AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Je zoekt het wat te ver. Maar goed gezien dat het om mij gaat, had ik zelf nog niet gemerkt :D

Staat ook niet in de tekst of het om een cultist gaat of een goed persoon, lijkt me een cultist oid maar... was iig het enige dat ik over die hint kon vinden. Vond het zelf niet echt passen bij jou postgedrag gedurende het spel maar weet maar nooit. Geeft iets voor anderen om kritisch naar te kijken ^^

De enige tip die ik een beetje kan herleiden uit de dag1 post zijn de smilies + 15 603D helemaal beneden aan de post.

De smilies zeggen:
:wiet::eek::eek::popcorn::yell: = : wiet :: eek :: eek :: popcorn :: yell : --> met andere woorden, weepy, maar :eek: is een gezichtje met open mond --> o --> woopy

lidmaatschappen van woopy --> BBW club, ik heb geen verstand van vrouwenmaten en of 15 een grote maat is of niet. maar 603D kan ook voor 60DD staan, 3 in telefoon ingetoetst = DEF --> 60 DD flinke maat.

Met ''Natuurlijk leven met je hond 603D'' heb ik geen idee wat het is. Behalve dat http://www.quiebus.nl/ een of andere puppytrainingsite is :D

vindt dit wel goed gevonden, jammer dat we niet weten of het om een goede of slechte rol gaat.

voor nu: Sjors26

sjors gaat er vrijwel zeker uit vandaag, dat heb ik al wel weer gezien hier.

Ik had sjors ook op m'n cultlijstje staan, dus kan daar wel in meegaan:

Sjors26

Ik heb geneens wat te insinueren, kom niet verder dan die kat.:o

Damn..ik suck big time in dit spel.:mad:

Lees je wel alles tremendes?

Ik moet zeggen dat die nieuwe rollen toch een beetje vaag zijn. Als ik idd ook kijk naar de stemmen van gisterenavond dan verwacht ik ook dat die plotselinge stemmen op FH cults zijn. Mits ze weten dat orgineel slecht was.

Laatste keer dat ik hier nog op reageer:

Penose: je hebt gelijk, dat is vreemd, heb ik al 3x gezegd dat ik hem ook vreemd vind spelen, maar hij kan toch ook gedacht hebben dat het niet meer voldoende ging zijn en daarom zijn stem wijzigde? Denk nu eens na, man.

Sjors, suus en orgineel stemmen alledrie om 22u op jimbooo. Hoewel de stem van suus al stond, blijf ik het verdacht vinden dat ze alledrie toevallig op jimbooo gaan. Lijkt me duidelijk dat daar ergens communicatie zit.

En dat jij ze alledrie blijft beschermen, maakt het voor mij ook duidelijk dat jij niet helemaal correct bent. Anyway, voor velen begint het duidelijk te worden dat er iets mis is met die drie (vier) stemmen om 22u.

Ik wil weten wat en dus stem ik op één van hen.

Ik kan je redenatie ook goed volgen. Ik vindt het echter wel een onwijs slechte trein. Dat is dan in ons voordeel, laten we het daar maar op houden.

Verder heeft Roth het ook goed toegelicht.

Als Sjors daadwerkelijk cult is en om 22:01 nog een nutteloze stem geeft, tja, dan ben je wel een waardeloze cult.

Maar ok, het zou kunnen. Remi is iig wel flink uit de schijnwerpers. Niet dat ik nou zo per see op hem zit te azen. Maar ik vond het gisteren op zijn zachts gezegd een frappante vertoning.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 13:38 ----------

Ik moet zeggen dat die nieuwe rollen toch een beetje vaag zijn. Als ik idd ook kijk naar de stemmen van gisterenavond dan verwacht ik ook dat die plotselinge stemmen op FH cults zijn. Mits ze weten dat orgineel slecht was.

Waar ben jij in dit spel Bio?

Je zou ook kunnen bedenken dat iemand dacht, dat als orgineel wel een cult was en de stemming zo liet verlopen dat het nog niet echt veel duidelijkheid zou scheppen. Hij werd niet echt "beschermd" en dat iemand nog wat probeerde te forceren. Onze heks veranderde ook van stem en die is ook niet slecht.

Mij is wel iets meer duidelijker nu hierdoor.

Voorlopig allemaal stemmen op Sjors dus? Ben er zelf niet 100% van overtuigd... Die gewijzigde stem op het laatste is imo het zwaarste argument. Voor de rest kan ik niet veel vinden in de postgeschiedenis.

culttrein richting sjors aan het gaan of andersom?
deze mind**** weer pff

Inderdaad lastig dit. Maar ik weet wel wie we in de gaten moeten houden.

precies dat ja daniel

Lol. Goede eerste game voor Sjors.

Wat ik momenteel tegen Sjors heb:
1) Ze heeft niet op orgineel gestemd
2) Ze probeerde last minute haar stem nog naar jimbooo te veranderen.

Voorlopig ga ik met jullie mee op sjors. Heb vandaag een onwijs drukke dag en van 18.30 - 21.30 tentamen, dus verwacht niet teveel activiteit van mijn kant.

Sjors26

Voorlopig ga ik met jullie mee op sjors. Heb vandaag een onwijs drukke dag en van 18.30 - 21.30 tentamen, dus verwacht niet teveel activiteit van mijn kant.

Sjors26

Beetje net als wij dus :D

Succes met je tentamens baas!

Sjors26

Succes met je tentamen. Lekker k*t met dit weer.

fake wolf
reincarnator (uit vorige spel, is nog niet gezegd geloof ik)

Terug
Naar boven