- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn, nu weet ik het echt niet meer. Iemand tips? heb nog 5 minuten
sjors of wallied twijfel ik tussen.
Ik hoop dat dit niet de move van de culttrein is, want dan vind ik em wel zwak.
Kan best dat die door hints of andere krachten goede aanwijzingen heeft om Wallied te verdenken, ofwel zijn we net als in het vorige spel in het wilde weg op deelnemers aan het stemmen die toevallig wat overeenkomsten met hints hebben, ofwel probeert een cult ons er een burger te laten uitstemmen.wwe
omdat hij al de heletijd negatief doet tegen mij.

Unknown heeft waarschijnlijk een belangrijke rol. Als die rol goed is heeft hij hints, als die rol slecht is niet.WalliedIk hoop dat dit niet de move van de culttrein is, want dan vind ik em wel zwak.
Zoals ik zei, ben ik niet geneigd om nu op Sjors te stemmen, maar ik kan de redenen wel begrijpen.
Maar nu op Wallied stemmen omdat 1 persoon het zegtKan best dat die door hints of andere krachten goede aanwijzingen heeft om Wallied te verdenken, ofwel zijn we net als in het vorige spel in het wilde weg op deelnemers aan het stemmen die toevallig wat overeenkomsten met hints hebben, ofwel probeert een cult ons er een burger te laten uitstemmen.
Zonder argumentatie ga ik alleszins niet zomaar volgen...
het is Roth z'n cultmaat z1000 dat op mij stemt hoor