Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offence maar er gebeurt wel alles wat markrot wil of niet.. Assasin eruit, ziener er niet in.. Leugenaar erin. Just saying.

Laten we dan in ieder geval afspreken dat de jailer aan de kant van de goeden staat en dus cultisten het zwijgen op kan leggen. Anders komen er wel erg veel badguys in.
Dat van de jager is in principe waar maar je moet als ziener wel overtuigend kunnen spelen als je mensen aan je kunt wilt kunnen krijgen in principe kan iedereen zich voor doen als ziener. Je zou eventueel erbij kunnen voegen dat de ziener geen bescherming van de jager kan krijgen omdat deze altijd op pad is?
No offence maar er gebeurt wel alles wat markrot wil of niet.. Assasin eruit, ziener er niet in.. Leugenaar erin. Just saying.
Thanks manlijkt me een leuke rol. Misschien kan je ter compensatie een extra cultist erin gooien. Het is iets om over na te denken.

Hoe kom je uberhaupt op die japanse namen?
---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 01:09 ----------
Hahaha nee alsjeblieft niet zoals starter![]()

Ik heb de wolf deze nacht anaal verkracht, toen ik gedaan met hem had liep hij jankend terug naar huis. Deze nacht is er niemand vermoord geweest
Markrot heeft wel gelijk.
Ziener is in het echt een leuke rol, maar daar is de dynamiek ook heel anders en heeft de heks vaak ook een andere rol (1x iemand redden en/of 1x iemand vermoorden in het spel). Maar hier is ie gewoon té ook omdat er ook al hints en dergelijke in de verhalen komen (zoals markrot aangaf heks on steroids).
Assassin is overpowered (al helemaal als ie alléén de wolf kan vermoorden zoals iemand voorstelde).
Wat je wel zou kunnen doen voor de assassin/ninja is dat als deze gedood wordt hij 1 persoon mee het graf in mag nemen.