XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
effe trainen,

easy on the posts pls.

Bring it! :roflol:

zijn de eerste stemmen al uitgebracht?

Ga nu trainen en moet werken om 17:00 dus ben er weer met de eindstrijd niet bij.

Ik ga maar eens voor rob G vandaag denk ik. Gewoon omdat het kan

Als Sjors, penose en orgineel alle 3 om 21:55 uur op jimbooo hadden gestemt, dan had hij gehangen.

Maar ok, het is idd een rare move, dat moet ik toegeven. Sjors wilde waarschijnlijk gewoon even zorgen dat ze geen wolvenvoer zou worden.

Ze hebben zolang mogelijk gewacht in de hoop dat er nog mensen zouden veranderen naar freaking huge? Weet ik veel.

Het enige wat me 100% logisch lijkt is dat zo'n 4 (3 als we penose niet meetellen) stemmen op jimbooo in de laatste minuut ABSOLUUT geen toeval kan zijn. Als je dat ontkent, kan ik niet meer met je discussieren.

Roth weet ik niet zo, maar suus mag er ook bij de cults.

Sjors dan maar boys? Denk dat we daar alledrie vrij zeker van zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.665
Zelfmoordterrorist.png

Ook maar wat rollen raden.

geliefden/gay koppel
Gay566780.png

--------------

beide krijgen straks extra tipje

Voor wie moet jij ronselen Jorgyboy? Het fanatisme is een beetje obvious.
Unkown heeft duidelijk een rol die beschermd moet worden en de verve waarmee jij dat doet is helemaal opvallend.
Dat ik naast hem lijk te wonen in het verhaal is ook verdacht.

Stem op mij zou echt heel dom zijn. Ik heb talenten ^_^

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:47 ----------

Jorgy + Unknown = gay koppel.

Dat is het dus.
Blauw is neutraal toch?

Goed geraden mannen! netjes.

Wel duidelijk wie gay zijn in dit topic niet waar? :D

Kan je aub stoppen met die BS? In het laatste half uur kwamen er 3 stemmen bij op freaking huge, waaronder eentje van Imba zelf. Maw, men (=cults) wou burgers ervan overtuigen op een inactieve te stemmen zodat het aantal stemmen op orgineel zou dalen. In de laatste minuut veranderden orgineel, suus, sjors en penose hun stem naar jimbooo in de hoop dat het voldoende zou zijn. Hoezo ze hebben niet geprobeerd orgineel te redden?

Fout.
ik heb op origineel gestemd.

wtf hahahah die rollen :p

Voor wie moet jij ronselen Jorgyboy? Het fanatisme is een beetje obvious.
Unkown heeft duidelijk een rol die beschermd moet worden en de verve waarmee jij dat doet is helemaal opvallend.
Dat ik naast hem lijk te wonen in het verhaal is ook verdacht.

Stem op mij zou echt heel dom zijn. Ik heb talenten ^_^

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:47 ----------

Jorgy + Unknown = gay koppel.

Dat is het dus.
Blauw is neutraal toch?

:roflol:
Geef mij een reden om op Remi te stemmen dan?

Ik zeg dat die 4 stemmen op rij om 22u geen toeval kunnen zijn en dat daar dus cults bij zitten. Van Penose heb ik momenteel geen idee, omdat hij nog wijzigde en beetje vreemd aan het spelen is.

Orgineel was slecht, dat is duidelijk.

Suus had haar stem reeds op jimbooo staan zonder enige logica (bescherming van loa?), maar had wel de nood om het om 22u nog eens duidelijk te maken zodat haar stem zeker niet vergeten werd.

En dan kom ik bij jou terecht, de persoon die zonder enige redenering gewoon om 22u op jimbooo gaat stemmen, 'toevallig' op dezelfde persoon als orgineel. Dat moet gebeurd zijn zonder communicatie?

"Zwaaaanst na ni eej!" ;) (= Belgisch voor: "Laat me niet lachen!")

