AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

No offence maar er gebeurt wel alles wat markrot wil of niet.. Assasin eruit, ziener er niet in.. Leugenaar erin. Just saying.

Ik wil ook wel meedoen als dat nog kan :

Nog niet eerder meegedaan, dus zal morgen ff uitzoeken hoe het precies werkt door eerste topic door te lezen ;)

• Topic Starter Topic Starter
No offence maar er gebeurt wel alles wat markrot wil of niet.. Assasin eruit, ziener er niet in.. Leugenaar erin. Just saying.

In principe zijn het geen hele grote rollen, ziener wel dus daar twijfel ik zelf ook over. Als jij verder ideeen hebt of iets niet wil moet je dat nu aangeven, dan kunnen we er wat mee. (no offence)

Hoe kunnen we de rol van burgemeester het best doen? Want als iedereen weet wie hij is, dan wordt ie snel afgemaakt als hij een keer voor de slechten kiest. Ik dacht het zelf te doen zoals ik het nu heb besproken. Zijn stem in het openbaar telt voor 2, als hij stiekem iets anders wil stemmen via PM, dan telt zijn stem 1x. Alleen de bodyguard weet wie hij is, maar ze mogen niet PMen.
Goed?

in!!! :D , leuke setting trouwes

oh hai.

in

Ja die burgemeester heb je wel goed bedacht. :)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 00:53 ----------

Ziener ook niet leuk als die om de dag de macht krijgt om een rol te zien? Ik bedoel dan ben je 5 dagen in het spel. Zijn 10 mensen eruit en heeft hij maar 3 rollen gezien.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 00:54 ----------

Mits hij dat alles uberhaupt overleeft he.

Laten we dan in ieder geval afspreken dat de jailer aan de kant van de goeden staat en dus cultisten het zwijgen op kan leggen. Anders komen er wel erg veel badguys in.

Dat van de jager is in principe waar maar je moet als ziener wel overtuigend kunnen spelen als je mensen aan je kunt wilt kunnen krijgen in principe kan iedereen zich voor doen als ziener. Je zou eventueel erbij kunnen voegen dat de ziener geen bescherming van de jager kan krijgen omdat deze altijd op pad is?

Agent staat sowieso aan de kant vd goeien.

Nu ik je posts nog eens rustig heb doorgenomen (sorry) vind ik ziener ook wel tof, zolang die niet beschermd mag worden door de jager. Zo moet de ziener heeeel voorzichtig zijn in zijn hints (als ie eenmaal een cultist te pakken heeft).

Thanks man :D lijkt me een leuke rol. Misschien kan je ter compensatie een extra cultist erin gooien. Het is iets om over na te denken.

Thanks man :D lijkt me een leuke rol. Misschien kan je ter compensatie een extra cultist erin gooien. Het is iets om over na te denken.

Was al zoiets van plan, hoewel ik net zoals starter20 kan gaan trollen:rolleyes:

3 cultisten

srs
srs
srs
srs
srs
srs
:trollface:

Hoe kom je uberhaupt op die japanse namen?

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 01:09 ----------

Hahaha nee alsjeblieft niet zoals starter :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aahw kitty

Haha ja daarom vraag ik het ook. Als het hersenspinsels waren had het weinig zin om het te leren

Ik heb de wolf deze nacht anaal verkracht, toen ik gedaan met hem had liep hij jankend terug naar huis. Deze nacht is er niemand vermoord geweest

Skyblazer

Markrot heeft wel gelijk.
Ziener is in het echt een leuke rol, maar daar is de dynamiek ook heel anders en heeft de heks vaak ook een andere rol (1x iemand redden en/of 1x iemand vermoorden in het spel). Maar hier is ie gewoon té ook omdat er ook al hints en dergelijke in de verhalen komen (zoals markrot aangaf heks on steroids).

Assassin is overpowered (al helemaal als ie alléén de wolf kan vermoorden zoals iemand voorstelde).
Wat je wel zou kunnen doen voor de assassin/ninja is dat als deze gedood wordt hij 1 persoon mee het graf in mag nemen.

Markrot heeft wel gelijk.
Ziener is in het echt een leuke rol, maar daar is de dynamiek ook heel anders en heeft de heks vaak ook een andere rol (1x iemand redden en/of 1x iemand vermoorden in het spel). Maar hier is ie gewoon té ook omdat er ook al hints en dergelijke in de verhalen komen (zoals markrot aangaf heks on steroids).

Assassin is overpowered (al helemaal als ie alléén de wolf kan vermoorden zoals iemand voorstelde).
Wat je wel zou kunnen doen voor de assassin/ninja is dat als deze gedood wordt hij 1 persoon mee het graf in mag nemen.

Assassin is idd best overpowered. En t is wel een goed idee dat ie iemand mee t graf in mag nemen.. alleen et ie dan wel een andere naam krijgen lijkt me :)

Terug
Naar boven