- Waardering
- 3.884
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Tja ik wil ook wel op Rob G stemmen deze keer. De manier waarop hij doet alsof het toeval is dat enkele mensen op hetzelfde moment ineens op iemand stemmen die een hint gevonden heeft die zeer plausibel naar een cult wijst... Waarom zou dat dan gebeurd zijn, als er geen cult-bedoeling achter zat?
Andere verdachte voor mij is z1000. Die heeft het ook al enkele keren te obvious gemaakt.
Ik wacht wel even met stemmen kwestie dat ik weet welke van de 2 stemmen het nuttigst is. Kon gisteren van 17u30 tot net voor 22u niet online zijn, net als vandaag ook het geval zal zijn, dus last minute stemmen zit er niet in
Andere verdachte voor mij is z1000. Die heeft het ook al enkele keren te obvious gemaakt.
Ik wacht wel even met stemmen kwestie dat ik weet welke van de 2 stemmen het nuttigst is. Kon gisteren van 17u30 tot net voor 22u niet online zijn, net als vandaag ook het geval zal zijn, dus last minute stemmen zit er niet in

= : wiet :: eek :: eek :: popcorn :: yell : --> met andere woorden, weepy, maar