Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Lol redelijk zou zijn als biobeast uit het verhaal wordt geschreven. Mocht dat niet gebeuren schrijf mij er vanavond dan maar uit want dan weiger ik nog mee te doen.

Daar heb ik vrede mee, maar dan wil ik graag een schuiving van alle markrot stemmers op Jou of arnodsi en dan mag markrot er ook uitgeschreven worden want t was overduidelijk dat hij een cult was en liet dat merken

Je bent toch een beetje verdrietig maxi haha, ik ken je gevoel want ik had hetzelfde vorig potje;)

Lol redelijk zou zijn als biobeast uit het verhaal wordt geschreven. Mocht dat niet gebeuren schrijf mij er vanavond dan maar uit want dan weiger ik nog mee te doen.

Wat een zwaar leven heb je toch ook, cult.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan vervang ik je wel, wat is rol?

Niemand krijgt mijn rol ik zal erna het al verkrachte potje nog harder verkrachten door de draak te onthullen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 19:17 ----------

Daar heb ik vrede mee, maar dan wil ik graag een schuiving van alle markrot stemmers op Jou of arnodsi en dan mag markrot er ook uitgeschreven worden want t was overduidelijk dat hij een cult was en liet dat merken

Je bent toch een beetje verdrietig maxi haha, ik ken je gevoel want ik had hetzelfde vorig potje;)

Ben niet verdrietig ik ben ****ing pissed

Whaha dit potje is wel echt epic. Goed of slecht dat weet ik nog niet, maar ik begin bijna blij te worden dat ik er uit lig ;)

En dat pm'en en karma sturen js gewoon ****ing lame. Ik heb ook wel wat spelers gesproken in pm, maar dat was nadat ik er zelf uit lag en zonder iets e verklappen over hun rol, en zeker niet mijn vermoedens door te spelen aan actieve spelers. Het is gewoon een belediging naar Kwark die hier ****ing tijd en moeite in stopt, en Lork moet zeer zeker niet b**chen over vals spelen.

En ik snap ook niet dat de paar potjes die ik mee gespeeld en gelezen heb keer op keer mensen de boel gaan lopen vernken tegen het einde aan. Blijf gewoon in je rol en houd je aan de regels, tot het bittere eind.

Niemand krijgt mijn rol ik zal erna het al verkrachte potje nog harder verkrachten door de draak te onthullen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 19:17 ----------

Ben niet verdrietig ik ben ****ing pissed

Ik ken t gevoel, maar denk je dat ik dat niet was toen bleek dat ik er mogelijk uit zou gaan door een fout van kwark? Of dat een cult zich duidelijk mag onthullen en ik dan niet?
Achja

Ik ken t gevoel, maar denk je dat ik dat niet was toen bleek dat ik er mogelijk uit zou gaan door een fout van kwark? Of dat een cult zich duidelijk mag onthullen en ik dan niet?
Achja

Wie heeft er gezegd dat hij cult is dan?
Ik bedoel dan letterlijk zeggen ik ben cult, kijk mijn PM van Kwark maar!
En dan heb je die trut van een lork nog die blijkbaar via karma weer valsspeelt. De valse nicht die hij is!!

Ik snap maxiamento wel en in principe heeft hij gelijk

IK ROEP MENSEN OP OM MAXIAMENTO TE STEMMEN OF ARNODSI.

schrijf mij er maar uit kwark en graag markrot derbij vanwege regelsovertreding

@roth,
Niet te veel ****en man, straks kunnen we geen nieuwe game meer spelen omdat de mods er problemen mee hebben.

Iets minder mans doen homo voor je er spijt van krijgt

En dan heb je die trut van een lork nog die blijkbaar via karma weer valsspeelt. De valse nicht die hij is!!

Markrot, een paar pagina's terug. Niet zo direct als Bio, maar toen hem werd gevraagd "je bent dus cult", poste hij het welbekende "You don't say" plaatje; oftwel; ja.

De gemoederen lopen hoog op. Misschien is het in het volgende potje wel leuk om een bom in te stellen, als diegene eruit wordt gestemd of wordt opgegeten ontploft de boel en is iedereen dood. Soort chemicus ofzo.

Nu weer verder gamen. Markrot de cult gaat eraan.

Volgens mij was het Markrot die het letterlijk heeft gezegd maar zijn post is aangepast.

Degene die aan het b**chen zijn over valsspelen etc doen het zelf ook want ze zijn ****ing dood en ik zie alleen maar posts van overledenen :S

Het is gewoon jammerlijk om te zien hoe enkele hier het spel vernken. Het moet gewoon mogelijk zijn om elkaar hard te ****en, maar blijf wel in je rol en laat je niet zo opnaaien. Tis maar een spelletje.

Ja ik bedoel commentaar geven op hoe de levenden het spel spelen beinvloed je toch ook mee..

Verder ben ik het ook eens met Rob G dat je je gewoon aan de regels moet houden. Ik heb zelf die PM niet eens gezien trouwens, maar ik snap echt niet waarom je die zou plaatsen, wat is het nut daarvan.

En verder kan er ná het spel toch nagebabbeld worden over wat er anders moet of moet veranderen.

Willen de doden aub dit topic verlaten.

Ik stem op Feedback. Heeft dan wel geen zin maargoed :roflol:

Het is inderdaad maar een spel maakt niet uit joh lama.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 19:43 ----------

Laten we dit potje uitspelen. Eerste potje ooit :)

Ik stem op Feedback. Heeft dan wel geen zin maargoed :roflol:

Het is inderdaad maar een spel maakt niet uit joh lama.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 19:43 ----------

Laten we dit potje uitspelen. Eerste potje ooit :)

Omdat?
Je hebt geen eens een argument,lol.
markrot
Slechterik,weet ik zeker.

Terug
Naar boven