MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Wat is er mis met markrot die zijn rol als cult exposed? Hij maakt het ons alleen maar makkelijk. Een exposede cult is nu niet echt een voordeel aangezien we hem er dan uitstemmen. Hij maakt het easy en jullie b**chen erover?

Precies valsspelen zou zijn geweest de draak een P.M. opsturen met wie hij op moet eten (was een stuk makkelijker geweest ;) ). Hij heeft zich imo juist aan de regels gehouden door het hier in het topic te plaatsen. Is helemaal niet tegen de regels?

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:57 ----------

zit ik tegenwoordig op het viva forum ofzo?
Laat het los bishes!!

Ja zoek je nog een leuk vrouwtje? Alle soorten en maten :)
We hebben het al losgelaten maar bepaalde gedachten zetten we nog even recht zodat kwark een wat eerlijker oordel kan fellen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
sorry jongens, vanavond geen verhaal. mogelijk zelfs morgenochtend niet, savonds dus weer 3x zo epic.

----------
Markrot is dood, hij was cultist.
Biobeast is dood, hij was geisha.
Het is nacht tot 10.00

Nice bye cultje. Nu de volgende morgen!

zoek je nog een leuk handtasje trouwens? [afbeelding niet meer beschikbaar]

Biobeast is er dus uitgeschreven? Vannacht pakt de wolf een burger (roth) en dan is het 50-50. Cultisten stemmen op feedback en die knalt eruit. De win is onafwendbaar. Jammer dat die vuile homootjes mij op hebben gegeven, want feedback kon er vanavond ook al uit. Mja :/

Afscheidspost:
De cults zijn duidelijk, succes

sorry jongens, vanavond geen verhaal. mogelijk zelfs morgenochtend niet, savonds dus weer 3x zo epic.

----------
Markrot is dood, hij was cultist.
Biobeast is dood, hij was geisha.
Het is nacht tot 10.00

Nice :)

Is wel rechtvaardig imo. Laten we voor volgend potje mocht die komen. (denk dat ik niet meer mee doe) ook afspreken dat als iemand je PM't of karma geeft met een bericht erin dat je dat meteen aangeeft is wel zo eerlijk.

Biobeast is er dus uitgeschreven? Vannacht pakt de wolf een burger (roth) en dan is het 50-50. Cultisten stemmen op feedback en die knalt eruit. De win is onafwendbaar. Jammer dat die vuile homootjes mij op hebben gegeven, want feedback kon er vanavond ook al uit. Mja :/

De wolf doet helemaal niks vanavond jongen

Jongens: de draak eet een burger op, dan staat het 5-5. Cults+wolf stemmen feedback eruit, en zij kan niet gered worden no matter how hard you try. Game=over, tenzij sommige gasten braindead gaan.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 23:12 ----------

De wolf doet helemaal niks vanavond jongen

Of hij pakt jou... whatever. Zolang hij maar niet feedback pakt. Want die stemmen we er morgen makkelijk uit.

Biobeast is er dus uitgeschreven? Vannacht pakt de wolf een burger en dan is het 50-50. Cultisten stemmen op feedback en die knalt eruit. De win is onafwendbaar. Jammer dat die vuile homootjes mij op hebben gegeven, want feedback kon er vanavond ook al uit. Mja :/

Na je dood moet je je kop houden en al helemaal over targets.

Afscheidspost. Nu is het ajuus.

Ik heb trouwens nooit een pm gehad van varken ivm valsspelen. Beetje getrork ... Weet niet wat jullie zitten te b**chen tegen elkaar

wooeoeoeheooeoe ik ben een spoooooooooooooook

:roflol: oh lawld

ik heb trouwens nooit een pm gehad van varken ivm valsspelen. Beetje getrork ... Weet niet wat jullie zitten te b**chen tegen elkaar

wooeoeoeheooeoe ik ben een spoooooooooooooook

:roflol: Oh lawld

:p

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 23:27 ----------

Jongens: de draak eet een burger op, dan staat het 5-5. Cults+wolf stemmen feedback eruit, en zij kan niet gered worden no matter how hard you try. Game=over, tenzij sommige gasten braindead gaan.

Of hij pakt jou... whatever. Zolang hij maar niet feedback pakt. Want die stemmen we er morgen makkelijk uit.

Er is een draak mongol. Zegt genoeg als je als cult niet eens weet wie je meerdere is.

Wat heb jij toch tegen mij :sad:

• Like
Waarderingen: X.
Meest epic potje tot nu toe kwark.

Laatst bewerkt:
Het is wel smullen geblazen hier.
Snap niet dat jullie allemaal zo moeilijk doen, relax man, jullie lijken wel een stel wijven. (no offence Feedback)

Nogmaals aan Kwark : Tot nu toe meest epic pot ooit !!

Iedereen slaapt uit vandaag?

Terug
Naar boven