MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Wanneer krijg ik mijn tip? :(

Zoals ik reeds meerdere keren heb aangehaald, is sjors voor mij nu ook de meest verdachte persoon.

Sjors26

Zo weer even alles terug gelezen, snap er nogsteeds weinig van. Zo het verhaal van de nacht lezen :)

Vind Unknown en Bio nogsteeds zeer verdacht

waarom gaan we dadelijk in het verhaal sjors dood gangbangen nu de stemming zo er op lijkt door te gaan?
wat zijn de beweegredenen, vind ze vruij vaag

waarom gaan we dadelijk in het verhaal sjors dood gangbangen nu de stemming zo er op lijkt door te gaan?

De beweegredenen zijn dat sjors op het laatste moment haar stem wijzigde. Je moet er ook rekening mee houden dat ze geen ervaren speler is.

Jimbooo zijn beweegredenen weet ik niet.

Maar merkte wel dat z1000 en sjors de twee waren die bij de eerste beschuldiging op orgineel er meteen tegenin gingen, en bleven gaan. En de stem verandering aan het einde van de stemronde met meerdere personen tegelijk op 1 persoon heeft alles weg van cult's die van te voren wat besproken hebben. (vergeet niet dat z1000 zijn internet eruit ging en hij wilde dus ook zn stem nog veranderen, zei later wel dat t niet op jimbooo was geloof ik maar dat was meer omdat het toch al gedaan was en zijn stem niet meer zou tellen :P )

Maar merkte wel dat z1000 en sjors de twee waren die bij de eerste beschuldiging op orgineel er meteen tegenin gingen, en bleven gaan. En de stem verandering aan het einde van de stemronde met meerdere personen tegelijk op 1 persoon heeft alles weg van cult's die van te voren wat besproken hebben. (vergeet niet dat z1000 zijn internet eruit ging en hij wilde dus ook zn stem nog veranderen, zei later wel dat t niet op jimbooo was geloof ik maar dat was meer omdat het toch al gedaan was en zijn stem niet meer zou tellen :P )

je hebt ze goed in de gaten gehouden merk ik al

Ja en z1000 zal natuurlijk nooit liegen over internetverbindingen die er uit vliegen :roflol:

Ben trainen

Ik vind dat sjors toch wel raar doet. Wat ik ook vreemd vind is dat ze 'al 100% zeker een rol weet'.

Ik ga mee met de rest:

Sjors26

Heel goed Maximation

Het is nu wel duidelijk dat jij een cult bent hoor, samen met kane, joey c en jorgyboy.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 14:52 ----------

Ja en z1000 zal natuurlijk nooit liegen over internetverbindingen die er uit vliegen :roflol:

Ja, die vloog er echt uit.
Geen idee of het door zeelandnet kwam, of doordat ik de ventilator aanzette.

Totaal niet consistent in post gedrag. Als je geen anarchist of dorpsgek bent, heb ik geen idee waarom je het spel zo speelt.

Beetje net als wij dus :D

Succes met je tentamens baas!

Thanks bro.

Hahaha, verdomme daar heb je nog gelijk in ook. Poeh, ik weet het niet hoor. De stem op Sjors zou me wel duidelijkheid geven over sommige personen, maar dat zou de stem op unknown bijvoorbeeld ook doen.

Kane en penose zijn ook nog steeds opties voor me.

Kijk over uurtje of twee weer even. Ben benieuwd wat dan de status is

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 14:54 ----------

Staan momenteel overigens 7 stemmen op Sjors.

penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors

Sjors maakt nog maar weinig kans zo te zien...

Terug
Naar boven