Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Kane, weer een simpel easy onderbouwing. Kom op man, kan je niet beter?

Ik heb nu al zeker 10x uitgelegd waarom ik op jimboo hebt gestemd, zelf vanochtend nog.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:02 ----------

Krijg zo langzamerhand wel het idee ja.
Ja ik volg de man die een cult eruit doet. Jij stemt op hem.

=> Kane is simpel.

Sure :roflol:

Zo langzamerhand? Lol. Hwt was gisteren toch overduidelijk dat hij er niet aan mocht.

Zijn de eerste stemmen al uitgebracht?

Dat is dus ook mijn punt. Het was duidelijk dat Remi en Jimbooo gisteren hadden kunnen gaan mochten de cults dat willen.

Dan kan het imo dus zijn dat de cults wisten dat orgineel de betreffende rol had maar het belangrijker vonden dat remi en/of jimbooo zou overleven. En aannemelijker dat ze niet wisten dat orgineel desbetreffende rol had en het nog steeds belangrijker vonden dan Remi en/of jimbooo zou overleven.

Kan je aub stoppen met die BS? In het laatste half uur kwamen er 3 stemmen bij op freaking huge, waaronder eentje van Imba zelf. Maw, men (=cults) wou burgers ervan overtuigen op een inactieve te stemmen zodat het aantal stemmen op orgineel zou dalen. In de laatste minuut veranderden orgineel, suus, sjors en penose hun stem naar jimbooo in de hoop dat het voldoende zou zijn. Hoezo ze hebben niet geprobeerd orgineel te redden?

Kan je aub stoppen met die BS? In het laatste half uur kwamen er 3 stemmen bij op freaking huge, waaronder eentje van Imba zelf. Maw, men (=cults) wou burgers ervan overtuigen op een inactieve te stemmen zodat het aantal stemmen op orgineel zou dalen. In de laatste minuut veranderden orgineel, suus, sjors en penose hun stem naar jimbooo in de hoop dat het voldoende zou zijn. Hoezo ze hebben niet geprobeerd orgineel te redden?

Die stemmen waren toch allemaal ruim te laat?

Euh, ik postte na 22.00 gewoon om klieren.
Heb gestemd op Unknown en dat ga ik vandaag weer doen, zeker na de afscheidsnote van IMBA ( god hebbe zijn ziel )

Dan zal dit bij het Loa-personage wel niet anders zijn.
En alsnog proberen UnknownDBB te laten opdraaien, terwijl de heks alleen 's nachts kan vragen wie de wolf is. :roflol: Aan welke kant jij staat is nu wel duidelijk.

Gast.. haha verdomme. Je bent echt idioot bezig. Je hebt niets gelezen gisteren en komt nu ineens de bink uithangen. Of je laat alles volledig links liggen wat je gisteren hebt gelezen en bent nu gewoon aan het stoken?

De cijfers, zoals die hier geinterpreteerd zijn, hadden betrekking op TWEE spelers, namelijk unknown en orgineel. Door jimboo werd de optie unknown direct weggelaten en hij ging op orgineel. Opzich met een geldige redenatie, mits we nooit bij orgineel uitgekomen waren zonder eerst op de post van unknown te komen. Toen geopperd werd dat Unknown ook de cult kon zijn, kwam IMBA gelijk hem verdediging. Iets wat ik verdacht vond. In andere woorden, ik zeg dat ik daar fout zat. Hoe scheel en dom ben je?

Die samenvatting van Golderado raakt ook kant noch wal, omdat de enige die de discussie aangingen over de hint Rob, Unknown en ik waren. Geen van ons alleen zei 100% zeker te weten dat orgineel burger of cult was en of unknown dat was. Waar wij ons hard voor maakte, was dat we de hint niet vertrouwden. En daar hadden we gelijk in, maar gelukkig is het toeval ons goed gezind en hebben we een cult eruit gegooid.

Kane, je bent gisteren volledig afzijdig geweest en komt ineens van alle kanten met beschuldigingen samen met je maatje Golderado en nog iemand. Je bent voor mij momenteel de meest aannemelijke persoon om op te stemmen.

Zo langzamerhand? Lol. Hwt was gisteren toch overduidelijk dat hij er niet aan mocht.

Gister zag ik het niet zo duidelijk als vandaag Rob. Ik ben niet zo'n ster als jouw in dit spel.
Maar hoe Remi zich vandaag opstelde en nu andere spelers zoals Kane zich gedragen. Vind ik Remi zeer verdacht.

Euh, ik postte na 22.00 gewoon om klieren.
Heb gestemd op Unknown en dat ga ik vandaag weer doen, zeker na de afscheidsnote van IMBA ( god hebbe zijn ziel )

Jij deed wat zei je?

^^^

Allemaal last minute votes om 22u 00 of 22u 01. Veel duidelijker wordt de culttrein niet hoor boys. Dat er eentje vote om 22u, kan nog, maar niet 4 allemaal op dezelfde persoon, dat is iets teveel toeval om het gebeurd te laten hebben zonder communicatie ;)

Gast.. haha verdomme. Je bent echt idioot bezig. Je hebt niets gelezen gisteren en komt nu ineens de bink uithangen. Of je laat alles volledig links liggen wat je gisteren hebt gelezen en bent nu gewoon aan het stoken?

