- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, doe maar je best met stemmen jongens
Nice story btw.
Kleine up voor mr. Draak, mocht hij het nog op tijd lezen.
Wat een idioten in dit spel zeg, de cults voor het grijppen en stemmen ze de roddelaar er ineens last minute uit![]()
Je bent dus zeker cult, je wilt mij eruit omdat je dan kan winnen zeker.
dacht dat markrot wel genoeg stemmen zou hebben. My bad maar niet alles is verloren, burgers hebben nog steeds de overhand lijkt me.zijn weer lekker snel met je oordeel zie ik. Geef toe jullie dachten ook dat lork een cult was, hij stemde op IMBA terwijl markrot duidelijk een cult was. Ik had overigens niet verwacht dat hij er evengoed nog uit zou vliegendacht dat markrot wel genoeg stemmen zou hebben. My bad maar niet alles is verloren, burgers hebben nog steeds de overhand lijkt me.
Dit is veruit de slechts gespeelde game door de burgers sinds de 1ste weerwolf game, ontstaan op Donderdag 12 april 2012 om 10:54.
Well done cults![]()
zijn weer lekker snel met je oordeel zie ik. Geef toe jullie dachten ook dat lork een cult was, hij stemde op IMBA terwijl markrot duidelijk een cult was. Ik had overigens niet verwacht dat hij er evengoed nog uit zou vliegendacht dat markrot wel genoeg stemmen zou hebben. My bad maar niet alles is verloren, burgers hebben nog steeds de overhand lijkt me.

Shit, ik kan nu weer actiever meedoen, maar heb de indruk dat mijn deelname niet veel meer gaat veranderen.. 
Ik heb een bevestigend bericht gekregen van varken dat het valsspelen is herkend en diegene die er schuldig aan zijn bestraft worden.
Ik heb een bevestigend bericht gekregen van varken dat het valsspelen is herkend en diegene die er schuldig aan zijn bestraft worden.
Ik wil echt weten wie de burgers zijn, om ze vervolgens stuk voor stuk keihard uit te lachen. Toch niet te geloven dit..
zijn weer lekker snel met je oordeel zie ik. Geef toe jullie dachten ook dat lork een cult was, hij stemde op IMBA terwijl markrot duidelijk een cult was. Ik had overigens niet verwacht dat hij er evengoed nog uit zou vliegendacht dat markrot wel genoeg stemmen zou hebben. My bad maar niet alles is verloren, burgers hebben nog steeds de overhand lijkt me.