Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Stemmen

Leugenaar : 4 voor 0 tegen
Burgemeester + Bodyguard : 0 voor 4 tegen

Meisje : 1 voor 2 tegen
sl*t : 1 voor 2 tegen

agent: 0 voor 3 tegen
Zombie: 0 voor 3 tegen
Ziener: 1 voor 3 tegen

Winkelier: 3 voor 0 tegen
roddelaar: 3 voor 1 tegen
Begravenisondernemer: 3 voor 0 tegen

Neem dit lijstje aub over en vul je stemmen erbij in. Ik ga straks trainen dus ik heb geen tijd meer.

Laatst bewerkt:
We zeiken wel veel met zn allen.. maar vind kwark vast niet erg. Gwn alle nieuwe rollen weg behalve winkelier & begrafenisondernemer..

Youre wish has been granted.... Zo t is done.. kwarkvarken haalt zn weg.

@ Max 4 stemmen zijn tegen de bodyguard niet tegen de burgemeester ... Toch ?

Is het normaal dat ik een beetje zenuwachtig ben voor mijn rol?

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 19:46 ----------

We zeiken wel veel met zn allen.. maar vind kwark vast niet erg. Gwn alle nieuwe rollen weg behalve winkelier & begrafenisondernemer..

Burgemeester gaat dan weg voor leugenaar toch?

Jawel. Ik, rob g, orgineel en jaap ja hebben liever de leugenaar dan de burgemeester. (voor zover ik begreep) En een burgemeester zonder bodyguard is vrijwel hetzelfde als leugenaar right? en je zei zelf dat het dan een dubbel op rol zou worden. Dus make up your mind.

We kunnen ook gewoon het weerwolvenspel niet meer spelen en eindeloos blijven lullen over welke rollen er wel of niet in moeten? Lijkt ook wel leuk blijkbaar...

Ik stel voor dat Kwarkvarken (nu, in dit geval, en in alle toekomstige gevallen de spelleider) zelf beslist welke rollen hij in zijn spel wilt hebben en als het je niet aanstaat, speel je gewoon niet mee.

Jongens toch, laat hem nou proberen met de rollen die hij wilt en als ze niet leuk blijken te zijn, zal de volgende spelleider ze heus niet overnemen. (Tenzij die spelleider Starter20 is.)

Jawel. Ik, rob g, orgineel en jaap ja hebben liever de leugenaar dan de burgemeester. (voor zover ik begreep) En een burgemeester zonder bodyguard is vrijwel hetzelfde als leugenaar right? en je zei zelf dat het dan een dubbel op rol zou worden. Dus make up your mind.

Ja vind ik goed idee, maar dan moet de leugenaar wel gewoon per definitie slecht zijn.

We kunnen ook gewoon het weerwolvenspel niet meer spelen en eindeloos blijven lullen over welke rollen er wel of niet in moeten? Lijkt ook wel leuk blijkbaar...

Ik stel voor dat Kwarkvarken (nu, in dit geval, en in alle toekomstige gevallen de spelleider) zelf beslist welke rollen hij in zijn spel wilt hebben en als het je niet aanstaat, speel je gewoon niet mee.

Jongens toch, laat hem nou proberen met de rollen die hij wilt en als ze niet leuk blijken te zijn, zal de volgende spelleider ze heus niet overnemen. (Tenzij die spelleider Starter20 is.)

Volgens mij vond kwark het wel fijn om onze gedachte te benoemen!
Uiteraard mag hij er mee doen wat hij wilt!

jorgyboy

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 19:56 ----------

De meeste lijken het niet met je eens te zijn . Ik vond in principe ook prima alle rollen, maar de meeste willen het dus anders zien.

Laatst bewerkt:
Volgens mij vond kwark het wel fijn om onze gedachte te benoemen!
Uiteraard mag hij er mee doen wat hij wilt!

Absoluut geen probleem mee dat jullie je gedacht mededelen aan de groep, maar het gaat nu al 5 pagina's over die rollen en probeer gewoon tot een consensus te komen. Mensen zoals ik die niet aan het meelullen zijn, daar moet je geen rekening mee houden. Als ik (of die andere) wat te zeggen heb, zal ik het wel doen.