De cijfers, zoals die hier geinterpreteerd zijn, hadden betrekking op TWEE spelers, namelijk unknown en orgineel. Door jimboo werd de optie unknown direct weggelaten en hij ging op orgineel. Opzich met een geldige redenatie, mits we nooit bij orgineel uitgekomen waren zonder eerst op de post van unknown te komen. Toen geopperd werd dat Unknown ook de cult kon zijn, kwam IMBA gelijk hem verdediging. Iets wat ik verdacht vond. In andere woorden, ik zeg dat ik daar fout zat. Hoe scheel en dom ben je?

Die samenvatting van Golderado raakt ook kant noch wal, omdat de enige die de discussie aangingen over de hint Rob, Unknown en ik waren. Geen van ons alleen zei 100% zeker te weten dat orgineel burger of cult was en of unknown dat was. Waar wij ons hard voor maakte, was dat we de hint niet vertrouwden. En daar hadden we gelijk in, maar gelukkig is het toeval ons goed gezind en hebben we een cult eruit gegooid.

Kane, je bent gisteren volledig afzijdig geweest en komt ineens van alle kanten met beschuldigingen samen met je maatje Golderado en nog iemand. Je bent voor mij momenteel de meest aannemelijke persoon om op te stemmen.
1. Had alles meegelezen op gsm, maar kon moeilijk antwoorden daarop. Typen duurt gewoon te lang.
2. Met het exacte getal kwam je wel degelijk uit bij Orgineel.

Dus ik ben cult en heb orgineel opgeofferd is aannemelijker dan dat jullie poging om orgineel te redden gewoon keihard is gefaald. Come on now son.

Penose heeft orgineel gestemt. Suus zat al op jimbooo en heeft niets gewijzigd. Sjors huppelde erna 10en beetje achteraan. Als dat de culttrein was dan zal het een makkelijk potje worden lol.

Ik snap er geen reet van heb dan ook niks zinnigs te zeggen hier. Maar wanneer gaan we Killy nou gangbang style rapen Bami?

Penose heeft orgineel gestemt. Suus zat al op jimbooo en heeft niets gewijzigd. Sjors huppelde erna 10en beetje achteraan. Als dat de culttrein was dan zal het een makkelijk potje worden lol.

Als jullie nu nog gaan ontkennen dat die 4 stemmen op de last minute allemaal naar jimbooo gewoon toeval waren, wordt het echt te gek voor woorden.

Dat Penose het niet goed wist, dat wil ik perfect geloven, maar hij deed ook jimbooo in last minute en wijzigde dan nog eens zijn stem. Misschien omdat hij dat te opzichtig vond en wist dat orgineel niet meer te redden was? Beetje verder denken dan je neus lang is, rob.

Sjors is voor mij ook de meest opvallende cult, dus als het van mij afhangt, gaan we op sjors :)

Waar heb jij het over Jorgy. Die quote van penose die komt niet eens ergens op uit. Ik zot op mobiel dus ik zal misschien heeeel scheel kijken. Maar ik zie toch echt een stem op orgineel van Penose.

En sjors was te laat en suus stond al de hele tijd op jimbooo. Dus weet niet wat jij probeert te vertellen/verdraaien.

Zelfs orgineel was te laat met zijn stem op jimbooo.

Als jullie nu nog gaan ontkennen dat die 4 stemmen op de last minute allemaal naar jimbooo gewoon toeval waren, wordt het echt te gek voor woorden.

Dat Penose het niet goed wist, dat wil ik perfect geloven, maar hij deed ook jimbooo in last minute en wijzigde dan nog eens zijn stem. Misschien omdat hij dat te opzichtig vond en wist dat orgineel niet meer te redden was? Beetje verder denken dan je neus lang is, rob.

Sjors is voor mij ook de meest opvallende cult, dus als het van mij afhangt, gaan we op sjors :)
sjors
z1000
Roth

Kies maar. :D

Waar heb jij het over Jorgy. Die quote van penose die komt niet eens ergens op uit. Ik zot op mobiel dus ik zal misschien heeeel scheel kijken. Maar ik zie toch echt een stem op orgineel van Penose.

En sjors was te laat en suus stond al de hele tijd op jimbooo. Dus weet niet wat jij probeert te vertellen/verdraaien.

Zelfs orgineel was te laat met zijn stem op jimbooo.

Penose heeft zijn stem in last minute veranderd, maar had ook eerst op jimbooo staan. Als je gisteren wat aandachtiger had gevolgd, had je dat gezien. Dus please, doe aub niet alsof ik hier de shit aan het verdraaien ben.

Dat sjors en suus te laat kwamen doet er toch niet toe? Jij doet alsof ze een uur later kwamen voten, terwijl hun post er een minuut te laat was en daarom telt het ineens niet meer mee?

Frustraties beginnen op te komen maat :)

Als Sjors, penose en orgineel alle 3 om 21:55 uur op jimbooo hadden gestemt, dan had hij gehangen.

Maar ok, het is idd een rare move, dat moet ik toegeven. Sjors wilde waarschijnlijk gewoon even zorgen dat ze geen wolvenvoer zou worden.

Terug
Naar boven