XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
damn, nu weet ik het echt niet meer. Iemand tips? heb nog 5 minuten :D

sjors of wallied twijfel ik tussen.

Snap niet dat sommige mij als verdacht beschouwen ?

Ben redelijk op de achtergrond en heb niemand beschuldigd noch verdedigd.
Alleen beetje stem wisselen.

Vreemd dat weer zoveel stemmen op 1 persoon zijn en weer niet een echte verdediging of dergelijke.

wwe

omdat hij al de heletijd negatief doet tegen mij.

Wallied ??? Ik hoop dat dit niet de move van de culttrein is, want dan vind ik em wel zwak.

Zoals ik zei, ben ik niet geneigd om nu op Sjors te stemmen, maar ik kan de redenen wel begrijpen.
Maar nu op Wallied stemmen omdat 1 persoon het zegt ??? Kan best dat die door hints of andere krachten goede aanwijzingen heeft om Wallied te verdenken, ofwel zijn we net als in het vorige spel in het wilde weg op deelnemers aan het stemmen die toevallig wat overeenkomsten met hints hebben, ofwel probeert een cult ons er een burger te laten uitstemmen.

Zonder argumentatie ga ik alleszins niet zomaar volgen...

**** dit, ik wordt hier niet blij van.

sjors (ja 26/28 erachterofzo i know, maar sjors it is

Wallied ??? Ik hoop dat dit niet de move van de culttrein is, want dan vind ik em wel zwak.

Zoals ik zei, ben ik niet geneigd om nu op Sjors te stemmen, maar ik kan de redenen wel begrijpen.
Maar nu op Wallied stemmen omdat 1 persoon het zegt ??? Kan best dat die door hints of andere krachten goede aanwijzingen heeft om Wallied te verdenken, ofwel zijn we net als in het vorige spel in het wilde weg op deelnemers aan het stemmen die toevallig wat overeenkomsten met hints hebben, ofwel probeert een cult ons er een burger te laten uitstemmen.

Zonder argumentatie ga ik alleszins niet zomaar volgen...
Unknown heeft waarschijnlijk een belangrijke rol. Als die rol goed is heeft hij hints, als die rol slecht is niet.
Hij verdenkt Wallied, maar wij hebben geen idee waarom en of hij zeker hij is.

Daarom vroeg ik of hij bereid is zijn lot te verbinden aan de rol van Wallied. Als hij dat is lijkt me dat hij vrij zeker is en ben ik bereid te volgen. Anders niet.

Tja, dat heb ik in de vorige spelletjes al veel gehoord.
"Stem X er uit, als hij goed blijkt mag je mij er na er uit stemmen"
Net als dat zovele cults als ze er uit gestemd dreigen te worden zweren dat ze goed zijn en dat we een fout maken.

Kan goed zijn dat er goede redenen zijn om op Wallied te stemmen. Maar als wij die niet kennen, blijft het gokken. De feeks kan Unknown alleszins al niet zijn, en da's de enige rol die het kan weten zonder hints te moeten oplossen die vaak dubbel opgevat kunnen worden.

Whaha herkenbaar spelletje dit weer.

Zouden er kernwoorden aan moeten koppelen:

Een RobG'ke pullen: Meteen voor de jackpot gaan en obvious cults links laten liggen. Resulteert meestal in een burgerkill.

Kane

Tussenstand:
penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Snepke1990 > Sjors
Daniel20 > sjors

UnknownDBB > Wallied
Alley Cat > Wallied

Quibus > UnknownDBB

Kane > roth

Z1000 > kane

Als Remi het meisje is dan heeft hij iig geen hints, want hij stond vannacht onder de douche, was niet van huis weg en heeft dus niets mee gekregen van het hele voorval.

Hij is dus geen meisje (anders was hij toch wel op zoek gegaan naar een hint), geen heks en geen wolf. Dan blijft over burger of cult.

(de geen meisje redenatie kan er naast zitten, maar klinkt voor mij aannemelijk)

Gisteren vond ik het zeer opvallen hoe Remi beschermd werd. Ik kan me nog steeds bijna niet voorstellen dat, mocht hij burger zijn, er niet gewoon 6 a 7 cults zijn geweest die ingehaakt zijn om Remi er uit te stemmen. Dat wringt mij op dit moment het meeste.

Als de cults niet wisten dat orgineel evil was, hadden ze geen reden om orgineel te verdedigen en was het dus simpel om hem te hangen. Dan zou dat makkelijker geweest zijn dan Remi weg te stemmen misschien (als die ook burger was).

Van de andere kant, als Remi burger is, is het een gevaarlijke burger en kan ik me voorstellen dat de cults liever hem dan orgineel weg hadden.

Als de cults wél wisten dat orgineel evil was, en Remi burger. Dan snap ik werkelijk niet dat ze niet op het moment dat er al 4 stemmen op Remi stonden, daar in mee gegaan zijn.

Dan is er nog de IMBA die naar Remi wijst.

Al met al blijft Remi verdacht en een speler om in de gaten te houden...

het is Roth z'n cultmaat z1000 dat op mij stemt hoor

....

Laatst bewerkt:
Dacht ik ook, maar leek me niet zo verstandig dat zo op het forum te gooien ivm een meelezende wolf. Geniaal :rolleyes:

edit je posts dan

Terug
Naar boven