AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Staan momenteel overigens 7 stemmen op Sjors.

penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors

Hmm...
Ben zelf niet geneigd om Sjors als hoofdverdachte te zien momenteel. Echter zijn de stemmers tegen Sjors geen mensen die bij mij als (sterke) verdachte voor cult staan. Mocht Sjors een goede zijn, zouden de cults nochtans heel snel zijn om in deze stemmen bij te treden. Langs de andere kant is er ook nog geen enkele poging ondernomen om de stemmen naar iemand anders te richten.
Vreemd...
Kan toch niet dat zowel burgers als cults Sjors er unaniem uitwillen?

Hmm...
Ben zelf niet geneigd om Sjors als hoofdverdachte te zien momenteel. Echter zijn de stemmers tegen Sjors geen mensen die bij mij als (sterke) verdachte voor cult staan. Mocht Sjors een goede zijn, zouden de cults nochtans heel snel zijn om in deze stemmen bij te treden. Langs de andere kant is er ook nog geen enkele poging ondernomen om de stemmen naar iemand anders te richten.
Vreemd...
Kan toch niet dat zowel burgers als cults Sjors er unaniem uitwillen?

1) Waarom zouden cults bijtreden als het een burger is? Als sjors een burger is, moeten cults nu niets doen maar gewoon relaxen.

2) Als sjors een cult is, dan moeten ze in actie schieten. Z1000, sjors en rob P geloven niet dat sjors slechts is en gaan niet mee. Dat kunnen al 3 cults zijn. Als Unknown (misschien gingen er daarom gisteren geen stemmen naar hem, maar wel naar jimbooo?) en suus, beide hebben nog niet gereageerd vandaag, dat ook zijn, dan heb je al 5 cults. Samen met orgineel die slecht was en een wolf, heb je al 7 slechte, wat exact uitkomt op 25%.

Penose is een twijfelgeval, biobeast is volgens sommige ook verdacht en dan zijn er nog een paar stillere spelers ...

Tussenstand:
penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Snepke1990 > Sjors

Er zijn nog voldoende stille spelers die niet gestemd hebben. Gisteren hebben er toch ook ca. 10 man niet gestemd?

En probeer het nou niet zo te draaien dat iedereen die niet op Sjors stemt Cult is Jorgy. Dat je je vermoedens hebt, prima. Maar jij loopt het echt hard te pushen vandaag.

Op wie had jij eigenlijk gisteren gestemd?

:roflol: waarom nog op sjors stemmen als iedereen er al op stemt? rob heeft gelijk, heeft geen zin.

Vind het vreemd dat er niemand tegen de stemmen op Sjors ingaat. Maargoed. Misschien komt de culttrein straks nog op gang ???

Ik stem gewoon weer op een in-actieve speler, maakt mij niet uit wie. Zolang ik geen goede / concrete lijnen zie stem ik gewoon op safe.
Zoals gisteren dus. als er 10 man op sjors stemt, waarom zou mijn 11e stem dan nog nodig zijn?

Als het dan fout is, wordt je gelijk beschuldigt.

Ik stem gewoon weer op een in-actieve speler, maakt mij niet uit wie. Zolang ik geen goede / concrete lijnen zie stem ik gewoon op safe.
Zoals gisteren dus. als er 10 man op sjors stemt, waarom zou mijn 11e stem dan nog nodig zijn?

Als het dan fout is, wordt je gelijk beschuldigt.
Vind jou juist verdacht omdat je zo overdreven neutraal wilt blijven

Er zijn nog voldoende stille spelers die niet gestemd hebben. Gisteren hebben er toch ook ca. 10 man niet gestemd?

En probeer het nou niet zo te draaien dat iedereen die niet op Sjors stemt Cult is Jorgy. Dat je je vermoedens hebt, prima. Maar jij loopt het echt hard te pushen vandaag.

Op wie had jij eigenlijk gisteren gestemd?

Dat heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat het kan ;)
Het is niet omdat er nu niemand op iemand anders stemt, dat sjors zowiezo geen cult is. Er zijn er een paar, waaronder jij, die haar probeert te beschermen en niet op haar stemt. Dat heeft een reden en die reden zou kunnen zijn dat je een cult bent, dat was wat ik zei.

:roflol: waarom nog op sjors stemmen als iedereen er al op stemt? rob heeft gelijk, heeft geen zin.

Die redenering volg ik niet. Tenzij je een betere redenering hebt voor iemand anders, of je een reden hebt om niet op sjors te stemmen, hoor ik het graag maar ...

"Iedereen stemt al op sjors, dus ik ga op iemand anders stemmen." - makes sense much?

Vind jou juist verdacht omdat je zo overdreven neutraal wilt blijven

Oke, dus als ik op sjors stem, ben ik niet meer verdacht? :rolleyes:

Want waar beweerd Rob dat dat geen zin heeft...?
\/

Die redenering volg ik niet. Tenzij je een betere redenering hebt voor iemand anders, of je een reden hebt om niet op sjors te stemmen, hoor ik het graag maar ...

"Iedereen stemt al op sjors, dus ik ga op iemand anders stemmen." - makes sense much?

Mocht sjors geen rol hebben die iedereen hoopt dat ze heeft, dan waren alle stemmen voor niets geweest, en dan gaat er weer een balletje rollen.

En aangezien sjors er nu (vrijwel) zeker uitgaat, vind ik het onnodig om daar nóg een stem op uit te brengen.

Make much sense right?

Niet bij te houden dit spel. Zowaar eventjes echt gewerkt en lig gelijk pagina's achter.

Maar iedereen stemt dus op Sjors omdat ze haar stem veranderde? Waren er toch meer die dat deden, zijn dat dan de volgenden?

Ik zeg niet dat het geen zin heeft om op Sjors te stemmen. Ik zeg dat niet op je Sjors stemmen je niet automatisch cult maakt.

ik vind de redenatie nog wat te weinig naar sjors wat betreft stemwisseling wil mijn stem daar naar toe gaan. echter er is niet echt een andere optie wat uit de verhalen naar voren komt

1) Waarom zouden cults bijtreden als het een burger is? Als sjors een burger is, moeten cults nu niets doen maar gewoon relaxen.

2) Als sjors een cult is, dan moeten ze in actie schieten. Z1000, sjors en rob P geloven niet dat sjors slechts is en gaan niet mee. Dat kunnen al 3 cults zijn. Als Unknown (misschien gingen er daarom gisteren geen stemmen naar hem, maar wel naar jimbooo?) en suus, beide hebben nog niet gereageerd vandaag, dat ook zijn, dan heb je al 5 cults. Samen met orgineel die slecht was en een wolf, heb je al 7 slechte, wat exact uitkomt op 25%.

Niet gereageerd vandaag ? Ik heb genoeg gereageerd vandaag..

En mij als cult zien, **** dat man

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 15:49 ----------

Zo weer even alles terug gelezen, snap er nogsteeds weinig van. Zo het verhaal van de nacht lezen :)

Vind Unknown en Bio nogsteeds zeer verdacht

Lawl... Jij of Wallied is die lelijke wolf

Terug
Naar boven