Leugenaar eruit? Mij best.
Leugenaar erin? Couldn't care less, maar kom gewoon tot een beslissing aub :o

Absoluut geen probleem mee dat jullie je gedacht mededelen aan de groep, maar het gaat nu al 5 pagina's over die rollen en probeer gewoon tot een consensus te komen. Mensen zoals ik die niet aan het meelullen zijn, daar moet je geen rekening mee houden. Als ik (of die andere) wat te zeggen heb, zal ik het wel doen.

Leugenaar eruit? Mij best.
Leugenaar erin? Couldn't care less, maar kom gewoon tot een beslissing aub :o

Fixed. Please vote

Laatst bewerkt:
De meeste lijken het niet met je eens te zijn . Ik vond in principe ook prima alle rollen, maar de meeste willen het dus anders zien.

Dat is waar, sommige rollen (zoals de Bodyguard) hoeven er voor mij ook echt niet in en ik heb er geen probleem mee dat dat gezegd wordt, maar het zijn echt wel veel pagina's aan het worden en ik hoop maar dat de zin van Kwarkvarken niet daalt door het lezen van al die comments van de zeurpieten hier :o

Dat is waar, sommige rollen (zoals de Bodyguard) hoeven er voor mij ook echt niet in en ik heb er geen probleem mee dat dat gezegd wordt, maar het zijn echt wel veel pagina's aan het worden en ik hoop maar dat de zin van Kwarkvarken niet daalt door het lezen van al die zeurpieten hier :o

Ik zal het even voor je doen man ;)

Stemmen

Burgemeester + Bodyguard : 0 voor 5 tegen

Meisje : 1 voor 2 tegen
sl*t : 1 voor 2 tegen

agent: 0 voor 3 tegen

Winkelier: 3 voor 0 tegen
roddelaar: 3 voor 1 tegen
Begravenisondernemer: 3 voor 0 tegen

Neem dit lijstje aub over en vul je stemmen erbij in. Ik ga straks trainen dus ik heb geen tijd meer.

Hahaha thanks :p

Maar op die manier heb ik er dus geen problemen mee, maar dat ge - ja - nee - ja - nee - ja - nee - ... over en weer gaat wel wat irriteren. Breng je stem even uit, geef je mening kort maar krachtig en hop, op naar een leuk spel! :rolleyes:

Stemmen

Burgemeester + Bodyguard : 0 voor 5 tegen

Meisje : 2 voor 2 tegen
sl*t : 1 voor 3 tegen

agent: 0 voor 4 tegen

Winkelier: 4 voor 0 tegen
roddelaar: 4 voor 1 tegen
Begravenisondernemer: 4 voor 0 tegen

Neem dit lijstje aub over en vul je stemmen erbij in!

Ik beloof trouwens plechtig dat ik deze keer de wolf niet bekend maak voor het einde van het spel. :fa:

Thanks bro

IN als het nog kan!

bij deze stem ik dus op maxiamento

btw, ik doe NIET mee

Ik vind dat Kwarkvarken de pot organiseerd, dus ook hij mag kiezen welke rollen wel/niet gedaan worden.

Mij maakt het niet zo veel uit, ook niet als ik burger ben.
Wat maakt een andere rol zo veel anders? Je hebt hetzelfde doel (mits je aan de goede kant staat) alleen hebt geen ability... Boeie.

Eens met imba

• Topic Starter Topic Starter

And so it was done:cool:

Ik vind dat Kwarkvarken de pot organiseerd, dus ook hij mag kiezen welke rollen wel/niet gedaan worden.

Mij maakt het niet zo veel uit, ook niet als ik burger ben.
Wat maakt een andere rol zo veel anders? Je hebt hetzelfde doel (mits je aan de goede kant staat) alleen hebt geen ability... Boeie.

Wil graag weten wat jullie willen hebben qua rollen, bijna alle spelers zijn sowieso actief, dus belooft een epic pot te worden. Ik zal nu de rollen aanpassen, dus stay tuned!:D

Het gaat bijna beginnen!!!!!

Terug
Naar boven