MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Kwark is off... Ik ben pitten .

Fijne avond

Voila, ben ook weer up to date met lezen.

Jammer dat er nog geen verhaal is, maar ik heb net mijn vriendin buiten in haar tuin gedoet dus voor mij mag dit potje gestolen worden!

Verkapt-kijk-mij-coïtus-gehad-hebben, I know, maar kijk eens in de volgende spoiler:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het was een grauwe en tumultvolle dag. Vanaf het moment dat de dorpsoudste zijn volk had toegesproken gingen de beschuldigingen heen en weer. "Jij bent cultist, want je beschermt hem!" "Nee jij bent cultist, want je verdenkt mij!" Het ene argument was nog slechter dan het vorige, werkelijk een trieste aanblik waardig. En dat alles terwijl de eerste tekenen van kwaadaardigheid en pure goedheid voor het getrainde oog te zien waren. Helaas voor de dorpsbewoners bevond zich er tussen hen geen Sherlock Holmes. Wel een Watson, maar die heeft het niet altijd bij het juiste end.

Al vrij vroeg in de middag staat één van de dorpsbewoners op, loopt naar Starter20 en geeft hem een flinke tik om de oren. "Als er dan toch iemand moet sterven, dan jij! Al die jaren dat jij ons hebt geplaagd met je flauwe streken komen je nu duur te staan! Mijn stem gaat uit naar Starter20!" Even is het stil onder de mensen, maar al gauw staan enkele andere burgers hem bij.
angry-junichi.jpg

Binnen enige tijd, lijkt het al duidelijk dat Starter20 het eerste loodje zal moeten leggen volgens de stemmen. Totdat er een nieuweling opstaat, die met allerlei valse beschuldigingen komt. Hij wordt uitgejouwd, want iedereen heeft door dat de beschuldigingen van deze jongeman kant noch wal raken.

Over de loop van de dag, blijft de discussie doorgaan en enkelen wijzigen nog hun stem. Maar wanneer het avondeten is gegeten, alle buiken goed vol zitten en men languit achterover leunt zullen de stemmen moeten worden geteld. De dorpsoudste gaat er goed voor zitten en telt zorgvuldig:
"8 lege stemmen, 1 stem op z1000... wie dat ook moge zijn..., 2 stemmen op Jaap ja, 1 stem op IMBAatwork, 2 stemmen op Jorgyboy, 10 stemmen op Starter20 en de overige op Jimbooo"

Starter20 springt op. "Het was al die tijd maar een grapje! Kom op jongens, jullie houden toch wel van een lachertje? Een plagerijtje? Een lolletje?"
Niemand reageert.
"Al die keren dat jullie WEL om mij hebben moeten lachen doet jullie dus niets?!"
Hij wordt van achteren gegrepen.
"Hé! HÉÉÉ!!! Jongens kom op nou! Ik heb geen kwaad in de zin, echt niet! Ik heb verdomme zelfs op mezelf gestemt tussendoor!"
De greep verstrakt en Starter20 hoort zijn rug kraken.

Ondertussen zijn enkelen van de inwoners bij Starter20 thuis geweest, want één van hen had bij eerdere neigingen al de ideale manier bedacht om Starter20 te vermoorden. Ze komen terug met de grootste doos confetti die niemand ooit eerder had gezien. Al die tijd leek Starter20's voorraad onuitputbaar en nu bleek het waar te zijn.
9328f8dc9fc9e2e0750cdba06f33.jpg

Starter20 kijkt even verrast en vrolijk op, maar nadat hij de gemene grijnzen van zijn dorpsbewoners heeft gezien, krimpt hij ineen. Zijn handen worden gebonden en de doos wordt voor hem neergezet. Met een paar man tillen ze hem op en zetten hem met zijn gehele bovenlichaam ondersteboven in de doos. Enkele overigen beginnen hem te kietelen en het gelach van Starter20 komt uit de doos. Na enige seconden hard bulderen moet hij echter ademhalen waardoor zijn mond, keel en luchtpijp vol komen te zitten met de scherpe confetti. Na een minuut is het over, Starter20 heeft zich letterlijk dood gelachen.

Ter ere van Starter20 duurt de avond, waarbij nu ineens ballonnen, scheetkussens en goocheltrucs zijn, iets langer dan gepland. Toch is iedereen voor het donker binnen, om te schuilen voor de eventuele draak. Zelfs de begravenisondernemer, die altijd een leeg graf heeft klaarstaan.
Open+grave+jmikola.jpg

Ergens moet een n bij!
----------
Starter 20 is dood, hij was Burger
Het is nacht tot 10.00 (ik verwacht een PM van de draak, geisha, monnik en samurai).

Thanks voor het wachten. Nu al pagina 30, dit gaat huge worden! :D

Ik wil de volgende keer ook meedoen alleen snap ik er niks van.

Moet ik weer gaan lezen bah bah. Ok voor deze ene keer.

Goh verassend. Starter20 is een burger. :rolleyes:

Leuk dat Z1000 er toch nog even in is verwerkt :D

En dat starter20 een burger is verrast niemand denk ik :roflol:

Let the games begin!

Ja was te verwachten.
mooi verhaal weer.

Mmm, had eigenlijk wel weer iets van anarchist verwacht.
Burger is wel jammer, maar das ook geen rol die voor starter is weggelegd.

Nu afwachten wie de draak opgegeten heeft.

leuk verhaal, now on to business

nvm

oh en begravenisondernemer is verkeerd gespeld, het moet begrafenisondernemer zijn.

Laatst bewerkt:
Thielen de url is legit, niet aangepast dus.

Rob P is cult

grapje, KANE IS CULTIST

Laatst bewerkt:
Ergens moet een n bij is een valse hint btw... Je krijgt met die N, Nergens moet een n bij '

Terug
Naar boven