Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

• Topic Starter Topic Starter
Ben alleen nog aan het bedenken hoe ik meisje/sl*t/ziener kan combineren...

Edit: wat dachten jullie van dit:

Het meisje (meisje,sl*t en ziener in 1) pmt mij elke avond. hierin geeft zij aan dat zij OF een hint wil OF als sl*t iemand wil ****en. Als sl*t is zij die nacht moeilijk te pakken voor de draak (= voordeel). Als zij echter een hint wil, dan krijgt zij die, maar ook de draak 1 over haar. Pas wanneer zij de hint (die over cultist of draak gaat!) heeft ontcijfert, pmt ze mij met haar antwoord. Zodra ik een pm terug heb met het goede antwoord, verwerk ik die naam in het verhaal, eerder mag zij niet specifiek over die persoon/hint spreken!

Goed idee?

Laatst bewerkt:
Je lijkt me goed plan. Of ze mag maximaal x (2?) keer een naam vragen ofzo. Of nadat ze een naam vraagt mag ze alleen nog maar sl*tten. Maarja als ze dan de wolf weet zal ze die makkelijk verklappen want daarna gaat ze de skank uithangen en is ze amper te pakken voor de wolf.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 21:42 ----------

Achja, zie maar Kwark! Knallen met die hap.

Ja we zien wel hoe t loopt... Pm die shit :)

• Topic Starter Topic Starter
Heren,
de rollen zijn nu definitief. Ik ga nu ff rekenen hoeveel cultisten (incl. leugenaar) logisch zou zijn zodat ik morgenochtend jullie allen je rol kan toebedelen. Zodra ik hiermee klaar ben post ik het eerste verhaal! Sorry dat het allemaal wat langer duurt, ik kreeg onverwacht (vrouwelijk) bezoek.
Yes verkapt ik-ben-zelf-een-sletje-post :trollface:

Heren,
de rollen zijn nu definitief. Ik ga nu ff rekenen hoeveel cultisten (incl. leugenaar) logisch zou zijn zodat ik morgenochtend jullie allen je rol kan toebedelen. Zodra ik hiermee klaar ben post ik het eerste verhaal! Sorry dat het allemaal wat langer duurt, ik kreeg onverwacht (vrouwelijk) bezoek.

trap dat wijf t huis uit dit is belangrijker:trollface:

Gwn rond de 25% cultisten nemen... was de vorige potjes ook zo..

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 22:09 ----------

"Stuurt het meisje mij snachts geen PM, dan ga ik er van uit dat zij die nacht bij een inwoner slaapt."

Citaat van de rol meisje..

Dit klopt toch niet? want ook als ze bij iemand slaapt moet ze toch naar jou pm'en?

Heren,
Je bomma die een stuk taart komt brengen telt niet! :trollface:

sl*t-meisje combi vind ik een goed idee, maar dan moet ze idd toch altijd PM'en of ze wilt nken of alleen gluren en daarbij vingeren/spelen met dildo/willekeurige boomstronk...

Kijk maar ik zie me rol morgen ochtend wel.

Vraag:

Als het meisje ergens slaapt, moet je toch weten waar? Want als de wolf daar toe slaat is het meisje toch ook dood?

De heks krijgt alleen een antwoord: slecht of goed op haar pm met een naam?

Burgemeester: bekend?

Winkelier: bekend?

Het meisje zal nu natuurlijk snel veel hints vragen en dan veranderen in sl*t als ze weet wie de wolf is (en de wolf wie zij is).

Naja, prima, gewoon gas er op!

komaaaaaan, de sl*t ga je toch niet verwijderen :roflol:

het hele leuke rol en een sterke rol die je niet wilt wegstemmen als burger.

ps: ik heb niet alles gelezen, veel te veel geleuter

Wel goede mind**** nu met 1 valse stem (leugenaar) en 1 dubbele stem (burgemeester), zal zomaar eens iemand kunnen hangen met een stem minder haha.

Ik ga me eens goed moeten inlezen als ik de rollen zo zie, gaat moeilijk potje worden

Kwark, stuur plz de rollen nu, anders kan ik niet slapen, teveel spanning:(

komaaaaaan, de sl*t ga je toch niet verwijderen :roflol:

het hele leuke rol en een sterke rol die je niet wilt wegstemmen als burger.

ps: ik heb niet alles gelezen, veel te veel geleuter

Het is wel logischer idd om de heks en het meisje samen te voegen, dan de sl*t en het meisje :p

Heren,

:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 22:56 ----------

P.S. Jongens kwark zei dat de rollen nu definitief zijn dus laten we erover ophouden voor we allemaal hartstikke gek worden.

Zit in grote spanning te wachten op mijn rol!!!!!!'

Waarom kan ik nog niet spelen :treuren:

Rollen krijgen we morgenochtend.

Terug
Naar boven