XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Wie hangt er?

:roflol: gaat weer compleet nergens over

---------- Post added 24 June 2012 at 22:08 ----------

Lork > IMBA
Daster > IMBA

Rob P > Markrot
Roth > Markrot
Xavier > Markrot
Biobeast > Markrot

MarkRot > Lork
Bearellejonas > Lork
Arnodsi > Lork
Maxiamento > Lork

IMBA > Biobeast

Tel ik

10 uur geweest

1oa847.jpg

1oa847.jpg

1oa847.jpg

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Jammer gayboys.

ik was cult btw

Draak: pak biobeast.

Boys, lekker gespeeld.

:roflol:

1oa847.jpg

Laatst bewerkt:
tjoeke tjoeke tuuttuut

wtf???

doe maar iets met berggeiten voor lork!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.034
Verhaal wordt epic, nog ff wachten...

er groeien daar geen cactussen :(

• Like
Waarderingen: X.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.036
In zijn menselijke vorm loopt de draak op alweer de zevende avond door zijn huis. Hij twijfelt. Uit de steeds kleiner wordende groep inwoners, zal hij ook vanavond weer een burger moeten pakken. Maar wat als hij een cultist pakt? Kan hij zijn fantastische plan dan nog wel doorzetten? Wat moet er dan worden van zijn enorme onderwaterpaleis? Hij dubt en dubt totdat hij ineens de juiste oplossing weet! “De winkelier. Heb ik hem geen mooie cadeaus uit zien delen? Dat zou een cultist nooit doen!”, denkt hij in zichzelf. Hij snelt het huis uit en verandert onderweg van gedaante.

smoke_dragon_by_shirvell-d4sa5tw.jpg

Hij weet dat de winkelier, een notoire roker bang is om uiteindelijk te sterven aan longkanker. Hij kan zich er echter nooit toe zetten om te stoppen. “Vanavond zul je voor eens en altijd stoppen met roken”, denkt de draak in zichzelf. In de voortuin van de winkelier staat een oud hondenhok, ter herinnering aan de overleden trouwe viervoeter van de winkelier. De draak rust even uit op het dak van het hok, om zo de ideale moordtactiek te bedenken. Eenmaal besloten voor een snelle dood, vervolgt hij zijn pad. Als een dunne sliert rook dringt hij het huis binnen via het sleutelgat, waarna hij door de kieren in de vloer naar de bovenliggende etage opstijgt.

6093706950_2b3e4b8794_z.jpg

Thielen wordt wakker van de penetrante rook en opent zijn ogen. De kamer hangt vol rook waarop hij vreest dat het huis in brand staat. Het duurt hem niet lang om te realiseren dan hij echter geen vlammen ziet. Plots komt alle rook bijeen tot de vorm van een vlam. Vervolgens schiet deze naar voren, de openstaande mond van Thielen in. Zijn longen worden gevuld met de dodelijkste rook en blaken direct zwart. De longen zetten uit, waarop het borstbeen knapt en het hart doorboort. Zijn huid scheurt, de longen kloppen zijn borstkas uit om vervolgens te exploderen.

-Geen plaatje toegevoegd in verband met zwakke zieltjes-

De volgende ochtend treffen enkele dorpsbewoners het lichaam van Thielen aan, zijn borstkas open, zijn longen op de ramen en muren. Om hen allen te helpen herinneren aan het verschrikkelijke beest onder hen, besluiten ze vandaag te discussiëren in de winkel van Thielen. Ze zijn allen nogal overrompeld door de dood van hun winkelier, waardoor de hevige discussie pas losbarst enkele uren voor zonsondergang.
Menigmaal veranderen zij van stem, maar uiteindelijk is het Lork die het onderspit moet delven. Hij wordt vastgehouden, zoals zij bij elke weggestemde inwoner doen. Zonder dat iemand het doorheeft steekt Xavier63 een spuit in de kont van Lork. Na het vastbinden, tijdens het moordoverleg begint Lork ineens te raaskallen. “Schroeven van papier. Doritochips keer 436. Fugro. Douglas elegant tours! Zonder content geen aanstellerij! Afrika printer zonder plakband!!” De inwoners kijken verschrikt op. “Ik… Ik… Ik ga jullie pakken!!” Hij rukt zijn geboeide handen los zonder ook maar ergens last van te hebben. En pakt de kassa van de toonbank. “Vrijheid hoeft niets te kosten!”, schreeuwt hij door de winkel om vervolgens de kassa door de etalageruit te gooien. Als een bezetene springt hij door het kapotte raam en rent naar het dorpsplein. Zijn dorpsgenoten rennen hem achterna.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op het dorpsplein pakt hij het rottende lichaam van Orgineel en gebruikt het om mee te deadliften. Een aantal bewoners schieten in de lach omdat de term nu voor de verandering eens klopt. Lork kijkt op en rent wederom weg. Terwijl ze hem achterna rennen begint Xavier63 ineens te praten: ”Jongens, ik had van Thielen een grote spuit met AAS gekregen. Ik dacht bij mezelf “Iemand moet hem wreken”, dus heb ik het maar met een roidrage gedaan.”. Ze schieten allen in de lach, waarop Lork direct tot een halt komt. Hij draait zich om, grijpt om zich heen en begint allerlei cactussen naar hen te gooien. Hij mist alles want zijn zicht is nog maar minimaal. Hun gelach maakt hem gek, waardoor hij op zoek gaat naar iets anders.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij vindt wat hij zocht, een berggeit. Hij pakt het beest en gaat erop zitten. Het dier schrikt en begint op de dorpsbewoners in te rennen. Ze stappen opzij waarbij één zijn voet uit steekt. Het dier struikelt, Lork vliegt van zijn rug en valt met zijn hoofd op een rots. Door de klap breekt zijn schedel en is hij op slag dood.
Lachend lopen zij allen terug naar het dorp, omdat ze dit keer zeker zijn dat ze vannacht goed zullen slapen.

----------
Thielen is dood, hij was winkelier.
Lork is dood, hij was roddelaar.
Het is nacht tot 10.00.

• Like
Waarderingen: Lork
Fak deze bullshit man. arnodsi , markrot, en maxi waarschijnlijk zijn cult fags. als we morgen nou een van hun pakken of de draak(daster, imba?)

Ik heb voor de komende dagen bedacht waarop ik ga stemmen :)

En wtf: “Schroeven van papier. Doritochips keer 436. Fugro. Douglas elegant tours! Zonder content geen aanstellerij! Afrika printer zonder plakband!!” :roflol:

Laatst bewerkt:
:roflol: Kwar, die cactussen en berggeiten moesten wel iets anders doen bij lork!!
Wel goed verhaal

Terug
Naar boven