Dudemeister
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, alleen dan wel draak ipv weerwolf.
Iemand een voorstel voor de assassin? Misschien een sheriff van maken? Iemand die om de dag iemand vast kan zetten? Deze is dan 1 nacht en 1 dag niet te vermoorden, maar mag ook niet stemmen...
Doe je nu wel mee dan? Actief bedoel ik dan, anders wil ik van tevoren de afspraak maken dat inactieven eruit moeten
Alle game's actief mee gedaan, 2de game voor 2de keer op rij bodyguard, dat zuigt ook
die laatste zin was algemeen bedoeld.Alle game's actief mee gedaan, 2de game voor 2de keer op rij bodyguard, dat zuigt ook
1) Waarom sta ik niet in de lijst?Ik wil ook meedoen
![]()
2) Ik begrijp de rol van de winkelier niet![]()
1) Waarom sta ik niet in de lijst?Ik wil ook meedoen
![]()
2) Ik begrijp de rol van de winkelier niet![]()
Idd, alleen dan wel draak ipv weerwolf.
Iemand een voorstel voor de assassin? Misschien een sheriff van maken? Iemand die om de dag iemand vast kan zetten? Deze is dan 1 nacht en 1 dag niet te vermoorden, maar mag ook niet stemmen...
Assassin vind ik geen leuke rol, want ik vind dat de wolf eruit gespeeld moet worden door samenspel, en niet dat 1 triggerhappy malloot toevallig de juiste naam kiest. Het spel is bedoeld dat de cultisten dit samenspel juist verstoren zodat de wolf in leven blijft. Met assassin raakt de balans verstoord.
Jailer klinkt grappig. Zou het alleen eerder als nadeel als als voordeel maken. Niet mogen stemmen is lang niet zo'n nadeel als compleet veilig zijn een voordeel is. Dus misschien alleen de optie van stemmen weghalen. Dat is een leuke power.
Of anders een suggestie in de plaats, een rol die ik in versie 4 gebruikt heb: de leugenaar, deze power kan misschien ook wel voor leuke situaties zorgen:
De leugenaar:
Deze achterbakse bber liegt over alles... AAS-gebruik, de 10/10's die hij afgelopen stapavond heeft gepakt, en zelfs op wie hij stemt in de Weerwolf game!!!!! Deze persoon mag zijn stem plaatsen in het topic, maar als hij mij een andere stem PM't, zal die stem zijn vorige stem overriden waardoor hij op iemand kan stemmen zonder in de gaten te vallen. Het kan dus voorkomen dat de telling die jullie maken niet overeenkomt met de persoon die eruit geknikkerd wordt.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.
Al zijn er al aardig wat rollen en hoeft het ook weer niet te ingewikkeld te worden (al is een beetje extra rollen niet erg nu we wat meer ervaren spelers zijn).
(no offence to mack) hij had er wel 1x gebruik van gemaakt, maar hij stemde toch gewoon elke keer op z1000 om de een of andere reden.Dikke stront vent, vorige game heb je welgeteld 2 of 3 keer gepost in 5 dagen.
Done. De winkelier geeft coole shit aan de mensen die de hints oplossen.
Kunnen we de ziener niet invoeren?
De ziener
Hij moet voor de weerwolven wakker worden en mag de kaart van één persoon bekijken. Met die kennis kan hij dan overdag mensen beschuldigen of juist niet. Het is riskant je rol te verklappen (in sommige gezelschappen zelfs verboden). Anders zullen de weerwolven je allicht vermoorden, om te voorkomen dat je hen ontdekt.
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 23:34 ----------
Dorpoudste - Kan een wolvenmoord overleven