kant stond. Er was een beetje een half half gevoel in het begin waarbij alle cults op remi gingen en veel burgers op orgineel, later kwam orgineel nog met zijn slotpleidooi om toch allemaal snel op freaking huge te stemmen want ''die is toch inactief'' en hup, een paar burgers die ze er niet van konden overtuigen op remi te stemmen, wilden wel op een inactief persoon stemmen, met als uiteindelijke doel dat de cults op het laatste moment weer op remi gingen stemmen, wat ze net niet lukte :P Veel rare sprongen toen het allemaal met remi niet lukte, onder andere hard proberen te werken aan mensen laten geloven dat jimbooo dan maar cult moet zijn...

Rob g probeert iets te hard te ontkennen dat er een culttrain aan de gang was voor orgineel, ze hebben zoveel gedaan als ze kunnen, maar de uitkomst van de tip was niet genoeg in verwarring te brengen voor de burgers, maar de cults hebben zich zeker wel laten zien.
orgineel, z1000, sjors, suus, roth(niet 100%, hij bleef wat vager maar :P ) suus, robg. En opperleider/wolf quibus ^^
Goed samengevat.

En alsnog proberen UnknownDBB te laten opdraaien, terwijl de heks alleen 's nachts kan vragen wie de wolf is. :roflol: Aan welke kant jij staat is nu wel duidelijk.

Tenzij Remi en Jimbooo ook cult zijn, of een van die twee de wolf is. Dan is het briljant.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 11:49 ----------

Vorige spel wel.

Dat is dus ook mijn punt. Het was duidelijk dat Remi en Jimbooo gisteren hadden kunnen gaan mochten de cults dat willen.

Dan kan het imo dus zijn dat de cults wisten dat orgineel de betreffende rol had maar het belangrijker vonden dat remi en/of jimbooo zou overleven. En aannemelijker dat ze niet wisten dat orgineel desbetreffende rol had en het nog steeds belangrijker vonden dan Remi en/of jimbooo zou overleven.

k*t WOLF !!
Feeks was de heks.
Ik heb vannacht de rol gevraagd van UnknownDBB, zoals ik de feeks al gehint had om te doen eerder deze game ;)
Helaas kan ik dit nu niet meer met jullie delen, door middel van subtiele hints.

Hmmm..

k*t WOLF !!
Feeks was de heks.

Ofwel, de rol van Remi is wel degelijk belangrijk. Zoals ik gisteren 30 duizend keer heb proberen aan te geven.

Dan zal dit bij het Loa-personage wel niet anders zijn.

Wacht.

Dit is wat ik deed:
Meegaan met Jimboo die een tip had ontrafelt die enkel en alleen maar naar een cult kon wijzen. Ik stem bijgevolg op orgineel.

Dit is wat jij deed:
Jimboo aanvallen en op hem stemmen.

Orgineel blijkt cult te zijn... Als jullie deze game nog willen winnen zal je het toch iets beter gaan moeten aanpakken hoor jongens :roflol: Ik quote alvast deze samenvatting nog even:

Goed samengevat.

En alsnog proberen UnknownDBB te laten opdraaien, terwijl de heks alleen 's nachts kan vragen wie de wolf is. :roflol: Aan welke kant jij staat is nu wel duidelijk.

Kane, weer een simpel easy onderbouwing. Kom op man, kan je niet beter?

Ik heb nu al zeker 10x uitgelegd waarom ik op jimboo hebt gestemd, zelf vanochtend nog.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:02 ----------

Ofwel, de rol van Remi is wel degelijk belangrijk. Zoals ik gisteren 30 duizend keer heb proberen aan te geven.

Krijg zo langzamerhand wel het idee ja.

Terug
Naar boven