AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Dit is veruit de slechts gespeelde game door de burgers sinds de 1ste weerwolf game, ontstaan op Donderdag 12 april 2012 om 10:54.

Well done cults :D
de eerste game was eigenlijk héél goed gespeeld. De burgers, of anders gezegd, de actieve burgers, hadden de wolf na de eerste nacht al ontmaskerd. Alleen was de combi van r**ards en cults een beetje te veel van het slechte ivm het goede.

Laten we even wachten met stemmen tot kwark zijn verhaal gedaan heeft. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.064
De draak is het zat, vannacht moet en zal de geisha vermoord worden. Zij is immers de laatste burger met speciale gaven. Hij weet helaas niet waar zij woont en besluit daarop het hele dorp af te struinen. Hij kijkt door ramen, controleert of iedereen slaapt maar blijft zoeken, hij kan de geisha immers niet vinden. Ook Markrot kan hij niet vinden, waarop hij besluit dat zij samen ergens in het dorp zich aan elkaar aan het vergrijpen zijn. Hij zoekt en zoekt, maar kan ze niet vinden. Niet in hun eigen huizen, noch op het dorpsplein. Niet in de vernielde winkel van Thielen, noch bij het graf van Rob G, Peerebaum en Jaap Ja.

Wanneer het al licht begint te worden hoort de draak ineens een luid diep gekreun en een hoge schreeuw uit het bos komen. “Natuurlijk!”, denkt hij in zichzelf. “Zij onteren elkaar in de tempel van de monnik! Maar wanneer ik daar aankom, komt de zon op en zal ik terugkeren naar mijn menselijke lichaam. Ik kan het risico niet nemen, dan wacht ik maar tot morgennacht.”
En zo gebeurt het dat vannacht de eerste nacht was waarin er niemand stierf.

----------
Niemand is dood, hij had geen rol.
Het is dag tot 22.00

Hij doelt waarschijnlijk op mij. Laat ik het scenario even schetsen: in het begin van het spel vond lork het nodig om contact op te nemen met mij via karma en mij voor cult uit te maken enz. Tuurlijk speel ik dan vals terug omdat ik imo geen keus heb. Dus heb ik hem ervan overtuigd dat ik geen cult is en dat hij dat is. Als dat valsspelen is dan pfff :roflol: Lork moet eens ophouden sneaky info te vergaren via karma. Zelfde geldt voor mensen die contact met me opnemen na het spel, waarom zou ik daar open en eerlijk tegen zijn leidt imo alleen maar tot vals spelen.

mooie foto :wanker:

Wie speelt er dan nog meer vals volgens jou?

boeoeheoeooe iedereeeeeeen :mad: boeooeoeheoeoeooe

dit moet een spook voorstellen

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 10:06 ----------

Hij doelt waarschijnlijk op mij. Laat ik het scenario even schetsen: in het begin van het spel vond lork het nodig om contact op te nemen met mij via karma en mij voor cult uit te maken enz. Tuurlijk speel ik dan vals terug omdat ik imo geen keus heb. Dus heb ik hem ervan overtuigd dat ik geen cult is en dat hij dat is. Als dat valsspelen is dan pfff :roflol: Lork moet eens ophouden sneaky info te vergaren via karma. Zelfde geldt voor mensen die contact met me opnemen na het spel, waarom zou ik daar open en eerlijk tegen zijn leidt imo alleen maar tot vals spelen.

bewijs het :roflol: dat heb ik nooit gedaan (toch niet dat ik me kan herinneren :p) want als ik karma bekijk alles doe krijg ik een wit blad te zien

boeoeheoeooe iedereeeeeeen :mad: boeooeoeheoeoeooe

dit moet een spook voorstellen

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 10:06 ----------

bewijs het :roflol: dat heb ik nooit gedaan (toch niet dat ik me kan herinneren :p) want als ik karma bekijk alles doe krijg ik een wit blad te zien

bij deze:

jij en remi zijn vriendjes, 100% zeker dat jullie het spelletje verzieken door elkaars rol te weten

Ik snap niet waarom je nu zo zielig doet. Kan je niet tegen je verlies? Als je niet van valsspelen houdt moet je er niet mee beginnen. Dan laat je mij geen andere keus het spelletje met je mee te spelen

de eerste game was eigenlijk héél goed gespeeld. De burgers, of anders gezegd, de actieve burgers, hadden de wolf na de eerste nacht al ontmaskerd. Alleen was de combi van r**ards en cults een beetje te veel van het slechte ivm het goede.

