Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ben pas beginnen meelezen vanaf 11u 30 ofzo vandaag en sindsdien heb je niet veel meer gezegd, dacht ik.

Ik mag iedereen als cult zien, jij k*t! :mad:

Ja had examens toch. Zit nu in de trein met mn Vaio om dit spel te checken.. internet is alleen beetje traag..

ik moet werken mannen, ik lees vanavond wel hoe het spel is afgelopen vandaag.
Succes nog iedereen! :D

Jij stemt ook op sjors zeker? :)

Stem Wallied

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 16:08 ----------

Ik geloof best dat Sjors slecht is.. maar er is ook beste grote kans dat ze een belangrijke rol heeft aan de goede kant.. wil dat risico daarom niet nemen... Ik kies voor Wallied

Jezus wat een pagina's, gaat echt nergens meer over, kan het ook niet lekker spelen als er zo ontzettend veel bijgelezen moet worden.
aangezien imbaa baalde dat hij de rol van unknowndbb niet kon hinten en hij goed was ga ik ervan uit dat unknowndbb slecht is.
Vorige spel was ik cult en dat was een stuk makkelijker ;)
Ik weet iig wel dat ik niet met de grote meute meega en gewoon me gevoel ga volgen, vorige keerr zag je ook iedereen achter 1 persoon aanhollen en das niet handig imo.

ps ik ben geen echte hondentrainer hoor....

trol h**r priester

Omdat?

Ik stem kane weer waarschijnlijk, ik ga even mijn bord leeg eten en dan zie ik wel.

sjors, kane of daniel20 gaat het worden. **** it, sjors gaat er toch wel uit vandaag.

tegen mijn principe in, maar ga er toch op stemmen denk ik.

Jezus wat een pagina's, gaat echt nergens meer over, kan het ook niet lekker spelen als er zo ontzettend veel bijgelezen moet worden.
aangezien imbaa baalde dat hij de rol van unknowndbb niet kon hinten en hij goed was ga ik ervan uit dat unknowndbb slecht is.
Vorige spel was ik cult en dat was een stuk makkelijker ;)
Ik weet iig wel dat ik niet met de grote meute meega en gewoon me gevoel ga volgen, vorige keerr zag je ook iedereen achter 1 persoon aanhollen en das niet handig imo.

Dat is wel een legitieme reden idd

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 16:13 ----------

Omdat?

Ik stem kane weer waarschijnlijk, ik ga even mijn bord leeg eten en dan zie ik wel.

sjors, kane of daniel20 gaat het worden. **** it, sjors gaat er toch wel uit vandaag.

tegen mijn principe in, maar ga er toch op stemmen denk ik.

Stem nou maar gewoon Wallied. Ik zeg het niet voor niets ;):D

Tussenstand:
penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Snepke1990 > Sjors

UnknownDBB > Wallied

Quibus > UnknownDBB

IMBA zat wel enigszins achter Unknown aan, maar kan ook dat hij er juist achterkwam dat die goed was. Zou dan alleen niet weten welke rol.

ps ik ben geen echte hondentrainer hoor....
Wel een mooie rol, iemand die een ronde de kill van de wolf mag bepalen. Weet niet of het al geraden is, anders bij deze: Hondentrainen/dierentemmer

Unknown, ben bereid je te volgen maar neem aan dat je snapt dat jij de volgende bent als je fout zit (en wat mij betreft ook als hij toevallig cult is, zoals vorige spel met Rob G gebeurde)?

Dat is wel een legitieme reden idd

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 16:13 ----------

Stem nou maar gewoon Wallied. Ik zeg het niet voor niets ;):D

Nee niet echt maar ik heb in het vorige spel gezien dat ook met legitieme redenen veelal een burger de sjaak was, toen boeide dat niet als cult.
Een stem op jou doet nu niet veel en ik weet het verre van zeker, als er meer op wallied komen wil ik ook nog wel meegaan, blijkt die goed stem ik alsnog op jouw ;)

IMBA zat wel enigszins achter Unknown aan, maar kan ook dat hij er juist achterkwam dat die goed was. Zou dan alleen niet weten welke rol.

Wel een mooie rol, iemand die een ronde de kill van de wolf mag bepalen. Weet niet of het al geraden is, anders bij deze: Hondentrainen/dierentemmer

Unknown, ben bereid je te volgen maar neem aan dat je snapt dat jij de volgende bent als je fout zit?

IMBA beschermde me juist..

Mwah dat is wel een groot risico, maar denk dat ik de gok wel wil wagem.. Stem maar Wallied

Walied sowieso verdacht. Maar hij was je gisteren nog wel aan't verdedigen Remi toen ik met mijn cijfer reeks richting jou ging hinten.

Walied sowieso verdacht. Maar hij was je gisteren nog wel aan't verdedigen Remi toen ik met mijn cijfer reeks richting jou ging hinten.

Klopt om vervolgens een paar posts daarna te zeggen dat ie mn verdacht vind..

Afgaand op IMBA die dood is zou je denken dat het degene die de wolf is wat actiever is.. Vind IMBA namelijk wel een doordachte keuze eigelijk...

Maargoed ondanks dat verdenk ik toch Wallied om één of andere reden

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 16:26 ----------

haha ook niet echt overtuigend dit.

maar wallied of sjors, wat gaat hem worden?
niet dat ik nu stem, en als ik ben werken iedereen ergens anders op stemt waardoor ik verdacht wordt

Stem maar op mij anders.. niet op Sjors26 aub...

En nee dit is niet om Sjors26 te redden maar om een andere reden..

Dus stem maar niet op Wallied want misschien wijzig ik wel later mn stem en dan is jou stem nietszeggend

Wat ik momenteel tegen Sjors heb:
1) Ze heeft niet op orgineel gestemd
2) Ze probeerde last minute haar stem nog naar jimbooo te veranderen.

Voorlopig ga ik met jullie mee op sjors. Heb vandaag een onwijs drukke dag en van 18.30 - 21.30 tentamen, dus verwacht niet teveel activiteit van mijn kant.

Sjors26

Beetje net als wij dus :D

Succes met je tentamens baas!
Wou het net zeggen. Fijn dat je even de feiten opsomt waarin jij (Roth) en nog een paar andere (waaronder z1000) schuldig aan zijn.

Heel goed Maximation

Het is nu wel duidelijk dat jij een cult bent hoor, samen met kane, joey c en jorgyboy.
Tuurlijk. Zet woopy anders ook effe in dat lijstje :roflol:

Ik zou nog wel kunnen volgen en meestemmen op Sjors, maar het is haar eerste game en ze zou wel is gewoon een onwetende burger kunnen zijn. Ik vind z1000 en Roth iets verdachter, al speelt z1000 het altijd wel een beetje raar. (no offence :p )

Roth it is.

z1000 zal ik verder in de gaten houden.

Gaat die dan:
Wallied

En als er een volgende rond komt ook alvast:
UnknownDBB

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 16:28 ----------

Stem maar op mij anders.. niet op Sjors26 aub...

En nee dit is niet om Sjors26 te redden maar om een andere reden..

Dus stem maar niet op Wallied want misschien wijzig ik wel later mn stem en dan is jou stem nietszeggend
Bro, wat wil je nou?

Terug
Naar boven