Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staan momenteel overigens 7 stemmen op Sjors.
penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Hmm...
Ben zelf niet geneigd om Sjors als hoofdverdachte te zien momenteel. Echter zijn de stemmers tegen Sjors geen mensen die bij mij als (sterke) verdachte voor cult staan. Mocht Sjors een goede zijn, zouden de cults nochtans heel snel zijn om in deze stemmen bij te treden. Langs de andere kant is er ook nog geen enkele poging ondernomen om de stemmen naar iemand anders te richten.
Vreemd...
Kan toch niet dat zowel burgers als cults Sjors er unaniem uitwillen?
wie dan wel?waarom nog op sjors stemmen als iedereen er al op stemt? rob heeft gelijk, heeft geen zin.
Vind jou juist verdacht omdat je zo overdreven neutraal wilt blijvenIk stem gewoon weer op een in-actieve speler, maakt mij niet uit wie. Zolang ik geen goede / concrete lijnen zie stem ik gewoon op safe.
Zoals gisteren dus. als er 10 man op sjors stemt, waarom zou mijn 11e stem dan nog nodig zijn?
Als het dan fout is, wordt je gelijk beschuldigt.
waarom nog op sjors stemmen als iedereen er al op stemt? rob heeft gelijk, heeft geen zin.
Er zijn nog voldoende stille spelers die niet gestemd hebben. Gisteren hebben er toch ook ca. 10 man niet gestemd?
En probeer het nou niet zo te draaien dat iedereen die niet op Sjors stemt Cult is Jorgy. Dat je je vermoedens hebt, prima. Maar jij loopt het echt hard te pushen vandaag.
Op wie had jij eigenlijk gisteren gestemd?
waarom nog op sjors stemmen als iedereen er al op stemt? rob heeft gelijk, heeft geen zin.
Vind jou juist verdacht omdat je zo overdreven neutraal wilt blijven

\/
En probeer het nou niet zo te draaien dat iedereen die niet op Sjors stemt Cult is Jorgy. Dat je je vermoedens hebt, prima. Maar jij loopt het echt hard te pushen vandaag.
Die redenering volg ik niet. Tenzij je een betere redenering hebt voor iemand anders, of je een reden hebt om niet op sjors te stemmen, hoor ik het graag maar ...
"Iedereen stemt al op sjors, dus ik ga op iemand anders stemmen." - makes sense much?
Ik zeg niet dat het geen zin heeft om op Sjors te stemmen. Ik zeg dat niet op je Sjors stemmen je niet automatisch cult maakt.
1) Waarom zouden cults bijtreden als het een burger is? Als sjors een burger is, moeten cults nu niets doen maar gewoon relaxen.
2) Als sjors een cult is, dan moeten ze in actie schieten. Z1000, sjors en rob P geloven niet dat sjors slechts is en gaan niet mee. Dat kunnen al 3 cults zijn. Als Unknown (misschien gingen er daarom gisteren geen stemmen naar hem, maar wel naar jimbooo?) en suus, beide hebben nog niet gereageerd vandaag, dat ook zijn, dan heb je al 5 cults. Samen met orgineel die slecht was en een wolf, heb je al 7 slechte, wat exact uitkomt op 25%.
Zo weer even alles terug gelezen, snap er nogsteeds weinig van. Zo het verhaal van de nacht lezen
Vind Unknown en Bio nogsteeds zeer verdacht
Niet gereageerd vandaag ? Ik heb genoeg gereageerd vandaag..
En mij als cult zien, **** dat man