Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Volgens mij was het Markrot die het letterlijk heeft gezegd maar zijn post is aangepast.

Niks daarvan, get your facts straight. Die ge-edite post was wat anders wat ik later wel laat weten.

Enige wat ik heb gedaan is treintjes en een plaatje. Mja, vorige game postte ik evengoed treintjes. Wat zegt dat? Ik plaats tenminste niet de pm van kwark :roflol:
Het is mijn stemgedrag waardoor iedereen overtuigd is van mijn rol.

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Niemand krijgt mijn rol ik zal erna het al verkrachte potje nog harder verkrachten door de draak te onthullen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 19:17 ----------

Ben niet verdrietig ik ben ****ing pissed

Weet je hoe de cults zich vorig rondje voelden over die R (en remi zijn niet-ontkenning erover).

De Verhalenschrijver maakte een fout en mensen reageren daar nou eenmaal op want het is gewoon vervelend als zoiets gebeurd.
En natuurlijk is het niet netjes om dan zelf te corrigeren. Maar misbruik ervan maken is natuurlijk ook niet netjes dus 2 kanten deden iets.
Jammer zand erover en doorspelen.

Weet je hoe de cults zich vorig rondje voelden over die R (en remi zijn niet-ontkenning erover).

De Verhalenschrijver maakte een fout en mensen reageren daar nou eenmaal op want het is gewoon vervelend als zoiets gebeurd. Jammer zand erover en doorspelen.

Ja dat snap ik. Vet genaaid. Remi had imo gewoon moeten zeggen het is geen directe hint, was niet als hint bedoeld maar ik wil hier niet bij uitsluiten dat de wolf met R begint of iets in die trant.

Maarja inderdaad we maken het wel af. Verschil tussen die 2 dingen was wel dat het ene bewust was en het andere per ongeluk. Maar laten we er niet verder over doorzagen.

Meeste hier zijn ook gewoon goeie gasten, die gewoon willen winnen. Begrijp het wel. Wil ook niet de boeman uithangen hier.

Overigens wel chapeau voor kwarkvarken want via het winkeliersysteem is het risico van het verraden van wel-of-niet-een-hint-probleem wel een stuk kleiner geworden.

Niet zo b**chen op kwarkvarken jongens, ik vind dat hij het goed doet.

Imo is er nergens valsgespeeld. Markie zegt niet letterlijk dat hij cult is. En zelfs al zegt hij dat, wie zegt dan dat het waar is? Hij heeft alle recht om jullie te misleiden zoveel hij wil. Als jullie daar niet tegen kunnen moet je er maar mee stoppen. De cults spelen dit gewoon epic en de burgers kunnen het blijkbaar niet hebben. Er zijn nergens pm's of dergelijk gestuurd ( cults mogen trouwens pm'en staat letterlijk in de regels) dus is er ook gewoon niet valsgespeeld. Get over it. Lol at daster ook, stemmen moeten binnen om 10u, 10.01 is te laat, 10u is gewoon net op tijd. b*ch eens niet. Cults hebben het gisteren gewoon goed gespeeld. Ik had trouwens Lork gestemd omdat hij op Roth stemde terwijl ik zeker was dat hij goed was. Ben dan in mijn bed gekropen omdat ik gewoon te moe was ( van 4u wakker ) maar nu gelooft er dat toch niemand meer.

Laatst bewerkt:
Mkay

Markrot

Laatst bewerkt:
Imo is er nergens valsgespeeld. Markie zegt niet letterlijk dat hij cult is. En zelfs al zegt hij dat, wie zegt dan dat het waar is? Hij heeft alle recht om jullie te misleiden zoveel hij wil. Als jullie daar niet tegen kunnen moet je er maar mee stoppen. De cults spelen dit gewoon epic en de burgers kunnen het blijkbaar niet hebben. Er zijn nergens pm's of dergelijk gestuurd ( cults mogen trouwens pm'en staat letterlijk in de regels) dus is er ook gewoon niet valsgespeeld. Get over it. Lol at daster ook, stemmen moeten binnen om 10u, 10.01 is te laat, 10u is gewoon net op tijd. b*ch eens niet. Cults hebben het gisteren gewoon goed gespeeld. Ik had trouwens Lork gestemd omdat hij op Roth stemde terwijl ik zeker was dat hij goed was. Ben dan in mijn bed gekropen omdat ik gewoon te moe was ( van 4u wakker ) maar nu gelooft er dat toch niemand meer.
Als je dan gaat terug muggenziften doe het dan goed.
Om 22.00 is het nacht. Voor het nacht wordt moeten stemmen binnen zijn.
Dus 21.59:59 uiterlijk.

En ik zeg het maar ff want als ik een paar minuten later mn stem had gewijzigd zodat markrot alsnog in meerderheid zou zijn zou er ook gezeikt zijn.

Wie zit er te muggenziften dan? Alleen jij volgens mij? Klagen over dat iemand ze P.M. van ze rol onthuld is geen muggenziften meer ;)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:31 ----------

Dat is heiligschennis :p maar laten we erover ophouden het is een spelletje, whats done is done. Mocht kwark wat maatregelen treffen is dat wel terecht maar dat is aan kwark.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:32 ----------

Dat is heiligschennis :p maar laten we erover ophouden het is een spelletje, whats done is done. Mocht kwark wat maatregelen treffen is dat wel terecht maar dat is aan kwark.

Wie zit er te muggenziften dan? Alleen jij volgens mij? Klagen over dat iemand ze P.M. van ze rol onthuld is geen muggenziften meer ;)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:31 ----------

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:32 ----------

maatregelen zijn enkel terecht als het mij EN markrot betreft. omdat hij er al uitgestemd is waarschijnlijk heeft dat geen zin dus zou het in die zin al niet meer kloppen om wat te doen;)

Naah kom op kerel doe niet kinderachtig, jij hebt de regels overtreden, markrot niet

Naah kom op kerel doe niet kinderachtig, jij hebt de regels overtreden, markrot niet

Laatste reactie wat dit betreft want t is een beetje te al. Van markrot is t net zo duidelijk als voor mij, het enige verschil is hoe maar het resultaat hetzelfde. Beide mag NIET.

Hoe laat komt t verhaal? Misschien heb ik t gemist?

Laatste reactie wat dit betreft want t is een beetje te al. Van markrot is t net zo duidelijk als voor mij, het enige verschil is hoe maar het resultaat hetzelfde. Beide mag NIET.

Wat is er mis met markrot die zijn rol als cult exposed? Hij maakt het ons alleen maar makkelijk. Een exposede cult is nu niet echt een voordeel aangezien we hem er dan uitstemmen. Hij maakt het easy en jullie b**chen erover?

Het punt is dat markrot ze gedrag ook het gedrag van een burger had kunnen zijn. Hij had de draak valse targets kunnen aanwijzen, hij had kunnen insinueren dat hij cult was zodat hij een nachtje van de draak zou overleven.

Maar hij heeft het nooit expliciet gezegd en al helemaal niet bewezen dat hij een cult was. Daarom heeft hij in mijn ogen niet vals gespeeld.

zit ik tegenwoordig op het viva forum ofzo?
Laat het los bishes!!

Terug
Naar boven