Ja klopt.. mn zin was een beetje fout geformuleerd..

Bedoelde sinds t spel begonnen is op die datum. Dat dit de slechts gespeelde game is.. bedoelde dus niet dat game 1 specht gespeeld was:). Game 1 was door de burgers idd goed gespeeld t herinnering ik me nog goed want ik was erbij & speelde Masterlijk goed :D:p

Ja klopt.. mn zin was een beetje fout geformuleerd..

Bedoelde sinds t spel begonnen is op die datum. Dat dit de slechts gespeelde game is.. bedoelde dus niet dat game 1 specht gespeeld was:). Game 1 was door de burgers idd goed gespeeld t herinnering ik me nog goed want ik was erbij & speelde Masterlijk goed :D:p

Daar betaal je nu dan de prijs voor omdat je de laatste 3 spellen door niemand meer vertrouwd wordt:roflol:.

Boys, we hebben nog een kans als we gelijk de draak of de cults pakken. Alles op markrot is zeker een cult er uit of we proberen de draak. En draak.. you got f'd in the A

bij deze:

jij en remi zijn vriendjes, 100% zeker dat jullie het spelletje verzieken door elkaars rol te weten

Ik snap niet waarom je nu zo zielig doet. Kan je niet tegen je verlies? Als je niet van valsspelen houdt moet je er niet mee beginnen. Dan laat je mij geen andere keus het spelletje met je mee te spelen

ik doe niet zielig, jullie gaan er altijd zo serieus op in :roflol:

t*ring, loopt dit spel nog steeds :roflol:

Starter20

imo verdacht. Doet net alsof het hem verbaasd dat het spel nog loopt. Cult gedrag imo.

Stem is voor markrot , wie nog wil winnen stemt ook op markrot.

Lork > IMBA
Daster > IMBA

Rob P > Markrot
Roth > Markrot
Xavier > Markrot
Biobeast > Markrot

MarkRot > Lork
Bearellejonas > Lork
Arnodsi > Lork
Maxiamento > Lork

IMBA > Biobeast

De vier dikgedrukte zijn cults, is nu wel duidelijk. Nou denk ik persoonlijk dat er nog vier cults in zitten en een draak. De vier cults hebben we nu, maar idealiter pakken we z.s.m. de wolf aangezien we met weinig actieve burgers zijn. De stem van Daster vind ik hoogst verdacht. Hij manoeuvreert zich heel subtiel door alle verdenkingen, met als hoofdargument "dit is mijn eerste keer, ik heb hints fout geïnterpreteerd". Dezelfde tactiek als ik gebruikte om mijn onschuld aan te tonen vorige game. Echter, ik ben hier niet zeker over; maar ik ben wel redelijk zeker dat de draak niet tussen de vier dikgedrukte zit. Blijft over Daster of IMBA.

Dus zeg het maar, nemen we risico en gaan we voor de draak of spelen we safe en pakken we een cult?

markrot

Als ik die culttrein gister 1 sec eerder had opgemerkt had ik mn stem toen al gewijzigd, maar ze gingen heel geniepig met zn allen precies 22.00 stemmen (wat praktisch gezien gewoon te laat is, want het is dan immers al 22.00 terwijl je vóór 22u moet stemmen. kwarkvarken had ze keihard moeten afrekenen daarop vind ik)

Laatst bewerkt:
Ik vond de manier waarop jij eruit geschreven bent niet echt een straf.
Wie speelt er dan nog meer vals volgens jou?

Ik weet al op wie ik vandaag moet stemmen dan, als jij zo moet lachen om ons burgers.

Oh, man. Komop zeg. Ben je nou gewoon echt ongelofelijk dom of ben je de draak? Het moet wel één van de twee zijn, want als je het spelverloop ook maar enigszins gevolgd had zou je weten wie de cults zijn.

Markrot

Terug
Naar boven