Maw, jij bent een cultje, lieve geile sjorsje :D

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:54 ----------

Fout.
ik heb op origineel gestemd.

Kijk hierboven.

Als jullie nu nog gaan ontkennen dat die 4 stemmen op de last minute allemaal naar jimbooo gewoon toeval waren, wordt het echt te gek voor woorden.

Dat Penose het niet goed wist, dat wil ik perfect geloven, maar hij deed ook jimbooo in last minute en wijzigde dan nog eens zijn stem. Misschien omdat hij dat te opzichtig vond en wist dat orgineel niet meer te redden was? Beetje verder denken dan je neus lang is, rob.

Sjors is voor mij ook de meest opvallende cult, dus als het van mij afhangt, gaan we op sjors :)

kan me hier trouwens wel in vinden, denk nog steeds dat jimboo gewoon een good guy is en dat er een aantal zijn die hem er uit willen hebben omdat hij met de hint aardig goed zat (tenminste persoon was goed, interpretatie niet)

sjors claimt al een rol zeker te weten maar is geen feeks. zou mogelijk cult kunnen zijn en kan daardoor een aantal personen uitsluiten omdat ze weet wie de andere cults en wolf zijn? en aan de hand daarvan meer te weten zijn gekomen.

Ik kan zeggen dat niemand neutraal is:)
Blauw betekend onbekende zijde

Blauw kan dus zowel goed als slecht zijn?
En heeft de wolf een tactische rol? Maw, kiest hij zijn slachtoffers om een reden of is dat willekeurig? want dan weet ik of ik IMBA's posts moet gaan nalezen.

kan me hier trouwens wel in vinden, denk nog steeds dat jimboo gewoon een good guy is en dat er een aantal zijn die hem er uit willen hebben omdat hij met de hint aardig goed zat (tenminste persoon was goed, interpretatie niet)

sjors claimt al een rol zeker te weten maar is geen feeks. zou mogelijk cult kunnen zijn en kan daardoor een aantal personen uitsluiten omdat ze weet wie de andere cults en wolf zijn? en aan de hand daarvan meer te weten zijn gekomen.
ze beweert de homo te zijn, al geloof ik er zelf ook niets van

:roflol:
Geef mij een reden om op Remi te stemmen dan?

Ik zeg dat die 4 stemmen op rij om 22u geen toeval kunnen zijn en dat daar dus cults bij zitten. Van Penose heb ik momenteel geen idee, omdat hij nog wijzigde en beetje vreemd aan het spelen is.

Orgineel was slecht, dat is duidelijk.

Suus had haar stem reeds op jimbooo staan zonder enige logica (bescherming van loa?), maar had wel de nood om het om 22u nog eens duidelijk te maken zodat haar stem zeker niet vergeten werd.

En dan kom ik bij jou terecht, de persoon die zonder enige redenering gewoon om 22u op jimbooo gaat stemmen, 'toevallig' op dezelfde persoon als orgineel. Dat moet gebeurd zijn zonder communicatie?

"Zwaaaanst na ni eej!" ;) (= Belgisch voor: "Laat me niet lachen!")

Maw, jij bent een cultje, lieve geile sjorsje :D

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:54 ----------

Kijk hierboven.

Ik had daar een reden voor, maar niet de reden die je denkt.

Stemp Sjors !

Yes eindelijk een rol geraden..

Killy, kon ook niet anders met whammi ;)

Jorgyboy. Duidelijk man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.678
Blauw kan dus zowel goed als slecht zijn?
En heeft de wolf een tactische rol? Maw, kiest hij zijn slachtoffers om een reden of is dat willekeurig? want dan weet ik of ik IMBA's posts moet gaan nalezen.
Ja blauw kan goed of slecht zijn.
Wolf weet niet wie de cults zijn dus probeert naar intuïtie iemand te doden die hij hoopt aan de goede kant te staan.

Sjors26

Terug
Naar boven